X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ליברמן. בדרך לראשות הממשלה? [צילום: אורן בן חקון/פלאש 90]
איווט ליברמן - חישוב מסלול מחדש
איווט ליברמן מתכנן לדעתי להיות ראש הממשלה הבא הוא היה השושבין של ממשלת בנט לפיד הוא כיהן בה בתפקיד בכיר כי ראה בה מקפצה, אך נתניהו שיבש לו את התוכניות והממשלה הקיקיונית הזו נפלה לאחר מכן בנה ליברמן לדעתי על הכוכבים הפוליטיים שבראש המחאה אבל גם המחאה איבדה את כוחה הפוליטי ככל שהיה לה כזה לטעמי הוא ינסה להיות מועמד מוסכם של המפלגות היהודיות שאינן במחנה הלאומי לראשות הממשלה

מוצאי שבת קודש
שורות לאה נכתבות כאשר הלב עדיין פועם משחרור 4 החטופים על-ידי צה"ל וכוחות הביטחון. כמה טוב וכמה חשוב שיש לנו מדינה, שיש לנו צבא, שיש לנו כוחות ביטחון. עם כל הקשיים, עם ישראל מקצהו הימני עד קצהו השמאלי, למעט חריגים עלובים ובטלים ב 60 ריבוא מחבקים ונושאים ברכה לכוחות הביטחון, על מתנת החג שקיבלנו מהם, השנה נקרא לחג השבועות גם חג מתן תודה, מתן תודה לצה"ל ולכוחות הביטחון, בד-בבד עם מתן חיבוק חם למשפחת הנופל בקרב ההרואי, לוחם הימ"מ פקד ארנון זמורה שעמד בגבורה בראש הכוח הפורץ.
מהקודש לחול
הבחירות הבאות תהיינה או במהלך המלחמה או בשלבים שפצעי המלחמה עדיין יהיו מדממים מאד. מי ייקח על עצמו את האחריות להוביל את מדינת ישראל בכזו תקופה משברית? במי ייתן עם ישראל אמון?
אני מניח, אם כי אף זה לא בטוח, שבנימין נתניהו ימשיך להוביל את המחנה הימין/לאומי/חרדים.מי יוביל את מחנה השמאל/ליברלים היהודי ככל שיהיה כזה מחנה?
  • יאיר לפיד? הצחקתם אותי, הוא הרי מפחד מהצל של עצמו, בקושי גמר תיכון.
  • בני גנץ? העסקן המפא"יניק, זה שהיה עסקן מפא"ינינהדרת ק בצבא וצמח במזל הרבה יותר משכל? זה שהיום מתפטר מחר חוזר ומוחרתיים מתפטר ובינתיים ישב בטל בממשלה ולא נוטל על כתפיו כל אחריות?.
  • גדי איזנקוט? תאומו הסיאמי של גנץ, אבי אבות המחדל של 7/10 עם תר"ש גדעון המזיקה, אשר נזקה היה ידוע מראש?.
  • גדעון סער עם המינוי הכושל שלו ליועמשי"ת ושניים וחצי מנדטים שיביא?
  • נפתלי בנט עם הכישלון הקולוסאלי של הסיבוב הקודם?
  • איילת שקד מרובת הכישורים, ומרובת האומץ אך היא רחוקה מידי מהגלגל, היא צריכה קודם לעלות עליו, והיא עסוקה מאוד בעשיית כסף.
איווט ליברמן מועמד יחיד של השמאל/ליברלים
יש רק אדם אחד שיכול לקבל אמון רחב במחנה השמאל, ויהיה לו האומץ לקחת את התפקיד בתקופה כזו מסובכת, וזה איווט ליברמן. יש אחרים שאורבים בפינה וממתינים שיקראו להם לדגל השחור, אך אין להם סיכוי להיבחר לתפקיד ראש השמאל, ואם הם ייבחרו, הם יקברו את השמאל בבחירות, אלה בועטים בדלי רק כדי שלאחרים לא יהיה חלב.
האם כל ה"כוכבים" שברשימה יוותרו לליברמן על האגו? האם יצליחו להרכיב רשימה משותפת ערב הבחירות על-מנת לנצל את ייתרון הכוח לפני הבחירות ולא אחריהן כאשר עלול להיות מאוחר מידי? האם ליברמן ישרוד מערכת בחירות בה הוא מאיים על מרכז הכוח הימני בחברה? האם שלדים אפשריים מעברו ינועו בקברם וריח הצחנה האפשרי יעלה? אם כך יקרה מה זה יעשה למועמדותו? מה יעשו ה"ליבראליים" החדשים, האם יתאגדו פוליטית? האם יצביעו לליברמן? האם ילכו בעקבות שמו ליברמן - איש אהוב, איש יקר (בתרגום מגרמנית), או שמא יירתעו מתדמיתו הכוחנית, תדמית המאבטח, הדב הרוסי מהאוניברסיטה העברית, שם פגש איכשהו את נתניהו שחזר ממשמרת מאוד מוצלחת כשגריר ישראל באו"ם, אז הם הקימו יחדיו את מטה שלהם לקראת הפריימריז בליכוד בבית מט ליפול ברחוב סוקולוב בהרצליה, דחקו את רגלי הנסיכים מהנהגת הליכוד, השתלטו על המפלגה והשאר יסופר בתולדות ישראל.
איך איווט ינווט? האם יהיה דמוקרט? האם יהיה דיקטטור? איך יסתדר עם בית המשפט העליון? היועמשי"ת לממשלה? איך יסתדר עם האמריקנים? האם ימשיך להיות שמשון הגיבור גם כאשר יישא בכל האחריות על כתפיו? גם כאשר ינותק מתוקף תפקידו לחלוטין מהבייס שלו, מציבור הבוחרים שלו?
אותי השאלות האלה לא מטרידות כי אין לי כל כוונה להצביע לו ודאי לא לרשימה דלעיל, וזאת על-אף הביקורת הנוקבת שהייתה לי במהלך השנה שעברה, עד אוקטובר, על התנהלות הנהגת המחנה הלאומי, שאת מרביתה ביטאתי בלי כחל וסרק כאן במדור. אך כל מי שלא מתכונן להצביע למחנה הלאומי, חייב לטעמי לשקול את החלטתו בעניין מועמדותו המוסכמת של ליברמן לראשות הממשלה מטעם המפלגות היהודיות שאינן שייכות למחנה הלאומי השולט כעת.

תאריך:  16/06/2024   |   עודכן:  16/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איווט ליברמן - חישוב מסלול מחדש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
בעולם אוטופי כל הצמרת הצבאית והפוליטית הייתה מושלכת אחר כבוד למחסן הגרוטאות של ההיסטורי באגף הקלון, בעולם שלנו אם חפצי חיים אנחנו, הגיע הזמן לממשלת חירום לאומית רחבה
אלכס טנצר
עובדי קבלן ממשיכים להיות יתומים בין הממשלה והסתדרות, כי מילים יפות ופרסומים בתקשורת עולים פחות ממאבק אמיתי למען עובדים וביוקר המחיה
איתן קלינסקי
מצער, שהבן של ראש הממשלה שותף להלעזה מחפירה נגד אנשי צבא מהמגדל, בו הוא גר בפלורידה    מצער, שמעבר לים בנו של ראש הממשלה מחליט, שחשוב לו ליטול חלק בהכפשה של אנשי צבא בעת מלחמה
יורם אטינגר
המעבר פועל מכוח תובנות העומדות בסתירה למציאות    תובנות מערביות היכו שורש גם בישראל והביאו לשינוי מדיניות ולפתיחת מו"מ עם ארגוני הטרור פתח ואש"ף, על-אף שחזונם הוא "שחרור פלשתין מהנהר עד הים"    המדיניות שמובילה ארה"ב במזרח התיכון מבוססת על תרחישי עתיד ספקולטיביים תוך התעלמות מהעובדה שארגוני טרור המובלים על-ידי אירן פועלים מכוח אידיאולוגיה פנאטית ודתית
חיים רמון
ראשי מערכת הביטחון החליטו לא לכבוש את הרצועה ולא להקים ממשלת צבאי ברצועה    כתוצאה מכך, חמאס חוזר ומשתלט מחדש על כל שטח שמפנים חיילי צה"ל    גלנט והלוי וגם נתניהו מבינים היטב שהם נכשלו כישלון צבאי היסטורי, ולכן הם מנסים לשווק את המלחמה כניצחון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il