יריד הבריאות של סופר פארם, Good Life Festival, שנערך בנמל תל אביב בימים אלו, מציע לציבור שוחרי הבריאות מתחמים מיוחדים שבהם מתקיימים סדנאות, אטרקציות ופעילויות חווייתיות לכל המשפחה. לקראת היריד הגדול והמקיף מסוגו בישראל, יצאה סופר פארם בחגיגת בריאות מרשימה בכל סניפי הרשת.
הדיה, החברה המובילה בפרסום בנקודות המכירה תכננה, הפיקה ופרסה קמפיין נראות בכל סניפי הרשת, הכולל מגוון אמצעי מדיה: כרזות אווירה, מעמד רצפתי שהוצב בכניסה לסניפים ומיתוג אנד כניסה בחנות. כל אלה נושאים את המסרים: "Good Life Sale" ו-"חגיגת מבצעים לחיים הטובים".
החשיפה הנרחבת והבולטת בכל סניפי הרשת היא מנוף תקשורתי המאפשר למקסם את פוטנציאל המבקרים ביריד הבריאות מקרב לקוחות סופר פארם.
שירלי בן מרדכי: "בהשראת יריד הבריאות הצלחנו ליצור בסניפים חווית קניה במקביל לתקשור אפקטיבי של חגיגת המבצעים המתגמלת את לקוחות סופר פארם כאן ועכשיו ויוצרת הנעה לקניה מיידית".