X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת הדיה
▪  ▪  ▪

יריד הבריאות של סופר פארם, Good Life Festival, שנערך בנמל תל אביב בימים אלו, מציע לציבור שוחרי הבריאות מתחמים מיוחדים שבהם מתקיימים סדנאות, אטרקציות ופעילויות חווייתיות לכל המשפחה. לקראת היריד הגדול והמקיף מסוגו בישראל, יצאה סופר פארם בחגיגת בריאות מרשימה בכל סניפי הרשת.
הדיה, החברה המובילה בפרסום בנקודות המכירה תכננה, הפיקה ופרסה קמפיין נראות בכל סניפי הרשת, הכולל מגוון אמצעי מדיה: כרזות אווירה, מעמד רצפתי שהוצב בכניסה לסניפים ומיתוג אנד כניסה בחנות. כל אלה נושאים את המסרים: "Good Life Sale" ו-"חגיגת מבצעים לחיים הטובים".
החשיפה הנרחבת והבולטת בכל סניפי הרשת היא מנוף תקשורתי המאפשר למקסם את פוטנציאל המבקרים ביריד הבריאות מקרב לקוחות סופר פארם.
שירלי בן מרדכי: "בהשראת יריד הבריאות הצלחנו ליצור בסניפים חווית קניה במקביל לתקשור אפקטיבי של חגיגת המבצעים המתגמלת את לקוחות סופר פארם כאן ועכשיו ויוצרת הנעה לקניה מיידית".

תאריך:  07/05/2009   |   עודכן:  07/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il