לראשונה בישראל!
לראשונה בישראל תפתח היום, יום שלישי, ה-16 בדצמבר, בשעה 19:00 בערב, סדנת פרסום באגודת "שמע" לנערים חרשים וכבדי שמיעה בתל אביב. הסדנא מועברת על-ידי "מקא'ן קהילות"- החטיבה החדשה של מקא'ן אריקסון, העוסקת בפרסום אידיאולוגי בשיתוף הקהילה.
חניכי אגודת "שמע" בהדרכת "מקא'ן קהילות", יפיקו בעצמם קמפיין תדמיתי בטלוויזיה, לקראת יום ההתרמה למען החרשים וכבדי השמיעה בישראל, שיתקיים בראשון בינואר 2004.
אודות הקמפיין:
לקראת יום ההתרמה לכבדי השמיעה והחרשים, יפיקו חניכי אגודת "שמע" קמפיין תדמיתי להשתלבות כבדי השמיעה והחרשים בחברה ובשוק העבודה. הקמפיין ישודר במסגרת "זמן אויר קהילתי" על-ידי "קשת", "טלעד", ערוץ 10 ו-YES. "כשרונם והבנתם המוחלטת את הסוגיה שלהם עצמם, מובילים אותם לכתיבת תסריט הרלוונטי ביותר לגביהם, וכמובן לתוצאה טובה הרבה יותר מזו שהיה מביא כל משרד פרסום.
הקמפיין ישיג שתי מטרות: הראשונה, להוכיח שהמוגבלות שלהם לא מונעת מהם להפיק תוצר פרסומי מצוין, והשניה-לתת הזדמנות אמיתית להשפיע על עמדות הציבור כלפי האוכלוסיה אליה הם משתייכים", אומר יוסי בן-טוב, מנכ"ל "מקא'ן קהילות".
אודות "מקא'ן קהילות": מקא'ן אריקסון, משרד הפרסום הגדול בישראל- הקימה חטיבה ייחודית בענף הפרסום, אשר חרטה על דגלה לחזק רעיונות חברתיים וסביבתיים. מקא'ן קהילות פונה אל בני נוער בעלי צרכים מיוחדים ונותנת להם הזדמנות להשתלב בעולם הפרסום, תוך יחס של שוויוניות ולא דיבור מגבוה. הנוער מקבל תחושה שהוא חלק אינטגרלי מהעשייה, ובכך מתאפשר לו להתנסות בתחושת עשייה, ערך עצמי וסיפוק הנובע מיצירה.
אודות אגודת "שמע": "שמע" נוסדה ב-1968 במטרה לחנך ולשקם ילדים ונוער לקויי שמיעה, הלומדים בכיתות א'-י"ב ולבני משפחותיהם.
ל"שמע" 5 מרכזים (ת"א, ירושלים, חיפה, באר שבע וטבריה) המספקים מגוון רחב של שירותים לכל אזרח באחד מהמרכזים הקרובים לעיר-מגוריו: אבחון וטיפול דידקטי, סוציאלי ופסיכולוגי בתלמידים לקויי שמיעה, שיקום תקשורתי, שילוב מורות חיילות ובנות השירות הלאומי, חוגי העשרה, סיוע ותגבור בלימודים, מכינה להשלמת בחינות הבגרות, מתן מלגות עידוד, יוזמות בתחום החקיקה ועוד.