X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גדעון סער, עוד לא הבנת כי בארץ ישראל של היום ולטובתה בעתיד הרחוק, אין זה חשוב מה יאמרו הגויים, אלא רק מה יעשו היהודים?! על-מנת לרענן את זכרונך, להלן עובדות היסטוריות למה לא חשוב מה הגויים יגידו
▪  ▪  ▪
סער. תלוש מהמציאות? [צילום: ששון תירם]
ברור שמשהו רע מאוד עובר על עם ישראל בתקופה האחרונה. דבריו התלושים מהמציאות של שר החינוך גדעון סער, המתעלמים מההיסטוריה של אבותינו, מההווה שלנו ומהצפוי לילדינו בעתיד, בעולם עוין שאינו רוצה בנו, רק מחזקים טענה זו

   עידן יוסף
סער: "חשוב מה יאמרו הגויים, לא רק מה יעשו היהודים"

"חשוב מה יאמרו הגויים, לא רק מה יעשו היהודים", אמר שר החינוך גדעון סער בעצרת הזיכרון השנתית, לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. האם היו הדברים שנאמרו על-ידי שר בכיר במפלגת הליכוד בגדר מס שפתיים בכנס שאורגן על-ידי מחנה השמאל, או שמא היו המילים הללו, שבהחלט לא הוצאו מהקשרן, עדות נוספת לכך שהשר ומפלגתו, מפלגת הליכוד "הימנית", יוצאים מהקשרם?
אם כך מתבטא שר החינוך שלנו, הרי ברור שמשהו רע מאוד עובר על עם ישראל בתקופה האחרונה. דבריו התלושים מהמציאות של שר החינוך גדעון סער, המתעלמים מההיסטוריה של אבותינו, מההווה שלנו ומהצפוי לילדינו בעתיד, בעולם עוין שאינו רוצה בנו, רק מחזקים טענה זו.
אירופה נכבשת בסערה על-ידי האיסלאם, והעולם הנוצרי שמעבר לים ישוב מכורח המציאות לשורשיו. האנטישמיות הגואה היום תגבר עשרות מונים מחר ואתה אדוני השר, שוגה באשליות ומאמין באמת ובתמים שחשוב מה יאמרו הגויים?! אוי לנו, שאם אכן זה המצב, הרי שעם ישראל אינו מוכן ואינו ערוך להגן על עצם קיומו העתידי.
ברצוני לרענן מעט את זכרונך אדוני השר, במה שאמרו הגויים במהלך ההיסטוריה ולהבהיר לך עד כמה "חשוב מה יאמרו הגויים" ובעיקר, עד כמה מסוכן והרה-אסון היה כמעט כל מה שאמרו. אולי כך תבין שמה שחשוב באמת, הוא 'מה ישראל אומרת' ויותר מכך - 'מה היא תעשה' בעתיד.

דעת גויים אנטישמיים נחשבת?!

היו אלו הגויים ההלניסטים והנוצרים החדשים בראשית הנצרות, שסברו כי חשוב מה יאמרו הגויים (הם עצמם, כמובן) ועל-כן קבעו לנצח, שהעם היהודי אינו רלוונטי עוד

בעת העתיקה היו אלו בעיקר האשורים, הבבלים, היוונים והרומאים, שהחליטו מה טוב ומה נכון ליהודים, וגם אז היו מנהיגים שסברו כי 'חשוב מה יאמרו הגויים'. תפיסת עולם שכזאת גרמה כזכור למחלוקות פנימיות קשות שפגמו במרקם החברתי ובאחדותו של העם, ובסופו של דבר הביאו לחורבן. העבר מלמד שרק כאשר לא התחשבו מלכי ישראל, כמו דוד ושלמה ומנהיגים בעת החדשה, בדעת הגויים, זכה היישוב העברי לעדנה ולכבוד הראוי מצד הגויים.
לפני קרוב לאלפיים שנה, היו אלו הגויים ההלניסטים והנוצרים החדשים בראשית הנצרות, שסברו כי חשוב מה יאמרו הגויים (הם עצמם, כמובן) ועל-כן קבעו לנצח, שהעם היהודי אינו רלוונטי עוד וכי האל (לא ברור איזה מהם) אינו חפץ עוד בעם בחירתו, ומשום כך החליט שהנצרות היא-היא הממשיכה הלגיטימית של היהדות. כך נאמר במפורש בקנון הנוצרי.
בימי הביניים, היו אלו ממש אותם גויים - שאתה אדוני בעוונך סבור כי דעתם חשובה ולא רק מעשינו - ששללו מבני עמך את כל זכויות האדם הבסיסיות ביותר. הגויים הללו אסרו על אבות אבותיך לעסוק בכל המקצועות החופשיים, הכריחו אותם לענוד סימן מזהה (לימים הטלאי הצהוב), ולבסוף גם סגרו אותם בגטאות, שהרי דעתם חשובה ונחשבת.

לא מה יגידו, מה אנחנו נעשה

די להביט ברשימת הגינויים וההחלטות האנטי ציוניות, אנטי ישראליות, שהתקבלו במוסדות האו"ם בעשרים השנים האחרונות, כדי להבין עד כמה באמת לא חשוב מה יאמרו הגויים ועד כמה נשלט האו"ם על-ידי כנופיית בריונים מוסלמיים עוכרי ישראל, שאילו רק יכלו, היו משמידים את מדינת ישראל ואת העם היהודי כולו, בדיוק כפי שעשה היטלר ואף באכזריות פנאטית גדולה יותר.
אדוני שר החינוך, מדינת ישראל הידרדרה לשפל חסר תקדים, בעיקר בשל אותה תפיסה מוטעית ומסוכנת הטוענת "שחשוב מה אומרים הגויים, לא רק מה יעשו היהודים".
בארץ ישראל של היום ולטובתה בעתיד הרחוק, אין זה חשוב מה יאמרו הגויים, אלא רק מה יעשו היהודים. אין עוד מקום לריסון ולהתרפסות בפני הגויים, אלא בנקיטת עמדה הסברתית תקיפה ביותר ובפעולות ברורות ומשמעותיות, שהעולם לא יוכל עוד לפרש כחולשה וביטול עצמי. רק כך ייטב לנו.

עובדות - למה לא "חשוב מה הגויים אומרים"

את חשיבותה הנפסדת של גישת "חשוב מה יאמרו הגויים", ראינו במלוא כיעורה, הלכה למעשה בוועידות 'דרבן 1' ו'דרבן 2', בהן הושוותה הציונות לגזענות, ומשטר הציונים ל'משטר האפרטהייד'

ומכיוון שדעת הגויים נחשבת ו"חשוב מה יאמרו", אדוני השר, אזי מעת לעת נזכר מישהו בכנסייה בסיפורו ההזוי של פאולוס המייסד, שמצא את היהודים אשמים במותו של ישו, ודי היה בכך כדי לחולל פוגרומים נוראים באבותיך היהודים לאורך כל ההיסטוריה. "חשוב מה יאמרו הגויים" מר סער ואת תוצאות אמירותיהם חוו היהודים על בשרם, באין-ספור עלילות דם שקריות נוראות וחולניות, ובמרתפי האינקוויזיציה בתקופת ימי הביניים.
"כמה חשוב מה אומרים הגויים", ראינו רק לפני כשישה עשורים. אז פקדה שואה איומה את העם היהודי והוא חוסל בשיטתיות על-ידי המשטר הנאצי, בעזרת מרבית גויי אירופה ומנהיגיהם ה"חושבים", אך מה עושים כאשר לאיש ממנהיגי הגויים "שדעתם הייתה חשובה", פשוט לא היה אכפת מהעם היהודי וכשכל-כך נזקקנו לרחמיהם נדם קולם ומוחם חדל לפעול, מתעלם לחלוטין מאסוננו.
אכן "חשוב מה יאמרו הגויים" אדוני שר החינוך, ועד כמה חשוב ראינו בשנת 1967, כאשר גויי האו"ם והמזכ"ל הטיפש העומד בראשם, 'אוטאנט', הפקירו את ישראל לגורלה, אל מול שגעונותיו של נשיא מצרים 'גמל עבדול נאצר', מתוך תקווה שמדינת היהודים תמוגר במלחמה.
למרבה המזל ושלא כמו היום, אז ידעו המנהיגים מה עליהם לעשות. מנהיגים דגולים, שהבינו כמה חשוב מה עושה ישראל ולא מה אומרים הגויים. ואכן את מה שהיה עליה לעשות, עשתה ישראל בשישה ימים של גבורה ישראלית, לתפארת העם היהודי. למיטב הבנתי, זאת הדרך ואין אחרת.
זאת ועוד, את חשיבותה הנפסדת של גישת "חשוב מה יאמרו הגויים", ראינו במלוא כיעורה, הלכה למעשה בוועידות 'דרבן 1' ו'דרבן 2', בהן הושוותה הציונות לגזענות, ומשטר הציונים ל'משטר האפרטהייד'. ומי קיבל את ההחלטות הללו? אוסף פרוע של מדינות בלתי-דמוקרטיות, תומכות-טרור, שאינן שומרות על זכויות אדם במחוזותיהן. האם גם אז היית בטוח, "שחשוב מה אומרים הגויים"?!
עד כמה "חשוב מה יאמרו הגויים" ראינו לאחרונה בעצרת הכללית של גויי העולם, שדנה בדוח גולדסטון המעוות. בעצב ובכעס חזינו בחבורת גויים שפלים, שניצלה את טיפשותו של ה"יהודי", על-מנת לנגח את ישראל, המדינה המוסרית ביותר בתבל, באמצעות דוח נטול תוקף משפטי.

הכותב הנו סא"ל (במיל.), חבר אגודת הסופרים העברים.
תאריך:  09/11/2009   |   עודכן:  09/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חשוב מה יאמרו הגויים" - האומנם?!
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
פייגלין לראשות הליכוד!
גמליאל ח.ליכוד  |  9/11/09 14:07
2
מרגש ויפה.
אשקלונית  |  9/11/09 14:26
3
וסער הזה מתימר להיות שר חינוך
מפאי'ניק  |  9/11/09 16:56
4
סמרטוטי הליכוק לוקים בתסמונת ב
קורןנאוה טבריה  |  9/11/09 17:35
 
- מה השתבש במוחה של נאווהקורן..
מה עם רק הליכוד ?  |  10/11/09 10:16
5
יסלח לכם אלוהים,טמבלים שכמוכם
פון-קלאוזן  |  9/11/09 19:55
6
רשימה פופוליסטית ולא בונה
אלטע קאקער  |  9/11/09 20:09
7
בתגובה ל-5
הראל ארז  |  9/11/09 23:13
 
- יבלת
פון-קלאוזן  |  9/11/09 23:42
8
עם מי אתה רב?
דני בז  |  10/11/09 09:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהבית שטנר
אקנה אצל מבוגרים יכול להופיע כתוצאה משינויים הורמונליים, מבעיות של עודף רעלים בגוף, מכולסטרול, מתזונה לקויה, מבעיות במערכת העיכול, או כתוצאה מבעיות אחרות
בעז העצני
אם ימונה עו"ד אייל ינון, מי שהוביל בתוקף את הריסת בתי הכנסת בגוש קטיף, למשרת היועץ המשפטי של הכנסת - האם לפנינו עוד סיבה למסיבה של הכת הפקידותית השמאלנית השלטת?    יכול להיות שכן ויכול להיות שלא - הכל תלוי ביושב-ראש ריבלין
רפאל בוכניק
טרוריסט מוסלמי בבבסיס הגדול ביותר של צבא ארה"ב - מסר מבן-לאדן    ממשל אובמה נתקף חרדה מהתמודדות עם אמת קשה לעיכול, לפיה האיסלאם הקיצוני שב ומרים ראש ותוקע סכין חדה בלב המעצמה הגדולה בעולם, על אפו וחמתו של הנשיא אשר גמר אומר "ללחוץ את ידם של הקיצוניים בעולם המוסלמי"    שעת כושר נוספת למעצבי המדיניות בישראל
ד"ר רמי שקלים
52 סגולות צמח הרוזמרין המשמש למרפא, לאכילה ואפילו להעברת חלומות רעים
נדב פופלבסקי
כל מה שצריך לדעת על נתב שיחות כדי שיעשה עבורך כסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il