X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
בערך 30% מהאנשים אשר מגישים בקשות למשכנתה בבנקים, מקבלים תשובות שליליות לקבלת המשכנתא, כאשר הדבר מוביל בדרך-כלל לסחרור של לחצים והרבה חוסר ידע לגבי מה לעשות אז בואו נדבר בפתרונות
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מי אני שיכתוב לכם מה לעשות?
אני תמיד מאמין שצריך ללמוד רק ממי שמבין. אז נעים מאוד, שמי מרטין בוקסדורף. ב-10 השנים האחרונות אני עוסק בהשגת משכנתאות לאנשים שהם מסורבי משכנתה בבנקים למשכנתאות. טיפלתי במאות משכנתאות כאלו והצלחתי בחלק ניכר מהן.
הבהרה חשובה: אנשים נוטים לחשוב שמסורבי משכנתה הם אנשים עם מקרי קצה, אבל האמת היא רחוקה מאוד - גם האנשים הכי נורמטיביים בעולם, יכולים להיות מסורבי משכנתא.
אז מה קורה כאשר הבנק מסרב לאשר משכנתא?
בדרך-כלל כאשר מקבלים סירוב משכנתא, נכנסים ללחץ עצום. כל התוכניות שבניתם, יורדות לטמיון מול העיניים שלכם. אבל המטרה היא לא לפעול מתוך לחץ, אלא להישאר רגועים ולנסות בתור דבר ראשון להבין למה בדיוק הבנק מסרב לאשר את המשכנתא?
חשוב מאוד להבין, גם הבנקאים הם בני אדם ולא נעים להם למסור לאנשים שהם סורבו לקבלת משכנתא. בגלל זה נוצר מצב שלא מקבלים תשובות במשך חודשים ארוכים, הבנקאי לא חוזר לתת תשובות או נותן תשובות מתחמקות כמו: "תגיע עם שלושה חודשים תקינים ואנחנו נוכל לבחון מחדש".
המטרה שלכם היא לנסות להגיע לבנקאי שטיפל בכם, כדי להבין מה הייתה הבעיה ולמה בעצם הבנק סירב לאשר משכנתא? אם נדע מה הסיבה, זה יקל עלינו הרבה מאוד ונוכל ללכת בצורה מושכלת כדי להשיג משכנתה בבנק אחר.
להזמין דוח נתוני אשראי:
רק להבהיר, אני יועץ משכנתאות למסורבים בלבד. כלומר מכניסים אותי לתמונה רק כאשר מישהו נתקל בסירוב משכנתא. אני נפגש עם אנשים שנמצאים בלחץ אדיר ולא יודעים איך להתקדם קדימה ואיך משיגים את המשכנתא.
כלי העבודה העיקרי שאני עובד איתו, הוא דוח נתוני אשראי. מדובר על דוח שמזמינים מבנק ישראל, מקבלים אותו מיידית והוא חינמי לחלוטין. הדוח נותן סקירה מעמיקה של העבר הפיננסי שלכם של השנים האחרונות ולפי הדוח הזה אני יכול לדעת תוך מספר שניות מה בדיוק הבעיה ואיך בדיוק להתמודד מול הבעיה.
איך אני עובד?
אני רוצה ברשותכם להבהיר, לא בכל מצב שאני נתקל בו ניתן להגיע לפתרון. ישנם מצבים שהם פשוט יותר מדי בעייתיים ואפילו אני כבר לא יכול לעשות כלום. תכף נפרט את המקרים האלו ונבין את התמונה כולה לעומק.
רק כדי להבהיר, אני לא עושה קסמים ולא עוסק בפעילות פלילית כלשהי. מה שאני עושה זה לנצל את הידע הרחב מאוד שלי בהתנהלות המערכת הבנקאית, את הקשרים שצברתי במשך ארוכות מאוד, כדי לשנות את ההחלטות של הדרג המנהל לטובת האנשים שאני עובד בשמם, להשיג אישורי משכנתא.
תבינו את הרעיון: יועץ משכנתאות רגיל, יודע בגדול את הריביות ואת המסלולים. שזה הרבה מאוד, אבל כדי לקבל משכנתה למסורבים, צריך ידע שהוא בערך פי 20 מהידע הזה. צריך להכיר את כל הפינות החשוכות בבנקים למשכנתאות.
בעיות מול הבנקים מביאות לסירוב משכנתא:
הסיבה הנפוצה ביותר לסירובי משכנתה היא בעיות מול הבנקים. כמובן שיש עוד מגוון הרבה יותר עשיר של בעיות אחרות, כמו הכנסות נמוכות או גיל צעיר מדי או כל דבר אחר. אבל מבין סירובי המשכנתא, 99% זה בגלל בעיות מול הבנקים. על הסוגים האחרים נדבר בהמשך.
סוגי בעיות מול הבנקים:
בעיות שניתן לפתור - המקרים שעליהם ניתן להתגבר כאשר מדברים על בעיות מול בנקים, זה בדרך כל או בעיות יחסית קלות או בעיות שעבר קצת זמן מאז שהן קרו. אני מקבל לפחות שלושה ארבעה טלפונים בכל יום של אנשים שרוצים מאוד לקחת משכנתא, אבל זה לא יכול להתאפשר בגלל שהבעיות שלהם טריות מדי וגדולות מדי.
אז מה הבעיות שניתן לפתור:
או בעיות קלות מול הבנקים שאיתן אני יכול להתמודד, למשל שניים או שלושה צ'קים שחזרו או כמה הוראות קבע שחזרו. אלו בעיות שלא יאפשרו לכם לבד לקחת משכנתא, אבל זה בהחלט דבר שאני יכול להתמודד מולו. זה מה שנקרא בעיות קלות.
בעיות גדולות שעבר זמן מאז שהן קרו:
כאן נכנסים מרבית המקרים שאני מטפל בהם למעשה. הכוונה היא לאנשים שעברו פשיטות רגל, היו מוגבלים, עברו תקופות של סיבוכים מול הבנקים. הנקודה שאנחנו צריכים להבין היא שכמה שהבעיות היו גדולות יותר, כך פרק הזמן שצריך להמתין לאחר סיום הבעיות - הוא גדול יותר.
למשל: אם הייתם מוגבלים, מספיק להמתין בערך שנה לאחר סיום תקופת ההגבלה כדי להשיג משכנתא. אם הייתם בפשיטת רגל, אנחנו צריכים לחכות לפחות שנה וחצי כדי לקבל משכנתא. אם הייתה תקופה ארוכה של בעיות מול הוצאה לפועל ועיקולים צריך לחכות שנה וחצי לאחר סיום הבעיות כדי לקבל משכנתא.
הדגשה: חברים יקרים, כאשר אני מדבר על זה שאפשר לקבל משכנתה לאחר פשיטת רגל, כאשר עברו שנתיים לאחר ההפטר - הכוונה שלי היא שאני יכול להשיג משכנתה ולא אתם. תאמינו לי שאם תלכו לבקש משכנתה בבנקים לאחר הפטר בן שנתיים, אתם תיכשלו בגדול.
לכל שאלה או עניין: מרטין בוקסדורף: 050-8116397 או maratbok@gmail.com

תאריך:  18/05/2020   |   עודכן:  18/05/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il