X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: מרכז בסאונד]

המגפון נועד כדי לעשות סדר. המגפון נפוץ מאוד בחללים הפתוחים, בהפגנות, בירידים שונים, בסיורים. המבנה הייחודי של המגפון משדר עוצמתיות והוא מאוד פשוט ונוח מבחינת מחיר ושימוש.
חברת Proxtone מוציאה לשוק דגם 80W המיועד בעיקר למקומות מוסדיים, ונחשב למגפון משטרתי.
על הדגם
עם מגפון 80 וואט זה (ראה כאן עוד סוגי מגפון באתר היבואן), כל הקהל ישים לב רק אליכם. דגם זה מתאים לאירועים גדולים, סיורים, הפגנות ופיזור הפגנות. הגורמים המכריעים שלו הם: משקלו הקל של המוצר, הבנייה הארגונומית, רצועת הכתפיים ודרישות ההספק הנמוכות הופכים את המגפון לשמיש ביותר שעות על גבי שעות.
בזכות סטטיסטיקות כוח מרשימות, תשמעו את המכשיר ממרחק של עד 300 מטר. תא הסוללה מוגן בפני מזג אוויר שונה, ומאפשר שימוש בכל עונות השנה. הדגם הזה מאפשר ניידות מלאה ומאפשר נוחות מירבית למשתמש. אין צורך להחזיק את המגפון צמוד לפה, הוא בעל מיקרופון נשלף. במקרים בהם המקום הומה אדם ואתם נדרשים למשוך את תשומת ליבם, יש אפשרות "סירנה" במגפון זה, אופציה שתגרום לכולם להיות אתכם. ניתן לבחור לרכוש את המוצר עם סוללה נטענת - סוללה עמידה.
על החברה
חברת Proxtone היא מבין החברות המובילות בתחום הסאונד וההגברה, מבין מוצריה המובילים נוכל למצוא בידוריות איכותיות, רמקולים מוגברים ועוד. החברה היא העומדת גם מאחורי המגפון החזק בעולם (200 וואט). החברה עובדת בצורה בלעדית לכל תחומי החברה כדי להבטיח שלכל מוסד יהיה את הדגם המתאים לו, ושיכול לשרת אותו באופן מלא. מחירי החברה מאוד נוחים לכל כיס, המוצרים מבוססים על עוצמתיות ונוחות מירבית למשתמש. החברה הוותיקה יודעת לכוון את המוצרים שלה כראוי לקהל היעד.
מיקרופון נשלף
כפי שציינו, מגפון זה הוא בעל מיקרופון נשלף. המיקרופון מחזיק בכפתור PTT הכולל ווסת ווליום באמצעות לחיצה עדינה, וכולל כבל מסולסל באורך של מטר. על המיקרופון ניתן להפעיל גם את הסירנה, ובנוסף יש על-גבי המיקרופון אפשרות הפעלה של נגן MP3 הנמצא בתוך המכשיר (ניתן לנעול את הלחצן). ולסיום, גם את אופציית הסירנה תוכלו להפעיל על-ידי לחיצה קלה במיקרופון.
חיצוניות
המגפון מרשים בחיצוניות שלו, הוא בעלת שלדת ABS, שלדה חזקה ועמידה בפני נפילות, ועמידה בפני תנאי מזג-האוויר המשתנים בארץ. המכשיר קל מאוד, ובעל ממדים קטנים. ידית האחיזה של המגפון מובנת לכף היד, ניתן להחזיק במגפון למשך זמן ממושך מבלי לחוש כאבים.
מחיר
המחיר של המגפון הוא 795 שקלים, ניתן לפרוש את התשלום ל-36 תשלומים ללא ריבית. במקרים של רכישה סיטונאית עבור מקומות מוסדיים כמו בתי-ספר, משטרה, כיבוי אש וכד', תקבלו מחיר מיוחד יותר ומשתלם יותר. את ההטבות האלה תוכלו לקבל אך ורק במקום מקצועי ואמין שעובד רק עם מוצרים בתחום הזה.
לצערנו, היום ניתן למצוא מגפונים כאלה ואחרים גם במקומות שכלל אינם קשורים לתחום הסאונד, בין היתר גם בתחנות דלק. רכישה ממקום שאינו מקצועי יכולה להוביל לשימוש לא יעיל במוצר, ולמוצר בעל אורך חיים קצר.
לסיכום
מגפון הוא מוצר ההגברה הנייד הנוח והיעיל ביותר. המגפון אומנם לא מתאים לנגינה אלא רק לדיבור וכריזה. יש למבנה המגפון יתרונות וחסרונות, בגלל המבנה הקונוסי שלו, יעילות יציאת הקול עובדת עם פערים בין אלה שמקדמת המוצר ואלו שמאחורי המוצר. דגם זה הוא בעל עוצמת וואט עוצמתית ביותר, הוא יכול להגיע לעד 300 מטר במקומות פתוחים. המגפון לא תופס הרבה מקום ומתאים במיוחד לכוחות ההצלה. זכרו, מוצר איכותי כזה תוכלו למצוא רק במקום מקצועי, היזהרו מחיקויים.

ראה כאן מידע נוסף באתר היבואן
תאריך:  02/06/2020   |   עודכן:  02/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
בערך 30% מהאנשים אשר מגישים בקשות למשכנתה בבנקים, מקבלים תשובות שליליות לקבלת המשכנתא, כאשר הדבר מוביל בדרך-כלל לסחרור של לחצים והרבה חוסר ידע לגבי מה לעשות    אז בואו נדבר בפתרונות
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il