רשתות שופרסל ורמי לוי שיווקו ביודעין מוצרים מזויפים שהתיימרו לשאת את הלוגו של פולו, בהיקף של מיליוני שקלים. כך טוענת קבוצת Lifestyle ההולנדית, בעלת המותג הידוע של שחקן פולו המניף מחבט, בתביעה שהגישה (6.7.20) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד היצרנים והמשווקים של המוצרים המזויפים.
הנתבעים הם שלוה ג'ינלי ואילן רוזן, בעליה של חברת דון ג'ילי. התביעה מוגשת לאחר שבחודש מאי השנה קיבל בית המשפט תביעה דומה של Lifestyle, והורה לג'ינלי ורוזן למסור לה את נתוני המכירות של המוצרים המזויפים. לדברי Lifestyle, נתונים אלו חשפו את ההיקף העצום של הייצור המזויף, המבוצע במפעלים בסין ובהונג-קונג, ואשר מוצרי פולו הם רק חלק קטן ממנו.
הדוחות מעלים, כי בשנים 2018-2011 קנתה דון ג'ילי מוצרי הלבשה תחתונה מזויפים בשווי של 209 מיליון שקל ומכרה אותם תמורת 338 מיליון שקל. לדברי Lifestyle, לחברת דון ג'ילי מעולם לא היה רישיון לשימוש בסימן המסחרי שלה (שחקן הפולו). אומנם היא העניקה רישיון כזה לחברת ג'ינלי, שהייתה בבעלותו של שלוה ג'ינלי לבדו, אך הוא אינו חל על הפעילות המשותפת לו ולרוזן, ובכל מקרה - לטענת Lifestyle - ג'ינלי הפר בצורה בוטה את הרישיון.
הלקוחות המרכזיים של דון ג'ילי, אומרת Lifestyle, היו רשת שופרסל; רשת רמי לוי, באמצעות חברת יפיז אופנה שבשליטת יפית אטיאס, בתו של רמי לוי; משווק בשם יעקב אוחיון; חברת זברה יונייטד; וחברת סלקט פרו. מוצרים נוספים של Lifestyle נמצאו ברשת יוחננוף. המוצרים המזויפים יוצרו בשלושה מפעלים בסין והונג-קונג, ולדברי Lifestyle - היבואנים הבלתי-מורשים הזמינו או ייבאו במישרין מוצרים מזויפים ממפעלים אלו. ג'ינלי ורוזן לא רשמו בספריהם את ייבוא המוצרים המזויפים וכך התחמקו מתשלום מיסים עליהם.
רשתות שופרסל ורמי לוי שיווקו ביודעין מוצרים מזויפים שהתיימרו לשאת את הלוגו של פולו, בהיקף של מיליוני שקלים. כך טוענת קבוצת Lifestyle ההולנדית, בעלת המותג הידוע של שחקן פולו המניף מחבט, בתביעה שהגישה (6.7.20) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד היצרנים והמשווקים של המוצרים המזויפים.
הנתבעים הם שלוה ג'ינלי ואילן רוזן, בעליה של חברת דון ג'ילי. התביעה מוגשת לאחר שבחודש מאי השנה קיבל בית המשפט תביעה דומה של Lifestyle, והורה לג'ינלי ורוזן למסור לה את נתוני המכירות של המוצרים המזויפים. לדברי Lifestyle, נתונים אלו חשפו את ההיקף העצום של הייצור המזויף, המבוצע במפעלים בסין ובהונג-קונג, ואשר מוצרי פולו הם רק חלק קטן ממנו.
הדוחות מעלים, כי בשנים 2018-2011 קנתה דון ג'ילי מוצרי הלבשה תחתונה מזויפים בשווי של 209 מיליון שקל ומכרה אותם תמורת 338 מיליון שקל. לדברי Lifestyle, לחברת דון ג'ילי מעולם לא היה רישיון לשימוש בסימן המסחרי שלה (שחקן הפולו). אומנם היא העניקה רישיון כזה לחברת ג'ינלי, שהייתה בבעלותו של שלוה ג'ינלי לבדו, אך הוא אינו חל על הפעילות המשותפת לו ולרוזן, ובכל מקרה - לטענת Lifestyle - ג'ינלי הפר בצורה בוטה את הרישיון והחברה אף פורקה בשנת 2013.
הלקוחות המרכזיים של דון ג'ילי, אומרת Lifestyle, היו רשת שופרסל; רשת רמי לוי, באמצעות חברת יפיז אופנה שבשליטת יפית אטיאס, בתו של רמי לוי; משווק בשם יעקב אוחיון; חברת זברה יונייטד; וחברת סלקט פרו. מוצרים נוספים של Lifestyle נמצאו ברשת יוחננוף. המוצרים המזויפים יוצרו בשלושה מפעלים בסין והונג-קונג, ולדברי Lifestyle - היבואנים הבלתי-מורשים הזמינו או ייבאו במישרין מוצרים מזויפים ממפעלים אלו. ג'ינלי ורוזן לא רשמו בספריהם את ייבוא המוצרים המזויפים וכך התחמקו מתשלום מיסים עליהם.
רשתות שופרסל ורמי לוי שיווקו ביודעין מוצרים מזויפים שהתיימרו לשאת את הלוגו של פולו, בהיקף של מיליוני שקלים. כך טוענת קבוצת Lifestyle ההולנדית, בעלת המותג הידוע של שחקן פולו המניף מחבט, בתביעה שהגישה (6.7.20) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד היצרנים והמשווקים של המוצרים המזויפים.
הנתבעים הם שלוה ג'ינלי ואילן רוזן, בעליה של חברת דון ג'ילי. התביעה מוגשת לאחר שבחודש מאי השנה קיבל בית המשפט תביעה דומה של Lifestyle, והורה לג'ינלי ורוזן למסור לה את נתוני המכירות של המוצרים המזויפים. לדברי Lifestyle, נתונים אלו חשפו את ההיקף העצום של הייצור המזויף, המבוצע במפעלים בסין ובהונג-קונג, ואשר מוצרי פולו הם רק חלק קטן ממנו.
הדוחות מעלים, כי בשנים 2018-2011 קנתה דון ג'ילי מוצרי הלבשה תחתונה מזויפים בשווי של 209 מיליון שקל ומכרה אותם תמורת 338 מיליון שקל. לדברי Lifestyle, לחברת דון ג'ילי מעולם לא היה רישיון לשימוש בסימן המסחרי שלה (שחקן הפולו). אומנם היא העניקה רישיון כזה לחברת ג'ינלי, שהייתה בבעלותו של שלוה ג'ינלי לבדו, אך הוא אינו חל על הפעילות המשותפת לו ולרוזן, ובכל מקרה - לטענת Lifestyle - ג'ינלי הפר בצורה בוטה את הרישיון.
הלקוחות המרכזיים של דון ג'ילי, אומרת Lifestyle, היו רשת שופרסל; רשת רמי לוי, באמצעות חברת יפיז אופנה שבשליטת יפית אטיאס, בתו של רמי לוי; משווק בשם יעקב אוחיון; חברת זברה יונייטד; וחברת סלקט פרו. מוצרים נוספים של Lifestyle נמצאו ברשת יוחננוף. המוצרים המזויפים יוצרו בשלושה מפעלים בסין והונג-קונג, ולדברי Lifestyle - היבואנים הבלתי-מורשים הזמינו או ייבאו במישרין מוצרים מזויפים ממפעלים אלו. ג'ינלי ורוזן לא רשמו בספריהם את ייבוא המוצרים המזויפים וכך התחמקו מתשלום מיסים עליהם.
Lifestyle אומרת כי החלה לחשוף את הייבוא המזויף בספטמבר 2014, ובהמשך גילתה שמוצרי פולו מזויפים נמכרים בסניפים רבים של שופרסל ורמי לוי. במסגרת ההליכים בתיק הקודם דיווחו ג'ינלי ורוזן על מכירת מוצרי פולו מזויפים בהיקף של 4.3 מיליון שקל בשנים 2015-2010, אך לטענת Lifestyle הסכום האמיתי הוא לפחות 17.7 מיליון שקל. עוד אומרת Lifestyle, כי ג'ינלי ורוזן המשיכו למכור את המוצרים המזויפים דרך שופרסל, רמי לוי ויוחננוף - למרות שברישיון שהוענק כאמור רק לג'ינלי, נאסר במפורש למכור את מוצרי פולו בחנויות מזון, וזאת כדי לשמור על מיתוגם היוקרתי.
לדברי Lifestyle, באפריל 2015 היא הודיעה לג'ינלי על ביטול הרישיון שניתן לו, אך הוא ורוזן המשיכו בייבוא המוצרים המזויפים לפחות עד שהודיעו שנה לאחר מכן על הפסקתו. בתקופה זו, נאמר בתביעה, המשיכה רשת רמי לוי לרכוש את המוצרים המזויפים. Lifestyle מטילה ספק בכך שג'ינלי ורוזן אכן הפסיקו את הייבוא, ואומרת גם שייתכן שהיבואנים הבלתי-מורשים - כולל שופרסל ורמי לוי - ממשיכים לעשות זאת. היא תובעת מג'ינלי ורוזן 7 מיליון שקל; לא הוגשה תביעה נגד היבואנים הבלתי-מורשים. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד יוסי סיוון וטרם הוגש כתב הגנה.