X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: shutterstock]
מוסך טוב קשה למצוא - אבל לגמרי אפשרי
המוסכניק שלכם אכזב אתכם פעם נוספת והחלטתם שזו הייתה הפעם האחרונה? עברתם דירה לעיר חדשה והגיעה השעה לאתר מוסך אמין ומקצועי? כך תאתרו את המוסך הבא שלכם

בעולם מושלם, הרכבים הפרטיים שלנו אף פעם לא היו מתקלקלים ואם פה ושם משהו היה לא כשורה, הייתה להם את היכולת לבצע את התיקון הנדרש בעצמם וללא מעורבות של בני אנוש. בעולם קצת פחות מושלם, כל אחד מאיתנו היה יכול לבצע בעצמו את כל סוגי התיקונים במינימום מאמץ. אך העולם שבו אנחנו חיים אינו מושלם ואפילו לא קרוב לכך. לכן עד שהדברים ישתנו, נישאר תלויים בחסדי המוסכים כל אימת שנזדקק לטיפול, תיקון או בדיקה. מחפשים בנרות מוסך חדש שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות? כך תעשו זאת נכון.
מה לא לעשות?
אין ספק שהמרשתת מאפשרת לנו לחסוך הרבה מאוד זמן ואנרגיה. אך האמת היא שיש דברים שפשוט דורשים את הזמן שלהם ומחייבים אותנו להשקיע קצת מאמצים. כך לדוגמה, אם אתם גרים בבירת הנגב למשל, תמיד עומדת לכם האפשרות להקליד בגוגל ביטוי כמו "מוסכים באר שבע", לבחור את המוסך הראשון ברשימת תוצאות החיפוש, להפקיד את הרכב ושלום על ישראל.
עם זאת, אין זה מן הנמנע שאותו בעל מוסך מפולפל, נוהג להשקיע הרבה יותר בתחום קידום האתרים משהוא משקיע בתחום התיקונים או השירות. לאור זאת, ההמלצה הטובה ביותר היא לא לסמוך על כך שפיית המזל תהיה לצדכם. תחת זאת מומלץ להשקיע את הזמן הדרוש, לקבל המלצות מחברים ובני משפחה שמתגוררים באזור, לעבור על חוות דעת של גולשים, לקרוא המלצות וביקורות של לקוחות באתרים המתאימים ולפשפש היטב בציציות של המוסכים השונים לפני שמקבלים את ההחלטה.
תנו עדיפות למוסכים מורשים
בחרתם בכל זאת לחסוך זמן ולהקליד פשוט "מוסכים באר שבע"? ובכן לכל הפחות הוסיפו לביטוי את המילה "מורשים". אומנם לא כל מוסך מורשה יספק לכם בהכרח שירות מושלם, אך בכל זאת מדובר במעין "תעודת ביטוח" מסוימת. על אחת כמה וכמה כשמדובר במוסך מורשה שהינו גם חבר באגוד המוסכים. מעבר לכך שחברות באיגוד המוסכים מעידה על הרצינות והמקצועיות של המוסך, חשוב להבין שבמקרה של מחלוקת, עומדת לכם האפשרות לפנות לאיגוד ולהגיש תלונה רשמית נגד המוסך. מוסד הבוררות של האיגוד עושה לילות כימים על-מנת לגשר על פערים בין לקוחות לבעלי מוסכים ובדרך כלל התוצאות משביעות את רצון שני הצדדים.
החשיבות של חוות דעת שנייה, שלישית ואפילו רביעית
המוסכניק שלכם משוכנע שהגיע הזמן להחליף קלאץ', רצועת טיימינג וקרבורטור ומשהו נראה לכם לא הגיוני בסיפור? אל תהססו לפנות לעוד מוסך אחד לפחות כדי לקבל חוות דעת נוספת. שלושה מוסכים שונים טוענים שמישהו מנסה להפיק רווחים קלים על חשבונכם? רוב הסיכויים שאכן כך הם פני הדברים.
כמו-כן, תמיד מומלץ לקבל הצעת מחיר מפורטת מהמוסכניק לפני תחילת העבודות וזאת על-מנת שתוכלו לקחת אותה למוסכים אחרים, לקבל הצעות נוספות ולערוך השוואת מחירים מקיפה. את הצעות המחיר הנוספות אגב, ניתן לקבל במייל או בפקס, מבלי להגיע פיזית למוסכים.
לפעמים עדיף בכלל לפצל את הטיפול
רבים לא יודעים זאת, אבל ישנם מקרים שבהם מומלץ לפצל את הטיפול או התיקון בין מוסכים שונים. כך לדוגמה ייתכן שידווחו לכם שבמסגרת הטיפול התברר כי ישנו צורך בתיקון נוסף מעבר למה שסוכם עליו מראש. במקרה הזה כדאי להבין באיזה תיקון מדובר כיוון שאולי עדיף להעביר את הרכב למוסך מתמחה וכך לחסוך לא מעט כסף. זהו הדין למשל כשמדובר בהחלפה של צמיגים או מפלט לצורך העניין.
טיפ חשוב לסיום
העצה החשובה ביותר שניתן לתת בנושא היא פשוט לנשום עמוק ולהתאזר בסבלנות. יש להבין שלא פשוט לאתר מוסכניק שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות ולכן במקרים רבים מדובר בתהליך שלוקח לא מעט זמן. למעשה ישנם בעלי רכבים שממשיכים לקחת את הרכב שלכם למוסך שממוקם בעיר שהם כבר לא מתגוררים בה, פשוט בגלל שהם לא רוצים לעבור את כל התהליך מחדש. הצלחתם לאתר מוסכניק אמין, מקצועי והוגן? אל תהססו להמליץ עליו בחום לבעלי רכבים אחרים. גם להם מגיע!
אם לא מצאתם מוסכים בבאר שבע שיכולים לסייע לכם עם הבעיה נסו למצוא מוסך בקריית גת והסביבה של באר שבע.

תאריך:  19/08/2020   |   עודכן:  19/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
האם בקרוב נוכל לזהות בקלות אינסטלטור חובבן ומה ניתן לעשות כבר היום כדי להתגונן מפני חאפרים? כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים הביתה שרברב
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
מוגש כשירות לציבור מאת מאיר ענבי מנכ"ל חברת מ.א. ענבי דיאמונד גרופ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il