X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

משקיעי טריא, פלטפורמת ההשקעה החברתית P2P הגדולה בישראל, נהנים גם בתקופת הקורונה המאתגרת מתשואות חיוביות ומיציבות פיננסית. איך? כל התשובות בפנים.
החיים בחודשים האחרונים הם סוג של מטוטלת. כמעט מדי יום יש פצצה מתקתקת אחרת: פוליטית, כלכלית או בריאותית. ההשפעות שלהן הרסניות בעיקר בהיבט הכלכלי - גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.
מאחר שהנבואה ניתנה לשוטים, אין דרך להתנבא לגבי הטווח הארוך. עם זאת, בטווח הקצר, בתנאי חוסר הוודאות של השוק יש מודל כלכלי, לפחות אחד, שמניב תשואות חיוביות יפות ומשרה אווירה של אופטימיות עבור המשקיעים שלו.
דווקא כשאין קורלציה - מצליחים יותר
"אחת מהנחות העבודה שלנו", מסביר יאיר בן-דוד, מנהל תחום משקיעים בטריא, "היא לחפש מהיכן שאין קורלציה לשוק ההון. שיטת העדר לא נכונה בכל מקרה. תיק ההשקעות שלנו מספק פתרון שקלי שלא דורש חשיפה למט"ח ומורכב מפיזור של הלוואות רבות מגובות בבטוחות לצד חיתום קפדני. היכולת הזו מאפשרת לנו לייצר גם בתקופות כמו אלה תשואות חיוביות בין 4% ל-6%. והעובדות מדברות בשטח. המשקיעים הגדולים חוזרים אלינו כבר מחודש מאי ומביעים אמון בהשקעה בטריא".
עוגן בתיקי הלקוחות
מרכיב מרכזי בתיק ההשקעות של טריא הוא מרכיב הבטוחות כ-95% מההלוואות ניתנות כנגד בטוחה (רכב או נדל"ן) "זו החלטה שהתקבלה לפני מספר שנים וההשפעה שלה על יציבות תיק ההשקעות הוכיחה את עצמה בתקופה הזו", ציין בן-דוד. "גם עכשיו, בזכות יכולת התגובה המהירה שלנו, אנו עורכים שינויים נוספים כדי להקטין עוד את הסיכון ופועלים להגדלת התשואה של המשקיעים שלנו".
יוצרים ביטחון אמיתי
הביטחון שטריא יוצרת למשקיעים נובע לא רק מהבטוחות, אלא גם ממנגנון קרנות הגנה המאפשר הגנה נוספת על כספי המשקיעים ומהעובדה שבבסיס המערכת הטכנולוגית של Tarya נמצאת מערכת החיתום ופרופיילינג שפותחה על-ידי מייסדי החברה שהתמחותם בפיתוח מערכות חכמות לעולמות הסייבר והביון. לצד החיתום ה"מסורתי" הפלטפורמה של טריא יודעת להרכיב את פרופיל הקרדיט של הלווה בחיתום טכנולוגי.
מרכיבי ההצלחה
כדי להצליח באמת, מעבר להבנה מקצועית ולניסיון עשיר נדרשת יצירתיות גדולה ויציאה מקיבעונות. המשבר הכלכלי תפס את טריא, פלטפורמת ההשקעה החברתית P2P הגדולה בישראל, מוכנה. לא שמישהו ציפה למשבר בסדר גודל של קורונה - אבל על בסיס תחזיות אסטרטגיות של ניהול סיכונים שערכה החברה היה ברור שיקרה משהו ב-2020.
בעולם חדש ובוודאי בעולם משברי, יש למערכות פיננסיות קטנות וחכמות יתרון משמעותי על-פני המבנה המסורבל של עולם הבנקאות ועולם ההשקעות כפי שהיה עד היום. היתרון הזה מתבטא ביכולת לזהות באופן מהיר צרכים והזדמנויות, לקבל החלטות זריזות ולשקף למשקיע את מצבו באופן פשוט ודיגיטלי מיטיב להסביר זאת שחף ארליך, מנכ"ל החברה, בכתבה זו.

תאריך:  21/09/2020   |   עודכן:  21/09/2020
+מפגיני בלפור חומסים את זכות ההפגנה מאחרים
22:13 21/09/20  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

זה היה ברור שעם הזמן יהפכו כל הכינוסים מכל מין וסוג להפגנות, ופתאום מפגיני בלפור מבינים שנגמר להם הסוס

הכל בזכות ההפגנה... [צילום: קריים מיניסטר]
+"נתניהו בורח מאחריות ועכשיו מטיל רפש"
20:45 21/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הקורונה של הכנסת משיבה מתקפה לראש הממשלה שתקף אותה בישיבת הממשלה והאשים אותה באחריות להתגברות תחלואת הקורונה  ▪  "מציעה לראש הממשלה להתעשת ולהפסיק לחפש אשמות. טוב יעשה ראש הממשלה אם יתרכז בכך ולא בבריחה מאחריות והטלת בוץ ורפש"

שאשא ביטון. אחריות להטלת ספק על ההתמודדות [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
נתניהו. כולם אשמים חוץ ממנו [צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90]
+שרי הליכוד: לקצץ גם בשכר השופטים
18:47 21/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השרים אוחנה, רגב ואקוניס קראו לקצץ גם בשכר בכירי הרשות השופטת, ולא רק בשכר חברי הכנסת והשרים  ▪  גנץ: אנחנו צריכים לתת דוגמה אישית ולא לרדוף אחרי גופים אחרים  ▪  נתניהו האשים את ח"כ שאשא-ביטון בדילול הנחיות הקורונה והודיע על כינוס קבינט הקורונה מחר

השרה רגב. למה לא לקצץ בשכר שופטים? [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
גנץ. "לא לעשות עליהום" [צילום: אורן בן חקון]
+רבע מיליון בני אדם נכנסו לבידוד בשבוע
18:00 21/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בשבוע האחרון נכנסו לבידוד קורונה 254,532 בני אדם בישראל  ▪  מ-1 ביולי נכנסו לבידוד 1.16 מיליון בני אדם  ▪  "קיצור ימי הבידוד ביומיים יחסוך כ-150 מיליון שקל בחודש"

[צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+הקורונה תותיר צלקות כלכליות
17:43 21/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

אקונומיסט מצביע על הבדל ניכר בין מצב ענפי הטובין למצב ענפי השירותים, ועוד יותר מכך - על פערים בין המדינות השונות

לונדון, 12.9.20. המיתון העמוק ביותר [צילום: דומיניק ליפינסקי, AP]
+צה"ל מקים יחידה חדשה למאבק במגפה
16:17 21/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

את היחידה לחקירות אפידמיולוגיות יאיישו עשרות חיילי מילואים ו-600 חיילים בסדיר  ▪  גנץ הורה לצה"ל להיות ערוך לפתוח בית חולים שדה עם 200 מיטות בהתאם לצורכי מערכת הבריאות

[צילום: פלאש 90]
+אושרו תקנות להגבלת השימוש בתחבורה ציבורית
15:49 21/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בתום דיון סוער אישרה הוועדה כי ההגבלות על שימוש בתחבורה הציבורית יהיו בתוקף עד אמצע אוקטובר  ▪  הרכבת הקלה הוחרגה מההגבלות תוך התחייבות משרד התחבורה להפעיל בה מנגנון ויסות במספר הנוסעים  ▪  מספר הנוסעים ברכבת הקלה - 52% לעומת יום רגיל

[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+התפרצות הקורונה בכנסת: יועץ ושני עובדים נמצאו חיוביים
14:36 21/09/20  |  עידן יוסף

יועצו של ח"כ חיים כץ, אחד מעובדי דפוס הכנסת ואחד מעובדי מזנון הכנסת נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. היום האחרון בו שהה היועץ במשכן היה 9.9 והיום האחרון בו שהו העובדים במשכן היה 14.9.

+ח"כ מארק: להחריג הפגנות מחוק הקורונה
14:33 21/09/20  |  עידן יוסף

חה"כ אוסנת מארק בחשבון הטוויטר שלה: "‏הנחתי הבוקר הצעת חוק לביטול החרגת ההפגנות מחוק הקורנה. כל יום בו מסיבות ההדבקה המופקרות בבלפור נמשכות, אמון הציבור במלחמה בקורונה נשחק. זה יפגע בבריאות של כולנו, בפרנסה של כולנו ובחיים של כולנו! אם חופש התנועה מצטמצם, חופש העיסוק מוגבל וחופש הפולחן נפגע - גם הזכות להפגין תוגבל".

+הסגר נשמר בחופי איגוד ערים בכנרת
13:48 21/09/20  |  מירב ארד

מאיגוד ערים כינרת נמסר כי גם היום (יום ב', 22.9.20), נשמר הסגר בחופי איגוד ערים כינרת.

[צילום: אריק טל קב"ט רשות הכינרת]
+עזה: 42 חולים חדשים ביממה האחרונה
13:42 21/09/20  |  עידן יוסף

‏קורונה ברצועת עזה: 42 חולים חדשים אובחנו ביממה האחרונה, מספר החולים הפעילים - 1,830. בימים האחרונים חלה ירידה קלה במספר הנדבקים החדשים, דובר משרד הבריאות בעזה: זה סימן טוב אבל הדבר תלוי בהקפדת התושבים על ההנחיות.

+המשרד לשירותי דת: אישורי המעבר לרה"ש תקפים גם לכיפור
13:40 21/09/20  |  עידן יוסף

בעקבות פניות של חזנים לקבלת אישור מעבר ליום כיפור, המשרד לשירותי דת מודיע: האישור לראש השנה הוא בתוקף גם ליום כיפור ואין צורך בהגשה נוספת.
רק לאלו שלא הספיקו להגיש את האישורים, המשרד מאפשר הגשה נוספת דרך אתר האינטרנט של המשרד לשירותי דת עד ליום חמישי ו' תשרי תשפ"א (24.9.2020) בשעה 14:00 בקישור המצורף
[קישור]

+שלושה בתי חולים הפסיקו לקלוט חולי קורונה
13:28 21/09/20  |  עידן יוסף

העומסים בבתי החולים: שערי צדק, הדסה עין כרם ואסותא אשדוד הפסיקו לקלוט חולי קורונה נוספים. מד"א הנחה לפנות אותם לבתי חולים אחרים.

+השר רפי פרץ: להרחיב הקיצוץ למרוויחים מעל 40 אלף שקל
13:06 21/09/20  |  עידן יוסף

שר ירושלים ומורשת רפי פרץ בטוויטר: "תומך בהצעה לקצץ בשכר נבחרי הציבור. הערבות ההדדית מתחילה מאיתנו. אבל אני דורש להרחיב לכל בכירי המגזר הציבורי. הקיצוץ צריך להיות גם בפנסיות התקציביות ובשכרם של בכירי המגזר הציבורי כמו מערכת המשפט, הצבא, הפרקליטות, וחברות ממשלתיות ששכרם גדול מ-40 אלף ש״ח בחודש".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
את היחידה לחקירות אפידמיולוגיות יאיישו עשרות חיילי מילואים ו-600 חיילים בסדיר    גנץ הורה לצה"ל להיות ערוך לפתוח בית חולים שדה עם 200 מיטות בהתאם לצורכי מערכת הבריאות
עידן יוסף
בתום דיון סוער אישרה הוועדה כי ההגבלות על שימוש בתחבורה הציבורית יהיו בתוקף עד אמצע אוקטובר    הרכבת הקלה הוחרגה מההגבלות תוך התחייבות משרד התחבורה להפעיל בה מנגנון ויסות במספר הנוסעים    מספר הנוסעים ברכבת הקלה - 52% לעומת יום רגיל
מירב ארד
פרופ' דב שורץ מבהיר במכתב ששלח לרה"מ: "אם לא ינקטו צעדים דרסטיים תגיע מערכת הבריאות בתוך שבוע למצב של אי-ספיקה"    מחר יתכנס קבינט הקורונה לדון באפשרות של הידוק הסגר
יוסי גבאי
רות רזניק
לפתע כל המומחים הם גברים? ואילו הרופאות, מנהלות המעבדות, האחיות, ואנו "העמך" של האימהות והסבתות המגדלות דור אחר דור, יולדות אותם, סועדות אותם, מבינות וחשות את הכאב - אנו כבר לא נחשבות יותר?
רשימות נוספות
בגלל המחסומים: עומסי תנועה כבדים ברחבי הארץ  /  מירב ארד
הממשלה תדון בקיצוץ שכר שרים וח"כים  /  איציק וולף
הקבינט ידון על החמרת הסגר  /  איציק וולף
בין כסה לעשור  /  ארי בוסל
למרות הכל, סגר   /  רפאל בוכניק-חן
מי יחיה ומי ימות  /  אפרים הלפרין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il