X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בימים אלה, יותר ויותר חברות עוברות להעסקה מהבית ונוטשות את המשרדים הישנים. נראה כי מגמה זו עתידה להתגבר עוד ועוד בשנים הבאות, לאור הרווח שמקבלים מכך הן המעסיקים והן העובדים. בבואך להתחיל לעבוד מהבית, כדאי לקחת בחשבון את היתרונות והחסרונות השונים שיש לסוג עבודה זה.
יתרונות
חיסכון בזמן, אנרגיה וכסף
עד-כה, נהגת לגרד את עצמך מהמיטה בבוקר, להתלבש, להתארגן, לצאת לנסיעה, לעמוד בפקקים, לראות את מד הדלק יורד ואת החיוב החודשי על הדלק עולה. כלומר, רק כדי להתחיל את יום העבודה השקעת שעה-שעתיים, במקרה הטוב. וזה עוד לפני שדיברנו על הנסיעה חזרה הביתה. בעבודה מהבית כל הזמן, האנרגיה והכספים נחסכים ממך. אפשר לקום בבוקר, לשתות קפה ולהתחיל לעבוד.
גמישות
בעבודה במשרד, הלו"ז קשיח. עליך להתייצב במשרד בשעה מסוימת ואין כל אפשרות לעזוב רגע לפני שעה מוגדרת. ההפסקות קבועות ועין הבוס פקוחה. בבית, איש לא עומד לך על הראש. אפשר להתחיל לעבוד מעט מאוחר יותר, לקחת הפסקת קפה קצרה או לענות לשיחת טלפון מבלי להתחבא, לאכול בנחת בלי לדאוג שהמנהל פתח שעון כבר כשיצאת להפסקה.
סביבת עבודה מותאמת אישית, נוחה ורגועה
במשרד, הכיסא הישן הכאיב לגב שלך, הפטפוטים של העובד משמאלך הפריעו, והמנהל שנכנס בכל שעה הלחיץ. בעבודה מהבית, ניתן להתאים באופן אישי את סביבת העבודה כך שתהיה נוחה, רגועה ומרגיעה. ניתן לבחור את מוזיקת הרקע המתאימה לך מבלי להפריע לקולגות, מומלץ לבחור ריהוט משרדי נוח ושמתאים במיוחד לך, לקחת זמן לנשום ולעבוד בנחת, רחוק מהמנהל המלחיץ.
חסרונות
הסחות דעות חדשות
אם במשרד התקשית להתרכז בגלל הקולגה הפטפטנית או החבר בפינת הקפה, בבית קיימים מסיחי דעת אחרים: הילדים, הכביסה, הכלים... הצורך להתרכז בעבודה בזמן שרשימת המטלות הביתיות הגדולה כל-כך זמינה ונוכחת קשה יותר, ומצריכה מאמץ והתארגנות מראש.
הפרדה בין זמן-בית לזמן-עבודה
גם בעת עבודה מהמשרד רבים מתקשים בכך, ובזמן עבודה מהבית הקושי עלול להתעצם. ללא תיאום ציפיות נכון מול המעסיק ושמירה קפדנית על הגבולות בתוך הבית, יום העבודה יכול בקלות להפוך לאינסופי ולגלוש אל תוך שעות הפנאי המשפחתיות והאישיות. הסביבה הזהה והזמינות הגבוהה-תמידית, עלולים שלא להטיב איתך לאורך הזמן, ולפגוע בחייך האישיים.
מחסור בסדר יום ובדידות
אמנם כיף לעבוד בפיג'מה ועם שיער פרוע, אבל לאורך זמן זה עלול להיות קשה. לפעמים אנחנו צריכים סיבה כדי להשקיע בעצמנו. חשוב שתהיה לך מוטיבציה להתלבש יפה, לטפח את עצמך ולהיפגש עם אנשים, קולגות או חברים. בזמן עבודה מהבית, סדר היום והצורך להתארגן פוחתים. בכדי להמשיך ולשמור על מסגרת ועל מפגשים חברתיים יש להשקיע אנרגיה ומאמצים, שנחסכו ממך בעת העבודה במשרד.
חשוב להיות מודעים ליתרונות והחסרונות השונים של עבודה מהבית. באופן זה ניתן להתכונן לקשיים האפשריים ולתת להם מענה, וכן למקסם את היתרונות ולהפיק הנאה ורווח משמעותיים מסוג עבודה זה.

תאריך:  16/09/2020   |   עודכן:  16/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
המוסכניק שלכם אכזב אתכם פעם נוספת והחלטתם שזו הייתה הפעם האחרונה? עברתם דירה לעיר חדשה והגיעה השעה לאתר מוסך אמין ומקצועי? כך תאתרו את המוסך הבא שלכם
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il