X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: פלאש 90]

דואגים לבריאות שלכם ושל משפחתכם? מחפשים לעשות ביטוח בריאות פרטי ומבולבלים מכל המידע באינטרנט? הינה שלושה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים ביטוח בריאות פרטי.
השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא למה בכלל צריך ביטוח בריאות פרטי? האם סל הבריאות אינו נותן מענה? מה עם הביטוח המשלים של קופת החולים? ומה יקרה אם אצטרך לעבור ניתוח בחו"ל?
אז האמת הפשוטה היא שבעת משבר רפואי אישי, כמו מחלה קשה או הזדקקות לתרופה יקרה - אין לכם מענה מספק. כדי לשמור על הבריאות שלכם ושל יקיריכם, התשובה היא ביטוח בריאות פרטי של הראל.
כלל ראשון: בחירת מוסד מנוסה, אמין ויציב
ביטוח בריאות פרטי נועד לסייע לאנשים בעת משבר רפואי אישי או משפחתי. בדיוק בשביל זה כדאי לבחור מקום שייתן לכם את הביטחון לו אתם נדרשים בשעה חשובה זו. במילים אחרות, כשאתם בוחרים איפה לעשות את ביטוח הבריאות הפרטי שלכם - שימו לב שמדובר במוסד מוכר, בעל ותק רב שנים, שמקיים קשרים עם מוסדות רפואיים בחו"ל וספקי שירות איכותיים בארץ ובעולם.
קבוצת הראל פועלת בשוק הביטוח כבר למעלה מ-80 שנה. הניסיון הקנה למוסד ידע מקצועי בתחום ביטוחי הבריאות השונים. ביטוח בריאות פרטי של הראל הפך עם השנים למוצר המוביל בשוק הביטוח הישראלי - בדיוק בגלל שהוא מעניק למבוטחים שקט נפשי, יציבות לאורך זמן וידע מקצועי נחוץ.
כלל שני: ביטוח בריאות מותאם אישית
הכיסויים המוצעים כחלק מביטוח הבריאות הפרטי הם רבים, וכוללים אותיות קטנות - איך תדעו במה לבחור? למה זקוקים בני משפחתכם? בדקו האם המוסד מאפשר לרכוש כל כיסוי בנפרד, או לשלב בין הכיסויים השונים במסלולים נפרדים וגמישים. במילים אחרות - בדקו האם אפשר להתאים את ביטוח הבריאות הפרטי לצרכים שלכם ושל משפחתכם.
ביטוח בריאות פרטי של הראל מציע מגוון כיסויים ושירותים בהתאמה אישית, כולל אפשרות לבחור במסלולים גמישים. מה זה אומר? שאתם יכולים לבחור אילו כיסויים בסייסים תרצו להכניס בפוליסת הביטוח. תוכלו לבחור בין כמה מסלולים בהם ניתן לשלב כיסויים שונים, וגם תוכלו להוסיף לאלו הרחבות וכתבי שירות נוספים. כך בעצם תוכלו לתפור את חליפת הביטוח הבריאות הראויה ביותר עבורכם.
כלל שלישי: שירות מקצועי וזמין
כשמדובר בבריאות שלנו ושל משפחתנו, תמיד נזדקק למענה ישיר ומהיר. כשאתם בוחרים מוסד שיבטח אתכם, חשבו גם על איזה סוג שירות אתם מצפים לקבל. מאחר שתחום ביטוחי הבריאות הפרטי הוא מורכב - בדקו שהחברה שבחרתם מקפידה לתת שירות אדיב, מקצועי וזמין כל העת בפלטפורמות שונות.
ביטוח בריאות פרטי של הראל הוא מוצר דגל, שבקבוצה רואים בו מעבר לתהליך מכירת פוליסה או תשלום בגין תביעה. מדובר בעיסוק שדורש מקצועיות, רגישות וזמינות גבוהה. קבוצת הראל היא בעלת ניסיון עשיר במתן שירותים ובמחויבות ללקוחותיה. כל אלה הופכים את הראל לחברת ביטוחי הבריאות הגדולה והמובילה בישראל.

תאריך:  11/10/2020   |   עודכן:  11/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
איל גלבר
ספר חדש בהוצאת KERBER הבינלאומית שיראה אור בנובמבר הקרוב, מציב את פרויקט 'נהר מולאן' של האחים צ'ן בקדמת סצינת האמנות הסינית העכשווית. ישבנו לשיחה עם עופר לוין, המייסד של פלטפורמת בלו מאונטיין לאמנות סינית עכשווית (BMCA) שיספר לנו על הספר החדש
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il