X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, הצפוי לעמוד לדין בפרשת מין תמורת מינויים, טוען כי אישר לפרסם את הקלטת שיחתו עם היועץ המשפטי לממשלה מתוך רצון לפרסם את מעשיו של פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן "אני לא אחראי על כל התבטאות שכל פוליטיקאי משחרר, מה שמעניין אותי - שהתיק שתפרו לי ייסגר"
▪  ▪  ▪
נוה[צילום: פלאש 90]
עו"ד בן צור. גם של נוה וגם של נתניהו [צילום: ליאב פלד]

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, טוען כי הדלפת שיחתו עם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לא תואמה מראש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. זאת, למרות שלשניהם עורך דין משותף - עו"ד בועז בן צור.
"אין לי שום קשר לבנימין נתניהו. יש חומה סינית. ואני מנהל את העניינים שלי רק עבור עצמי. אף פעם לא שוחחתי איתו, אף פעם לא דיברתי איתו. הוא בוודאי לא ידע ולא עודכן על זה שאישרתי את פרסום הקלטת", אמר בראיון לחדשות 12 (יום ד', 21.10.20). בדבריו התייחס להקלטה שבה נשמע מנדלבליט מדבר על פרקליט המדינה בעת ההקלטה, שי ניצן, ולפיה ניצן 'מחזיק אותו בגרון' ביחס להכרעה האם להעמידו לדין.
לטענת נוה, דברים שהשמיע יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, נגד היועמ"ש לאחר פרסום ההקלטה הם ספין פוליטי שאין לו כל קשר אליהם. "אני יכול לומר על זה שזה רק ספין פוליטי, סיבוב פוליטי. אין לי שום קשר למיקי זוהר ואני לא אחראי על כל התבטאות שכל פוליטיקאי משחרר. זה הפך להיות עניין שלי? אותי מעניין דבר אחד - שהתיק שתפרו לי ייסגר", אמר.
לדבריו, אישר את פרסום ההקלטה משום שרצה לחשוף את שי ניצן ואת "מעלליו", כלשונו. "לא הייתה לי כוונה לאיים, לסחוט. כל הספינים האלה שעושים עכשיו משיגים רק מטרה הפוכה. אני לא נבהל מאף אחד, ולא נרתע מאף אחד, ואף פעם לא סירבתי להילחם במלחמה שכפו עליי. אני מציע לכל אלה שכותבים וטוענים שאפי נוה סוחט ואפי נוה מאיים, אני לא סוחט ולא מאיים, אני מנהל את ההגנה שלי. וההגנה שלי חייבה אותי לדעתי לחשוף את השיחה הזו. יש בה גם עניין ציבורי והיא גם מלמדת בדיוק מי זה פרקליט המדינה", אמר.

תאריך:  21/10/2020   |   עודכן:  21/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נוה: לא תיאמתי פרסום ההקלטה עם נתניהו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
החברה שבשליטת משפחת סאקלר תודה בעבירות פליליות ואזרחיות במסגרת תביעת הממשל נגדה    צפויה להגיע בחודשים הקרובים להסדר עם אלפי מדינות, מחוזות ועיריות התובעים אותה    Purdue קיבלה אשתקד את הגנת בית המשפט מפני נושיה, ולכן לא ברור כמה מן הסכום תשלם בפועל
עידן יוסף
כך דיווח לוועדת הקורונה מרכז השלטון המקומי    יו"ר הוועדה: חשוב להימנע מהתגוננות-יתר, שיגרום לקשישים פחד מוגזם, חרדות וחוסר תקשורת עם בני המשפחה. הם צריכים לחיות!"
איציק וולף
ישיבת הקבינט הסתיימה לאחר שעות של דיון מבלי שחברי הקבינט הגיעו להכרעה בשאלת פתיחת הלימודים בכיתות הנמוכות    דיון נוסף - רק ביום ראשון    צוות מומחים: כשיוחזרו הלימודים בכיתות הנמוכות יש להחזירה בהדרגה - כיתות א'-ב' תחילה ורק אחרי שבועיים כיתות ג'-ד' ותוך משטר ריחוק והפרדה מרביים
איציק וולף
שגריר ארצות הברית בישראל טוען שההסכמים שעליהם חתמה ישראל עם איחוד האמירויות ועם בחריין לא יביאו לזניחת רעיון החלת הריבונות ביהודה ובשומרון    "בטווח הרחוק - יתאים הדבר לאינטרסים האמריקניים והישראלים"
איתמר לוין
התיק עסק באפשרות של השפעה פסולה על גרסטל    הפרקליטות: תנאי מעצרו וחקירתו של חפץ היו הוגנים    העבירה להגנה תכתובות על טיפולו של נתניהו בענייני בזק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il