X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

החלטתם שאתם יוצאים לנופש ברמת הגולן? מגזין חשיפה לגולן רוצה שתכירו מלונות בוטיק עם בריכה פרטית בצפון, שלפעמים פונה ישירות אל נופי הכנרת. מלון בוטיק עם נוף לכנרת זה ה-דבר! אז, אם ככה, בואו נסביר קצת על המלונות האלו. מה יכלול נופש במלון בוטיק בצפון ובסובב כנרת? הינה המידע:
אם אתם רוצים לחוות נופש שמרגיש כאילו שלפו אותו מאיזשהו סרט רומנטי, אתם כנראה צריכים לאתר לעצמכם איזשהו מלון בוטיק מול הכנרת. וכשאנחנו אומרים מלון בוטיק, אנחנו מתכוונים לשלל מתחמי אירוח ונופש שקיימים ברמת הגולן וביישוב חד נס. יצא לכם לבקר ביישוב הנ"ל? אם לא, מתוכננת לכם חתיכת חוויה מול הכנרת עם מתקני נופש, מיטות שיזוף, בריכות פרטיות, ג'קוזי מול הכנרת, מטבחי חוץ ענקיים ועוד.
כל מה שצריך לדעת על מלון בוטיק בצפון עם בריכה מחוממת
כל מה שציינו כאן למעלה, זה רק חלק ממה שכוללים מלונות בוטיק עם בריכה פרטית בחד נס. בואו נכיר את המלונות האלו קצת יותר לעומק, מה עוד נמצא בהם? ובכן, קודם כל תמצאו 100% פסטורליות קסומה ופרטיות שאיש לא יכול להפר לכם אותה.
וואו, כמה קסם תמצאו באזור הצפון, תכינו את הנייד בשביל לצלם. מעבר לפסטורליות מושלמת וגם 100% פרטיות מכל כיוון, אתם גם תמצאו ברמת הגולן אטרקציות מגוונות ביותר (עוד מעט נרחיב לגביהן). אבל לפני הכל, אתם רוצים לדעת מה כוללים מלונות בוטיק בצפון.
מה עוד כוללים מלונות בוטיק ברמת הגולן עם בריכות פרטיות?
אם כך, מלבד בריכות פרטיות ומחוממות כל השנה, מלונות בוטיק עם בריכה פרטית יכללו גם חדרי רחצה מצוחצחים. מעבר לחדרי רחצה, גם מערכות סלוניות מרשימות ואיכותיות, מיטות אפריון בחלק מהמלונות, טלוויזיות בלווין, מטבחונים מאובזרים ועוד.
בוא נצא רגע החוצה למתחמי החוץ של מלונות בוטיק בצפון. יש את המלון עצמו ואת חדרי האירוח, ויש את מתחמי החוץ שבהם אתם תמצאו שלל מתקני נופש שונים. מבחינת מתקני נופש שנמצאים במתחמי החוץ של מלונות הבוטיק, אתם עומדים להיות מופתעים.
מה נמצא במתחמי החוץ של מלונות בוטיק ברמת הגולן?
אתם תמצאו שולחנות פינג פונג וביליארד, סנוקר ומתקני משחקים לילדים. עוד תמצאו גם מטבחי חוץ ענקיים שאפשר לבשל בהם ארוחות פגז. אגב, אתם יכולים גם להזמין שף אמיתי שיבשל עבורכם במטבחים אלו. במתחמי החוץ של מלונות בוטיק בצפון תמצאו גם סאונות יבשות, ג'קוזי ספא מול הכנרת ומול נופים קסומים, מרחבי דשא ענקיים עם אורות רומנטיות, צמחייה פסטוראלית בכל פינה ועוד המון.
ואחרי כל התיאורים האלו אנחנו בטוחים שכבר בא לכם לפתוח WAZE ולהקליד רמת הגולן, אבל רגע, עצרו. הבטחנו לכם שנספר לכם על אטרקציות ברמת הגולן ובצפון, בקרבת יישוב חד נס ובסובב כנרת. אם כך, אתם מוזמנים להכיר את הטיפים הבאים בחסות מגזין חשיפה לגולן.
מגזין חשיפה לגולן חושף אטרקציות מומלצות בצפון ב-2020
קודם כל והכי חשוב, אתם חייבים להכיר אטרקציות שטח וטיולים בבוץ בחורף. שמעתם על רייזרים בחורף ברמת הגולן? מה לגבי טיולי ג'יפים בשלג בחורף בקרבת החרמון? אתם יותר טיפוסים של קיץ ואביב? יש גם אטרקציות שטח עם רייזרים וג'יפים באזור סובב כנרת.
בדרך אתם עוצרים לכל מיני אטרקציות בכנרת כמו בננה-מים, סקי מים, שייט ביאכטות ועוד. טיפ קטן - יש ברמת הגולן כל מיני חוות חקלאיות שיכולות להוציא אתכם לטיולי שטח ממש מגניבים עם ג'יפים ורייזרים, כולל גם טיולי רכיבות על סוסים בצפון.
הסתייעו במגזין חשיפה לגולן עבור מידע נוסף
אם אתם צריכים עזרה באיתור ומציאת החוות החקלאיות האלו, אתם יכולים לפנות למגזין חשיפה לגולן ולקבל סיוע מקצועי. אתם תקבלו אינפורמציה מלאה על צימרים עם בריכה פרטית ברמת הגולן, כולל גם מידע מועיל על אטרקציות מומלצות ברמת הגולן.
בין אם אתם בקטע של אטרקציות שטח או אטרקציות מים, מגזין חשיפה לגולן ימצא עבורכם את מה שהכי שווה בצפון. עוד אנחנו ממליצים, קחו אתכם תמיד בגדי ים כשאתם מגיעים צפונה. גם אם חורף בחוץ והחזאים מאיימים בגשמים, יש לכם מלון בוטיק עם בריכה פרטית ומחוממת בחד נס. תהנו!

תאריך:  25/10/2020   |   עודכן:  25/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
איל גלבר
ספר חדש בהוצאת KERBER הבינלאומית שיראה אור בנובמבר הקרוב, מציב את פרויקט 'נהר מולאן' של האחים צ'ן בקדמת סצינת האמנות הסינית העכשווית. ישבנו לשיחה עם עופר לוין, המייסד של פלטפורמת בלו מאונטיין לאמנות סינית עכשווית (BMCA) שיספר לנו על הספר החדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il