X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
פרופ׳ רוני גמזו לאחר הביקור בנאות המושבה [צילום: צילום מסך]
גולדן קייר נס ציונה זכה להערכת הפרויקטורים בטיפול בקורונה
הפרויקטור הממשלתי הראשון, פרופ׳ רוני גמזו, וכן הפרויקטור הממשלתי הנוכחי, פרופ׳ נחמן אש, ביקרו במרכז הרפואי גריאטרי שיקומי נאות המושבה נס ציונה מרשת גולדן קייר, ושיבחו את עבודת המוסד בטיפול בחולי נגיף הקורונה/מאת חיליק מוטי

במסגרת תפקידו כפרויקטור הממשלתי לנושא נגיף הקורונה, ביקר פרופ׳ רוני גמזו במרכז הרפואי גולדן קייר בנס ציונה, כדי לעמוד על תפקוד המוסד במשבר הקורונה. גולדן קייר נאות המושבה היה המוסד הגריאטרי הראשון בישראל שפתח מחלקות כתר, שהן מחלקות לבידוד ואשפוז של חולי קורונה קלים ובינוניים, ופרופ׳ גמזו ביקש ללמוד על ההתמודדות של נאות המושבה עם האתגר המורכב של הקורונה.
פרופ׳ גמזו סייר בנאות המושבה, ובחן ביחד עם עמיתיו ממשרד הבריאות, ד״ר אירית לקסר, ראש אגף גריאטריה, ואבי בן זקן, ראש אגף התכנון במשרד הבריאות, את רמתן ותפקודן של מחלקות הכתר, התרשם מן הנתונים ושוחח עם הצוות.
מחלקות הכתר פועלות לצד הפעילות השגרתית של המרכז בנס ציונה, אשר בימי השגרה מעניק טיפולים שיקומיים, לרוב לקהל מן הגיל השלישי, שכידוע נמצא בקבוצת סיכון לפיתוח סימפטומים קשים יותר של הקורונה. לאחר שקיבל מידע ונתונים מקיפים על המוסד, והתרשם מן התנאים הרפואיים והאנושיים במחלקות השונות, אמר פרופ׳ גמזו: ״הפוקוס שלנו נמצא בימים אלה בתפקוד של בתי החולים הכלליים... הייתי רוצה לשים פוקוס גם על בתי החולים הגריאטריים שנותנים כאן מערכה בלתי רגילה, ועומדים כאן באתגר מדהים… היום אנחנו נמצאים באלף מיטות קורונה בבתי חולים גריאטריים ברחבי המדינה... והם נותנים אורך נשימה לבתי החולים הכלליים. זה מנוהל על-ידי הרופאים הטובים ביותר והאחיות הטובות ביותר. המערך הגריאטרי תמיד "נחבא אל הכלים", אבל יש לו המון עוצמה, הבנה, וגם חיבוק של המטופל בתוך המחלקות. בנאות המושבה יש מאה חולים בשלוש מחלקות, המנוהלות בצורה יוצאת מן הכלל, עם צוות מאוד מאוד מסור״.

פרופ׳ נחמן אש התרשם
צוות מנאות המושבה בתצלום קבוצתי [צילום: יח"צ]

נאות המושבה הוא בית חולים לכל דבר, אשר מעניק טיפולים שיקומיים, בעיקר לאוכלוסיית הגיל השלישי. מטבע הדברים, אוכלוסייה זו מצויה בסיכון גדול יותר להופעת תסמינים חמורים יותר של הקורונה. מיום שהוכרז על פנדמייה במשרד הבריאות עקב הקורונה, הוקם בנאות המושבה חמ״ל קורונה מבצעי אופרטיבי, שקיים מערך בקרה ודיווח מסביב לשעון לכל בעלי התפקידים הרלוונטיים במרכז.
החמ״ל אף אחראי על הקשר של המטופלים עם בני המשפחות שלהם, ומסייע בשמירה על שגרה, ככל הניתן, עבור מטופלי המחלקות. כמו-כן, תוגברו תקני כוח אדם מעבר לתכנים הנדרשים על-ידי משרד הבריאות. בנוסף, הוגדר תקן אינטגרטור בין צוותי הטיפול בפנים, למעטפת השירותים מחוץ.
לאחרונה ביקר בנאות המושבה בנס ציונה הפרויקטור הנוכחי לטיפול הממשלה בקורונה, פרופ׳ נחמן אש, וגם הוא התפעל מהערכות המוסד, ותפעול והטיפול שהוענק למאושפזים במחלקות. פרופ' אש הביע הערכה לטיפול המוסד במשבר הקורונה ואמר לצוותים המטפלים של גולדן קייר בזמן ביקורו במרכז הרפואי הגריאטרי בנס ציונה: "אני רוצה להביע את הערכתי הרבה ואת תודתי לעבודה הקשה שאתם עושים. הצלחתם בגדול. אתם עושים עבודה מאוד חשובה במאבק נגד הקורונה". פרופ' אש סיים בהבטחה אישית מצידו להמשיך ולעשות כל מאמץ לסייע למוסדות הגריאטריים במסגרת המערכה הכללית למיגור נגיף הקורונה.
רשת גולדן קייר מובילה בתחום הרפואה הגריאטרית בישראל. בגולדן קייר מקיימים שדות קליניים אשר מאפשרים לסטודנטים ממוסדות לימוד הרפואה, הסיעוד ומקצועות פרא רפואיים לקבל הדרכה והתנסות מעשית עם מיטב הצוות הרפואי והמטפלים במוסד. רשת גולדן קייר חרתה על דגלה להוביל בכלל תחומי הפעילות ולאפשר איכות חיים מיטבית למטופלים תוך מתן כבוד למטופל ובשקיפות מלאה.

תאריך:  10/01/2021   |   עודכן:  10/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il