X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר שממשלת ישראל לא אישרה את מינויו של איסמן לתפקיד פרקליט המדינה הודיע שר הביטחון והמשפטים, בני גנץ, כי מינה אותו לממלא-מקום פרקליט המדינה על הטענות לסקסיזם: "גנץ השתכנע שאיסמן מתחרט על הדברים, אין בהם כדי למנוע את המינוי"
▪  ▪  ▪
עו"ד איסמן. פגישה עם גנץ השבוע

עו"ד עמית איסמן מונה לממלא-מקום פרקליט המדינה. כך הודיע (יום ד', 13.1.21) שר הביטחון והמשפטים, בני גנץ. לדברי גנץ, החליט למנות את איסמן לתפקיד לאור העובדה ועדת האיתור שקבעה שהוא עולה בכישוריו באופן בולט מעל שאר המועמדים, ולמרות זאת, סירבו הליכוד ונתניהו לאשר את מינויו בממשלה.
במהלך השבוע האחרון, קיים גנץ היוועצות בנושא עם היועץ המשפטי לממשלה, נציב שירות המדינה ועם גורמי משפט נוספים וכן עיין בחומרי ועדת האיתור שדנה במינוי פרקליט מדינה קבוע. גנץ נפגש עם איסמן השבוע. במהלך פגישתם, דן עמו גנץ גם בנושא אמירותיו הפוגעניות כלפי נשים. גנץ ששוחח גם עם גורמים נוספים המכירים את הנושא, השתכנע כי איסמן מתחרט על הדברים באופן כן וכי אין בהם בכדי למנוע את מינויו.
"אני עושה הערב צעד נוסף למען שלטון החוק, בשאיפה להפוך אותו לצעד משמעותי ליציבות מערכת המשפט ושלטון החוק. מדינת ישראל צריכה לתפקד- מערכת המשפט חייבת לתפקד ואיש לא ימנע ממנה לתפקד", אמר גנץ. לדבריו, העובדה שאין פרקליט מדינה, היא אות קלון לממשלה ולעומד בראשה. "עד שנביא לממשלה את מינוי הקבע, החלטתי למנות את עו"ד איסמן כממלא-מקום בכדי שיחל בביצוע התפקיד. הדגשתי בפני איסמן את החשיבות שאני רואה בביצור שלטון החוק, בקידום עבודת הפרקליטות ובעצמאות תפקודה. אין לי ספק שהוא יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר כממלא-מקום היום, וכפרקליט מדינה קבוע בעתיד", אמר.

תאריך:  13/01/2021   |   עודכן:  13/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איסמן מונה לממלא-מקום פרקליט המדינה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
היכן אתן יפות הנפש
ללה  |  14/01/21 03:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מ-1 בפברואר, ומדי שנה בתאריך זה, יעודכנו תעריפי הנסיעות בתחבורה הציבורית לפי מודל חדש, במסגרתו יחושבו התעריפים פעם בשנה, בהתאם למדד התשומות של התחבורה הציבורית    ברוב המוחלט של התעריפים ובכללם כל כרטיסי המנוי התקופתיים, תחול הפחתה, אך במספר קטן של מחירי הנסיעה הבודדת בלבד תחול עלייה מזערית, בשל עיגול התעריף
איציק וולף
קונסול ישראל בניו-יורק לשעבר ויו"ר מועצת יש"ע לשעבר הצטרף למפלגת תקווה חדשה ולרוץ לכנסת ה-24    "מצטרף לתקווה חדשה ברגע מכריע בתולדות המדינה מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון ובהקמת ממשלה חדשה בראשות גדעון סער"
איציק וולף
ראש הממשלה נאם בנצרת וטען כי ממשלתו השקיעה במגזר הערבי יותר מכל ממשלות ישראל האחרות    הבטיח לראשי הרשויות תקציבי פיתוח והצהיר על כוונתו לקדם תוכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית    "במשותפת רואים את התמיכה שהולכת וגוברת בי ובליכוד בקרב החברה הערבית"
איציק וולף
יצרנית הדלתות והמנעולים מתכננת לצאת להנפקה ברבעון השני של השנה, ומצפה לגיוס הון בהיקף של בין 700 ל-800 מיליון שקלים    חברת רוסאריו קפיטל חיתום תוביל את ההנפקה
איתמר לוין
הממשלה הצטוותה לדון בתוך חודש במינוי מישל קרמרמן-דקל למנכ"ל הרשות השנייה וניר שוויקי ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין    בג"ץ לא הורה לאשר את המינויים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il