X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו מבטיח לעצמאים שאחרי הבחירות יוכל לקדם מהלכים דרמטיים כמו פירוק ועדי העובדים כי אנשים כמו כחלון כבר לא יעמדו בדרכו לדבריו החרדים וסמוטריץ׳ עושים כל מה שהוא אומר להם "אם תקימו מפלגה שלא תעבור אחוז חסימה - סיכנתם קואליציה של 61"
▪  ▪  ▪
נתניהו. שואף ל-42 מושבים [צילום: מן הטלוויזיה]
תגובות למפגש
מפלגת הציונות הדתית: "הציונות הדתית לא בכיס של איש, ותפעל כפי שהיא מאמינה שטוב לעם ישראל בהתאם לערכיה".
ח״כ אורלי פרומן (תל״ם): "נתניהו מתגלה הערב שוב במערומיו. מוכר הבטחות ללא כיסוי לעצמאים, אחרי כמעט ששנה שלמה השאיר אותם להתמודד לבד. מוכר לכולם צ׳קים ללא כיסוי. נתניהו, על מי אתה עובד? הכל בשביל להימלט מאימת הדין".
ח"כ עודד פורר, יו"ר השדולה לעסקים קטנים ובינוניים: "השקרים של נתניהו נשארו אותם שקרים כמו בכל שנות כהונתו. 0 אחריות, 0 מחויבות לציבור. אחרי 11 שנים בהן נתניהו מכר את המדינה לליצמן, דרעי וגפני, תוך שהוא מקריב את העצמאים, הוא מאשים את כולם וכרגיל לא לוקח אחריות. אחרי יותר מעשור בו נתניהו עשק את המגזר הפרטי, הוא יכול לעשות רק דבר אחד כדי לסייע לעצמאים - להתפטר".
תקווה חדשה: "ההקלטות הן עדות מדהימה לאופן בו מנהל נתניהו את משבר הקורונה מתוך שיקולים פוליטיים וציניים בלבד. בשעה שאזרחי ישראל נמצאים בסגר קשה, הכלכלה קורסת והתחלואה אינה פוסקת, נתניהו מתייחס לקורונה ככזו שיכולה לסייע לו לנצח בבחירות. גם בדמוקרטיה נתניהו לא מצטיין (״חברי הכנסת שלי, החרדים וסמוטריץ' מצביעים כל מה שאני רוצה״)".
הליכוד: "בחרתם לשדר שתי דקות שאינן מייצגות מתוך מפגש חשוב וממושך. אחרי שרה״מ הביא מיליוני חיסונים לכל אזרחי ישראל, רה״מ מקדיש את עצמו לסיוע לעצמאיים ולכל מי שנפגעו במהלך הקורונה כדי שכולנו נחזור לחיים".
יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "נתניהו מנסה להסיט את האש מהכישלון הטוטאלי שהוביל למיליון מובטלים ללא פרנסה ומסגרים אין סופיים שחיסלו מאות אלפי עצמאים. אם נתניהו החליט להכריז מלחמה על מאות אלפי משפחות של שכירים ועצמאים הוא ימצא הסתדרות חזקה מאי פעם שתמנע זאת ממנו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים (יום ד', 13.1.21) פגישה מקוונת עם נציגים מארגון "השולמנים" וקרא להם לתמוך בו בבחירות הקרובות. בפגישה, שנמשכה כשלוש שעות וחצי וקטעים ממנה הובאו בחדשות 12, הסביר להם נתניהו שאף פעם אין לו 61 קולות כדי לקדם רפורמות כי "יש כחלונים חדשים". הוא תקף את שר האוצר לשעבר כחלון שלא איפשר לו לטענתו לחוקק רפורמות שהיו מקדמות תחרות חופשית.
במהלך הפגישה ניסה יו"ר הליכוד לשכנע את השולמנים לא להקים מפלגה עצמאית ולא לחבור לבנט או למפלגות אחרות. הוא הדגיש שהגוש שלו יש מלבד הליכוד, את המפלגות החרדיות ומפלגת הציונות הדתית, וכי כי כל הצטרפות או תמיכה במפלגה אחרת לא יכולה לעלות על הדעת אם ברצונם להעביר רפורמות כלכליות.
"אם את רוצה באמת לפתור את הבעיות שלכם", פנה ראש הממשלה נתניהו לאחת העצמאיות שהשתתפו בפגישה, "צריך לתת לי את הקולות שלכם - אבל במסה אדירה, לא בסידור כזה ולא בסידור אחר. לא בדיל כזה ולא בדיל אחר". נתניהו איים כי אם יקימו מפלגה עצמאית, הם עלולים שלא לעבור את אחוז החסימה ואז לא יהיה רוב לקואליציה של 61.
"חברי הכנסת שלי מצביעים כל מה שאני רוצה, והחרדים מצביעים כל מה שאני רוצה, וסמוטריץ' מצביע כל מה שאני רוצה", אמר בביטחון רה"מ נתניהו. "אז מי לא מצביע?", נשאל נתניהו על-ידי אחת המשתתפות בשיחה. "כחלון לא מצביע", ענה ותקף את שר האוצר לשעבר שמנע לטענתו רפורמות בכלכלה שהיו מגבירות את התחרות ומיטיבות עם העצמאיים.
נתניהו הדגיש את הדימוי: "יש כחלונים חדשים. וכחלון דיבר בשם העסקים הקטנים. ויש גם אחרים. זה הכל משחק. והפקידות והיועצים המשפטיים. מה אתם באמת לא מכירים? אני לא יכול אני עכשיו מוקלט, אני לא יכול להגיד לכם".
קארה סירב לשיריון בליכוד - אך סורב
נתניהו טען באוזני העצמאים האשים אחרים בכך שבמהלך שנות כהונתו כראש ממשלה לא קודמו רפורמות כלכליות. לדבריו, לא יכול היה לקדם רפורמות כלכליות ולדאוג מספיק לעצמאים מאחר שנבלם על-ידי הקואליציות שלו, היועצים המשפטיים והפקידות - עם התייחסות מיוחדת לכחלון. הם הטיחו בפניו את המציאות הקשה שהם מתמודדים איתה. אחד ממייסדי "השולמנים" אביר קארה עלה לדיון ואמר: "אדוני, ראש הממשלה חזק בחיסונים אבל לא יכול לנצח ועדי עובדים". כזכור, נתניהו הציע לאביר קארה ממייסדי השולמנים מקום בכיר ברשימת הליכוד - אך קארה סירב והפגישה זומנה לאחר מכן.
נציגי הארגון תהו מה יהיה שונה בבחירות האלה והאם הם באמת יכולים לסמוך על נתניהו, שמיד השיב: "מי משחק איתכם? אני משחק אתכם? לא שמעתם מילה אחת שאמרתי כאן? אני משחק איתכם? אני מזלזל בכם? אני לא פועל למענכם? אני כמעט הקרבתי את הקריירה הפוליטית שלי פעמיים, 3 פעמים, 4 פעמים, כדי לעזור לכם. אני בא מכם, אני מבין את זה. אני משנה את המדינה בשבילכם. אבל אין לי את הכוח הפוליטי כי אני צריך 61".
"תמיד חסר את המישהו", טען נתניהו והפנה את האצבע המאשימה לכחלון וללפיד שמבחינתו שניהם מחוברים לניסנקורן. "ועכשיו כחול לבן זה ניסנקורן בעצמו. תמיד חסרות האצבעות".
"42 מנדטים זה לא תיאורטי"
"אבל אני מתכוון לשבור את זה", הצהיר בפניהם נתניהו ופתח בחישובים קרים של מנדטים. "אם יש לי 40 לצורך העניין, 42. זה לא לגמרי תיאורטי, נכון? כי זה היה במשך ארבעה חודשים. אחרי שיצאנו מהקורונה". הוא מאמין שיצליח להגיע ל-61 מנדטים גם בלי בנט: "אפילו אם זה 40, בסדר. ביחד (עם החרדים) זה 56. אם סמוטריץ' הוא איש הכלכלה החופשית והוא עובר - הוא הולך איתי. ואז יש 61. אבל מה קורה אם הוא מקבל 4? אין מספיק".
נתניהו הדגיש שוב כמה מסוכנת תהיה עבור הגוש שלו פתיחת מפלגה של "השולמנים": "אם אתם תקחו שני מנדטים מכאן - (סמוטריץ') לא עובר את אחוז החסימה. ואז אתם תראו קואליציה שתהיה תלויה במרצ ולפיד, ואנחנו באותו במצב".
הוא המשיך: "אתם תקחו את הקולות האלה ותקימו מפלגה שאם חלילה היא לא עוברת את אחוז החסימה זרקתם את הקולות האלה לפח. אבל יותר מזה - סיכנתם קואליציה של 61". מבחינתו, 42 מנדטים הם יעד ריאלי עבור הליכוד בייחוד לאור הבאת החיסונים והסכמי הנורמליזציה. "הקורונה מורידה כשהיא עולה, והקורונה מעלה כשהיא יורדת", אמר.
"עכשיו יש דבר נוסף שקרה - וזה ארבעה הסכמי שלום", תיאר נתניהו והצהיר כי הוא בונה על 5 מנדטים מהמגזר הערבי שלדעתו יפסיקו לתמוך ברשימה המשותפת שירדה בסקרים לעומת הבחירות הקודמות. "מתי הם ירדו? כשהם הצביעו נגד הסכמי אברהם. הצביעו נגד ארבעה הסכמי שלום שהבאתי. שמשנים את היחסים", הסביר. "אני פונה בלי בושה לציבור הערבי. היום בנצרת ושלשום באום אל-פחם, ולפני כן בטירה. אני הולך לקבל שם 5 מנדטים".

תאריך:  14/01/2021   |   עודכן:  14/01/2021
+מיקי זוהר: לנתניהו אין דבר נגד ראשי הוועדים
10:58 15/01/21  |  עידן יוסף

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד): "ראשי ועדים פנו אליי וטענו כי האמירה של ראש הממשלה נתניהו בעניינם הייתה טעות. אני בטוח שאין לראש הממשלה שום דבר נגד ועדים או ראשי ועדים. העובדים השכירים יקרים לליבנו לא פחות מהעצמאים".

+נתניהו פועל לכיבוש הציונות הדתית
באמצעות הצנחת מועמדת שתסור למרותו
10:21 15/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ידיעות אחרונות: נתניהו הציע לחגית משה להתמודד לראשות הבית היהודי תמורת הסדרת ההתיישבות הצעירה  ▪  משה: "ספינים ושטיקים של ניר אורבך"

חגית משה. אשת קש של נתניהו? [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+סמוטריץ': נתניהו וחיים כץ כרתו בריתות עם מפלגות הוועדים הגדולים
00:56 15/01/21  |  עידן יוסף

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב לדברים שהשמיע יו"ר הליכוד, רה"מ נתניהו בפגישה עם השולמנים, וכתב בטוויטר: "בזמן שממשלות נתניהו-חיים כץ כרתו בריתות פוליטיות עם כחול לבן של ניסנקורן, עם כולנו של כחלון ועם העבודה בראשות עמיר פרץ, פעלתי לקידום הצעת חוק לבוררות חובה לפני שביתה, איסור שביתה כנגד הריבון שלא בכובעו כמעסיק, הקלה על מעבר עובדים מאיגוד לאיגוד, החלת שקיפות על ארגוני עובדים, ועוד".

+סקר: חולדאי לא עובר את אחוז החסימה
22:18 14/01/21  |  עידן יוסף

סקר מעריב: הליכוד 32; תקווה חדשה 17; יש עתיד 14; ימינה 12; הרשימה המשותפת 11; יהדות התורה, שס 8; ישראל ביתנו 7; מרצ 6; כחול לבן 5. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 74, וללא סער - 60.

+השולמנים דורשים: שריון בחמישייה הראשונה ותפקיד כלכלי
22:03 14/01/21  |  עידן יוסף

הדרישה של השולמנים במו"מ עם ימינה ועם שאר המפלגות שאיתן הם נמצאים במגעים - מקום בחמישייה הראשונה ותפקידים כלכליים. גורמים בקרבת השולמנים: "אנחנו לא סתם נכנסים לפוליטיקה. אנחנו באים לעשות דברים גדולים" (סרוגים).

+סקר: בנט נחלש, דרעי וסמוטריץ' מתחזקים
20:33 14/01/21  |  עידן יוסף

הליכוד 29; תקווה חדשה 14; יש עתיד 13; הרשימה המשותפת 12; ימינה 10; שס 9; יהדות התורה, ישראל ביתנו 7; הישראלים 6; מרצ 5; הציונות הדתית, כחול לבן 4. על-פי הסקר, מקבל גוש הימין (ללא ליברמן) 73, וללא גדעון סער - רק 59 (ערוץ 20).

+נתניהו ממדר את שרי הליכוד מקמפיין הבחירות
20:15 14/01/21  |  עידן יוסף

נתניהו החליט למדר את שרי הליכוד מהקמפיין ושהמטה ינוהל על-ידי ״אנשי מקצוע״ בלבד. גורם בליכוד: "הוא מזיז אותנו כדי להבליט את עצמו עוד יותר״ (כאן חדשות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כחלון ולפיד מנעו ממני לקדם רפורמות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איציק וולף
מפלגת הליכוד ממשיכה בקמפיין במגזר הערבי וטוענת כי לא תסכים לצרף לקואליציה את חברי הרשימה המשותפת - ובהם ח"כ מנסור עבאס שבחודשים האחרונים היה בשיח מסוים עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו
עידן יוסף
איציק וולף
קונסול ישראל בניו-יורק לשעבר ויו"ר מועצת יש"ע לשעבר הצטרף למפלגת תקווה חדשה ולרוץ לכנסת ה-24    "מצטרף לתקווה חדשה ברגע מכריע בתולדות המדינה מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון ובהקמת ממשלה חדשה בראשות גדעון סער"
איציק וולף
ראש הממשלה נאם בנצרת וטען כי ממשלתו השקיעה במגזר הערבי יותר מכל ממשלות ישראל האחרות    הבטיח לראשי הרשויות תקציבי פיתוח והצהיר על כוונתו לקדם תוכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית    "במשותפת רואים את התמיכה שהולכת וגוברת בי ובליכוד בקרב החברה הערבית"
ציפי לידר
מרוץ הלפיד: אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה    יאיר גולן איפה ההיגיון?    ולקינוח פסוקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il