X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: צימרגיה, חופשה זוגית בלבנים בצפון]

קשה למצוא מקום אירוח הולם ומתאים יותר עבור חופשות זוגיות רומנטיות מאשר צימר. המאפיינים הבסיסיים של מרבית הצימרים בארץ הופכים אותם ליעד האולטימטיבי עבור כל זוג המעוניין בכמה ימי חופשה מפנקת, אינטימית ורומנטית.
מה הופך צימרים באופן כללי, ובפרט רבים מהצימרים שניתן למצוא בכל רחבי ישראל, ליעד האולטימטיבי עבור חופשה זוגית רומנטית? אילו צימרים ובאלו אזורים של הארץ מומלצים ספציפית עבור זוגות המחפשים אחר יעד ומקום אירוח הולם לחופשתם? ובתור זוג המחפש אחר צימר לחופשתו הרומנטית - למה חשוב לשים לב ועל מה כדאי להקפיד בעת החיפוש וביצוע ההזמנה?
מקום האירוח והנופש האולטימטיבי עבור זוגות - צימרים רומנטיים בכל רחבי ישראל
במיוחד בהשוואה למרבית צורות האירוח האחרות בהן ניתן לשהות במהלך חופשה, נראה כי לצימרים מאפיינים מהותיים ובסיסיים אשר הופכים אותם למועמדים האולטימטיביים עבור כל חופשה פסטורלית, אינטימית ורומנטית (כמו גם חופשות למשפחות עם ילדים, אבל זה כבר סיפור אחר אליו נתייחס בכתבה אחרת...).
בין אותם מאפיינים אשר הופכים צימרים רומנטיים ליעד המתבקש ביותר עבור חופשות זוגיות ניתן למנות, למשל, את העובדה כי צימר הוא יחידה הנפרדת מיחידות אחרות (גם במקרה בו מדובר במתחם צימרים, לרוב נמצא הפרדה פיזית בין הצימרים השונים), ולכן מעניק פרטיות מקסימלית לשוהים בו. כמו-כן, צימרים ממוקמים בדרך-כלל באזורים שקטים ופסטורליים, כך שבנוסף לפרטיות ניתן ליהנות גם משקט ושלווה באותה סביבה, כמו גם נופים מרהיבים או שהות בתוך החורש וחיק הטבע - הכל כתלות במיקום הצימר, תוכלו לראות כאן מבחר של צימרים בצפון לזוגות. במקרה של צימרים בדרום, למשל, יהיה זה נוף מדברי מרהיב ושקט מופתי, צימרים ברמת הגולן יתאפיינו לרוב גם כן בנוף מרהיב (אך מסוג שונה לגמרי מזה שבמדבר...) ובקרבה אל הטבע ומקורות מים למיניהם, צימרים בגליל ממוקמים במקרים רבים בלב החורש הים תיכוני הירוק והפסטורלי וכו'.
כמובן שבמקרים רבים צימרים לזוגות כוללים גם מאפיינים ספציפיים שלא ניתן למצוא באף חדר של בית מלון, דוגמת ג'קוזי פרטי של החדר, מרפסת ופינות ישיבה פסטורליות ומלאות פרטיות, מטבח מאובזר בו ניתן להכין יחדיו ארוחה רומנטית וכו'.
בקיצור - נראה כאילו צימר הוא צורת אירוח אשר הומצאה ופותחה במיוחד על-מנת לספק לזוגות אפשרות לצאת לחופשות רומנטיות אולטימטיביות.
היכן כדאי לצאת לחופשה זוגית בצימרים רומנטיים?
מאחר שבישראל ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של צימרים מסוגים שונים, ביניהם גם צימרים לזוגות בלבד (כלומר, כאלו המעוצבים ובנויים במיוחד לצורך אירוח זוגות), זוג המחפש חופשה זוגית, צימר להתארח בו בחופשתם הרומנטית עלול למצוא עצמו מבולבל ואובד עצות מול המבחר הרחב כל-כך.
אז כיצד ניתן ומומלץ לצמצם את הרשימה ולהתביית על הצימר/ים המתאימים ביותר עבור החופשה שלכם? ובכן, ניתן להתחיל בבחירת המיקום הגאוגרפי (גם אזור כללי זה טוב, אם אין לכם מיקום ספציפי בו אתם מעוניינים להתארח), ובהתאם לכך לצמצם את החיפוש ולמצוא את הצימרים המיועדים לזוגות המוצעים באותו אזור. אפשרות נוספת היא לנסות ולהגדיר לעצמכם באיזה סוג של חופשה בדיוק אתם מעוניינים. למשל - אם אתם מעוניינים בחופשה רומנטית הכוללת גם טיולים בחיק הטבע, פעילויות ואטרקציות שונות תוכלו לצמצם את האפשרויות ולמצוא צימר בקרבת המקום בו אתם מעוניינים לנפוש ולטייל. אם, לעומת זאת, אתם רוצים בעיקר צימר מפנק ממנו לא תצטרכו לצאת יותר מדי במהלך החופשה, המיקום הגאוגרפי פחות משנה והצימר עצמו (מידת האבזור שלו והפינוקים וה"אטרקציות" שהוא כולל..) הוא מה שחשוב.
במקרה זה ניתן לחפש לפי סוגי צימרים, מה בדיוק הם כוללים וכד'. למשל, במקומות רבים ניתן למצוא צימרים לזוגות עם בריכה פרטית, ג'קוזי, ארוחת בוקר המוגשת ישירות לצימר ועוד.
מחפשים צימר לזוגות - למה חשוב לשים לב?
במהלך חיפוש הצימר אחר החופשה הזוגית הרומנטית שלכם, מהן הנקודות הספציפיות שחשוב במיוחד לשים עליהן דגש? ובכן, נקודה אחת שכזו צריכה להיות מידת הפרטיות והשקט המאפיינים את אותו צימר. אל תחששו לשאול את בעל הצימר שאלות כמו - כמה צימרים שונים יש במקום? עד כמה הם קרובים אחד לשני? האם הם מארחים משפחות עם ילדים קטנים (אשר עלולים לעשות לא מעט רעש...)? לאיזה כיוון פונה הצימר? האם קיימים "מפגעים" שונים בסביבה דוגמת מקורות רעש או ריחות לא נעימים (נפוץ יחסית בצימרים הממוקמים במושבים חקלאיים ובקרבת מתקנים חקלאיים כמו לולים ורפתות)?
בהקשר זה חשוב לציין, כי חיפוש אחר צימרים לזוגות בלבד, כאלו המיועדים ספציפית לאירוח זוגות, יכול לחסוך לכם הרבה מהמחקר ולהעלות רק תוצאות רלוונטיות מבחינת מידת הפרטיות והשקט שמציעים אותם צימרים, כאלו המתאפיינים באבזור וריהוט המתאימים לנופש זוגי וכו'.
נקודה חשובה נוספת היא כמובן המחיר - צימר רומנטי ומפנק במרכז, בדרום, בצפון ובכל אזור אחר בישראל עלול להיות מעט יקר, אך קיים טווח מחירים רחב המושפע מגורמים רבים ושונים, דוגמת העונה בשנה, הביקוש עבור אותם תאריכים ועוד. לכן כדאי לבצע השוואת מחירים בין צימרים שונים, אך חשוב להקפיד לבצע את ההשוואה עבור צימרים דומים יחסית, על-מנת למצוא באמת את העסקה המשתלמת ביותר.

תאריך:  08/04/2021   |   עודכן:  08/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
מחפשים מקום שבו גם תוכלו לנפוש וגם לערוך מסיבה? וילות במרכז הוא כל מה שאתם צריכים
כתיבת המומחים
מחפשים מקום שבו תוכלו לנפוש עם האישה, הילדים והכלב? צימרים במרכז הם הפתרון המושלם
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il