X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
גבריאלה שטריגלר-לו, יהודייה בת 19 ממקסיקו, נבחרה להשיא את משואת התפוצות בטקס הדלקת המשואות שיתקיים בליל יום העצמאות בעבר התגוררה בארץ והוכשרה כסייעת הומניטרית
▪  ▪  ▪
גבריאלה שטריגלר לו [צילום: דוברות טקס המשואות]

גבריאלה שטריגלר-לו היא צעירה יהודייה (19) המתגוררת במקסיקו ומייצגת את ה-SHALOM CORPS - חיל השלום היהודי, תנועת ההתנדבות היהודית העולמית שקמה ביוזמת מוזיאק, משרד התפוצות והסוכנות היהודית. התנועה פועלת לחיזוק הערבות ההדדית בעם היהודי ולהאיר את העולם בכל מקום בו נדרש סיוע. התנועה מהווה מסגרת גג לעשרות אלפי ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם, לצד כלל ארגוני ההתנדבות הקיימים בארץ ובחו"ל.
הוועדה הציבורית ומשרד התפוצות בחרו בה להשאת משואה בטקס לציון 73 שנות עצמאות למדינת ישראל. השרים מירי רגב וחילי טרופר אימצו את המלצת הוועדה בעניין.
עוד בתיכון הפכה גבריאלה לפעילה חברתית בולטת בקרב צעירי הקהילה היהודית במקסיקו ובשנת 2019 אף התגוררה בארץ למשך מספר חודשים במהלכם הוסמכה כסייעת הומניטרית. כפעילה בחיל השלום היהודי, גבריאלה משתתפת באופן פעיל בעשרות פעילויות התנדבות למען הקהילה היהודית ולמען כלל החברה, הן בתחומי העשייה המקומית, והן בעשיה חוצת גבולות. האחרונה שבהם היא משלחת הסיוע ההומניטרי של ה-SHALOM CORPS ו"קדנה", להונדורס אשתקד. גבריאלה מחויבת לרתום ולהעצים מתנדבים בעלי מחויבות לערכים היהודיים שיכולים להוות נכס במשימות הסיוע של תנועת ההתנדבות.
בצל משבר מגיפת הקורונה, עת ניצב העולם כולו בפני משבר חסר תקדים, מתנדבי ה-SHALOM CORPS, לצד ארגונים יהודים נוספים, סייעו לקשישים ולניצולי שואה רבים כמו גם לצעירים ובני נוער שנזקקו לתמיכה בתקופה זו.
בהחלטת הוועדה נכתב כי בערכיה ובעשייתה, שטריגלר מייצגת עשרות אלפי מתנדבים יהודים בישראל ובעולם ומהווה מופת והשראה לעשייה חברתית בישראל ובתפוצות מתוך מחויבות לעתיד היהודי המשותף. אשר על כן, המליץ משרד התפוצות לשרים הממונים על מועמדותה של שטריגלר להשאת משואה בטקס לציון 73 שנות עצמאות, זאת בהמשך להחלטת השרים כי ביום העצמאות ה-73 תעלה מדינת ישראל על נס את "האחווה הישראלית" ותצדיע לצעירים יהודים מישראל ומרחבי העולם הפועלים לחיבור הזהות היהודית וערכים משותפים.
השרים הממונים שרת התחבורה מירי רגב ושר התרבות והספורט חילי טרופר: "שמחנו לבשר לגבריאלה שטריגלר על בחירתנו בה להשיא את משואת התפוצות ביום העצמאות ה- 73 למדינת ישראל. גבריאלה, נציגת הדור הצעיר בתפוצות, מבטאת בעשייתה ההומינטרית את ערכי החמלה והאהבה. גבריאלה עמדה לצדם של אזרחיות ואזרחים הרחק ממקום מגוריה באסונות טבע ואף סופה לא עצרה אותה מלבצע את מבצעי החסד, שהובילה.
"גבריאלה מייצגת את מנהיגותם של הצעירות והצעירים בתפוצות, הפועלים להעצמתה של עשיית הטוב לכל אדם באשר הוא אדם. בימי קורונה יזמה גבריאלה הנגשתם של חיסונים לקשישים ולשורדי שואה בארצה. עת שהתה בישראל הוסמכה כסייעת הומינטרית, תפקיד, שאותו היא ממלאת לא מעט שנים על-אף גילה הצעיר.
גבריאלה, את מבטאת את העוצמה הרוחנית האדירה של הדור הצעיר בתפוצות ומהדהדת בתוכנו, את הבסיס לאחווה הישראלית ואת הכלל הגדול בתורת ישראל: 'ואהבת לרעך כמוך'."

תאריך:  09/04/2021   |   עודכן:  09/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גבריאלה ממקסיקו תשיא את משואת התפוצות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
עידן יוסף
מניין הנופלים נספר משנת 1860    מיום הזיכרון תש"ף ועד היום נוספו 43 חללים למניין הנופלים ועוד 69 נכים שמתו כתוצאה מנכותם והוכרו במהלך השנה כחללי מערכות ישראל
איציק וולף
לאחר הערכת מצב מעודכנת, ולאור המשך הירידה בתחלואה במדינה ובצה״ל, הוחלט כי בבוקר יום הזיכרון לצד כל קבר של נופל יעמוד משרת צה״ל
עידן יוסף
למרות שהאחריות על ניהול הילולת רשב"י מוטלת על המשרד לשירותי דת, ישיבת ההיערכות המתקיימת פחות מחודש לפני האירוע התקיימה במשרד הפנים ומי שניהל אותה היה דרעי
ד"ר שלמה צדוק
בלוח הגרגוריאני ישנם 362 ימים פנויים וניתן בקלות לנכס יום ולהעלות את זיכרונם של נדכאי כל העולם בטקסים ובמשואות ובשאר מנגינות    אז מדוע יש צורך ליצור זיקה מכעיסה בין השואה היהודית, למשל, לבין שאר פשעי העולם?
חן מחלב
לקראת יום העצמאות: מומחי מכון התקנים הישראלי בטיפים מיוחדים כיצד להישמר מפגיעת מדליקי פחמים ומפגיעת תרסיסי שלג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il