X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד הבריאות: עדיין אין מידע ברור ביחס להשלכותיו על מחוסנים ומחלימים המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר: "בשלב הזה אפשר לשחרר חלק מהמגבלות" הוא הוסיף: "אי אפשר לדעת אם הקורונה ממש מאחורינו, אולי היא מלפנינו"
▪  ▪  ▪
בדיקת קורונה בנתב"ג [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

משרד הבריאות הודיע (יום ו', 16.4.21) כי לראשונה זוהו בישראל שבעה מקרים של זן הודי אצל שבים מחוץ לארץ שלא חוסנו נגד קורונה. על-פי הודעת משרד הבריאות, המקרים זוהו באמצעות המערך הלאומי לריצוף גנומי. עדיין אין מידע ברור ביחס לזן והשלכותיו על מחוסנים ומחלימים. בהודעתו, חזר המשרד והדגיש את חשיבות הבידוד לשבים מחו"ל לישראל, במיוחד ממדינות בהן התחלואה בקורונה קשה.
מוקדם יותר התייחס המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, הפרופסור איתמר גרוטו, לשורת ההקלות שתחל משבוע הבא בהגבלות הקורונה. בראיון לכאן רשת ב' אמר גרוטו: "אפשר לומר שאנחנו נמצאים בהפוגה ארוכה מהמגפה, רואים ירידה ממושכת בתחלואה - לכן בשלב הזה אפשר לשחרר חלק גדול מהמגבלות ולחזור לשגרה.
"כמובן שאנחנו לא יודעים אם לא תהיה חזרה בשנה הבאה. אי-אפשר לדעת אם הקורונה ממש מאחורינו, אולי היא מלפנינו - לא יודעים אם לא תהיה חזרה בשנה הבאה", הוסיף גרוטו. הוא התייחס לאפשרות של זריקת קורונה שלישית כעבור שנה מהמנה השנייה: "אם נראה וריאנט שונה, יכול להיות שזה יהפוך להיות כמו שפעת - כל שנה נצטרך לקבל מנת חיסון נוספת".
מיום ראשון הקרוב תבוטל חובת עטיית המסכות באוויר הפתוח, כך הודיע אתמול משרד הבריאות. בהודעת המשרד נמסר כי "ההנחיה יצאה לאחר קבלת עמדת אנשי המקצוע במשרד לפיה נוכח התחלואה הנמוכה אין עוד צורך במסכות בשטח פתוח". בהודעה הודגש שבשטח סגור עדיין תחול חובת עטיית מסכה.
כמו-כן, הממשלה אישרה בשבוע שעבר לפתוח את מערכת החינוך במלואה ללא קפסולות מיום ראשון. במסגרת המתווה החדש, יופעל מערך בדיקות וניטור רחב במוסדות החינוך. כלומר, ברגע שיתגלה תלמיד מאומת בכיתה מסוימת - התלמידים בכיתה, בשכבה וצוות ההוראה יעברו בדיקות טרם חזרתם שוב למערכת החינוך. זאת בנוסף לחובת הבידוד כפי שקיימת עד כה.
עוד הוחלט כי לא תוטל הגבלה על מעבר של מורים וסייעות בין הכיתות ובתי הספר. מסגרות החינוך הבלתי פורמלי, החוגים וההשכלה הגבוהה ימשיכו במתכונת הקיימת. המשך ההקלות לגבי המסגרות הללו ייבחן בשבוע הבא.

תאריך:  16/04/2021   |   עודכן:  16/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לראשונה: 7 מקרים בארץ של מוטציה הודית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דיייי!
איששש  |  16/04/21 22:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
אלברט בורלא העריך ב-CNBC כי אחד התרחישים הסבירים הוא שיידרש מתן מנת דחף שלישית לחיסון הקורונה בפרק הזמן שבין חצי שנה לשנה ממתן המנה השנייה    "תרחיש סביר שיידרש חיסון שנתי מחודש"    מניית פייזר עלתה ב-1.2%
מחלקה ראשונה
איציק וולף
הנחיה יצאה לאחר קבלת עמדת אנשי המקצוע במשרד לפיה נוכח התחלואה הנמוכה אין עוד צורך במסכות בשטח פתוח    בשטח סגור עדיין תחול חובת עטית מסכה
איציק וולף
חברת מודרנה הודיעה על סמך שלב 3 של הניסוי שהיא עורכת כי החיסון שהיא מייצרת נגד קורונה נמצא אפקטיבי ברמה של 90% למניעת הידבקות, וברמה של כ-85% למניעת תחלואה קשה, למשך שישה חודשים
מירב ארד
קבוצות התיירים המחוסנים יחלו להגיע החל מהתאריך 23.5 לפי מכסה שתקבע    בהתאם לתוצאות השלב הראשון, תבחן האפשרות להרחבה גם לתיירים שאינם בקבוצות, כל עוד התחלואה תמשיך במגמה הנוכחית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il