X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רוחצים בכינרת. אין חובת מסכות במרחב הפתוח [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
צו בריאות העם נחתם
חזרה מלאה לבתי הספר; מסכות - רק במבנים
על-פי המתווה שגובש, כלל התלמידים בכל הכיתות ברחבי הארץ יחזרו ללימודים למשך 6 ימים בשבוע, ללא הגבלה במספרם ולצד שילוב למידה מרחוק בתיכונים • ממחר: מותר לשהות באוויר הפתוח ללא מסכה

בצל החשש מהתפשטות המוטציה ההודית בישראל, מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופסור חזי לוי, תיקן את צו בריאות העם, כך שלא נדרשת מסכה במקום שהוא שטח פתוח וללא התקהלות, וזאת ממחר (יום א', 18.4.21).
המשמעות היא שניתן לשהות בשטחים פתוחים בהם אין התקהלות ללא מסכה. כך גם בשטח המגורים האישי. זאת בעקבות הירידה בתחלואת הקורונה, שיעור ההתחסנות הגבוה והמלצת אנשי המקצוע במשרד.
בשטחים שאינם פתוחים יש חובה לעטות מסכה. משרד הבריאות מזכיר שחשוב בכל יציאה מהבית להצטייד במסכה שתדרש בחללים סגורים ולשמור על ההנחיות - מסכה, ריחוק חברתי והיגיינה.
כעבור 13 חודשים בהם הלימודים שובשו, ואחרי חודשיים של הכרזות שבועיות על חזרה חלקית לשגרה, כלל התלמידים בכל הכיתות ברחבי הארץ יחזרו (א') ללימודים מלאים בבתי הספר.
לפי המתווה שגובש, התלמידים ילמדו שישה ימים בשבוע, ללא הגבלה במספר התלמידים או המורים שמלמדים בכל קבוצה. כמו-כן, התלמידים יהיו פטורים ממסכות בשטחים פתוחים, בשיעורי ספורט ובזמן האכילה. בחטיבות הביניים ובתיכונים, המנהלים עדיין יוכלו לשלב למידה מרחוק, בהיקף של עד חמישית מהיקף השעות, וזאת לצד שילוב לימוד פרטני ובקבוצות בבתי הספר.

תאריך:  17/04/2021   |   עודכן:  17/04/2021
+"החופש הדמוקרטי" והתמודדות הדמוקרטיה עם מגפת הקורונה
08:29 18/04/21  |  חנן שי   |   לרשימה המלאה

במלאת שנה למגפת הקורונה קיימת בתקשורת תמימות דעים לגבי שלושה נושאים: הצלחתו חסרת התקדים של המדע למצוא חיסון לנגיף בזמן קצר ביותר; כשלון הדמוקרטיות המערביות בהתמודדות עם המגפה; ותפקידו המרכזי של החופש הדמוקרטי, המעצים את הפרט על חשבון הקולקטיב, בכישלון זה

[צילום: בן כהן]
+חברת אמבולנסים פרטית מציעה בדיקת קורונה בתוך 15 דקות
01:00 18/04/21  |  עידן יוסף

חברת האמבולנסים הפרטית הגדולה "יוסי אמבולנס" בשיתוף פעולה עם חברת סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, מציעה בדיקת קורונה מהירה בבית או במשרד, שבה התוצאות נמסרות בתוך 15 דקות, לטובת התו הירוק כמו לפני חופשה בבית מלון, או לצורך כניסה למוסדות תרבות ועסקים.
השירות, בתשלום. ניתן גם עבור המגזר העסקי לעסקים, בתי מלון, אולמות אירועים, מגרשי ספורט ומקומות עבודה יכולים להזמין את השירות, אשר פועל על-פי הנחיות משרד הבריאות באמצעות עמדת בדיקות מהירות ניידת באמבולנס של חברת יוסי אמבולנס או כתחנת בדיקות מהירות נייחת.

+שיעור הבדיקות החיוביות ירד ל-0.4%
21:51 17/04/21  |  עידן יוסף

104 מאומתים חדשים לקורונה אתמול. 0.4% מהבדיקות חיוביות. מספר החולים קשה הוא 202. ביום שישי מתו 5 חולים, ומספר הקרבנות הגיע ל-6,331.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חזרה מלאה לבתי הספר; מסכות - רק במבנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
משרד הבריאות: עדיין אין מידע ברור ביחס להשלכותיו על מחוסנים ומחלימים    המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר: "בשלב הזה אפשר לשחרר חלק מהמגבלות"    הוא הוסיף: "אי אפשר לדעת אם הקורונה ממש מאחורינו, אולי היא מלפנינו"
איציק וולף
אלברט בורלא העריך ב-CNBC כי אחד התרחישים הסבירים הוא שיידרש מתן מנת דחף שלישית לחיסון הקורונה בפרק הזמן שבין חצי שנה לשנה ממתן המנה השנייה    "תרחיש סביר שיידרש חיסון שנתי מחודש"    מניית פייזר עלתה ב-1.2%
מחלקה ראשונה
איציק וולף
הנחיה יצאה לאחר קבלת עמדת אנשי המקצוע במשרד לפיה נוכח התחלואה הנמוכה אין עוד צורך במסכות בשטח פתוח    בשטח סגור עדיין תחול חובת עטית מסכה
איציק וולף
חברת מודרנה הודיעה על סמך שלב 3 של הניסוי שהיא עורכת כי החיסון שהיא מייצרת נגד קורונה נמצא אפקטיבי ברמה של 90% למניעת הידבקות, וברמה של כ-85% למניעת תחלואה קשה, למשך שישה חודשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il