X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחרי שעות ארוכות של שתיקה קורא יו"ר רע"ם שלא לפגוע בחיי אדם וברכוש שתיקה רועמת בקרב מנהיגי הציבור הערבי סמוטריץ': ‏מחדל לוד הלילה הוא מחדל יום הכיפורים זוהר קרא לא לתת יד לממשלת שמאל עם המשותפת אך התעלם מרע"ם
▪  ▪  ▪
מכונית שהוצתה בלוד [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

אחרי שעות ארוכות של שתיקה, קורא יו"ר רע"ם ח"כ מנסור עבאס לכל המפגינים הערבים לממש את זכותם החוקית והלגיטימית, כלשונו, להפגין ולהביע את עמדתם, אך לעשות זאת "באופן חוקי ואחראי, בלי לפגוע בחיי אדם אשר יהיו, או ברכוש הציבורי והפרטי".
ראשי הרשויות הערביות ומנהיגי הציבור הערבי בישראל מילאו פיהם מים, ובשתיקה רועמת נמנעו מלקרוא להפסקת המהומות ולא גינו את הפרעות.
ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית, אומר כי "‏מחדל לוד הלילה הוא מחדל יום הכיפורים. הרבה אנשים יצטרכו ללכת הביתה. עיוורון מול כתובת על הקיר באותיות קידוש לבנה. בבוקר קראתי להכניס כוחות צה"ל לעיר ולהטיל עוצר. הדרג הפוליטי והפיקוד הבכיר עדיין מתייחסים לאירועים כאל אירועי מחאה שקצת יצאו משליטה ולא מפנימים את עוצמתם ומסוכנותם".
יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, תקף את גוש מתנגדי נתניהו, אך נמנע באופן מופגן להזכיר את רע"ם: "ממשלת שינוי, ממשלת ריפוי, ממשלת איחוי.. על מי אתם עובדים? בזמן שרה״מ נתניהו מוביל עם חיילנו מאבק בטרור, אתם עסוקים בהקמת ממשלת שמאל. הרי אחרי יום תתחילו לריב ביניכם ולתדרך אחד כנגד השני, תתעוררו. בנט ושקד, זה הזמן להודיע בקול ברור: לא ניתן יד לממשלת שמאל עם המשותפת. די לבושה".
זוהר הציע לנתניהו, לגנץ ולרמטכ"ל כוכבי לחסל את ראשי החמאס ולנקוט מדיניות לא מתפשרת, בכל האמצעים, וללא פשרות עד להכנעת החמאס.

תאריך:  12/05/2021   |   עודכן:  12/05/2021
+בנט ולפיד דורשים להאיץ המו"מ
12:57 12/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

סער נועד עם הנשיא ועדכן בפרטי המו"מ  ▪  מנסור עבאס קורא לשוב לשולחן הדיונים  ▪  גובר המרד הפנימי בימינה  ▪  הרב דרוקמן יגיע היום למחות מול הבית של ח״כ ניר אורבך  ▪  הציונות הדתית: בנט מסרב להוריד מהפרק הקמת ממשלה עם תומכי הטרור

לפיד. "הדמוקרטיה הישראלית אינה נבהלת מאיומים" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מנסור עבאס: "אין מנוס מלשוב למגעים הפוליטיים"
09:30 12/05/21  |  מירב ארד

יושב רע"ם, מנסור עבאס, לרדיו מכאן: "אין מנוס מלשוב למגעים הפוליטיים להרכבת הממשלה אחרי שהאש תדעך. יש לנו הזדמנות אמיתית למלא תפקיד חשוב בפוליטיקה הישראלית".

+נתניהו קיים דיון חרום בעקבות מאורעות לוד
00:25 12/05/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הלילה דיון עם שר הביטחון, שר הבט״פ, המפכ״ל, ראש המל״ל, מנכ״ל משרד רה״מ, היועמ״ש ומזכ״צ רה״מ בעקבות האירועים בלוד. שלוש פלוגות מג"ב הגיעו לפאתי העיר.
בדיון סיכם נתניהו על הכרזת מצב חירום מיוחד בלוד והשר לביטחון פנים אוחנה הודיע שהוא יפעיל את סמכותו בעניין לאלתר. בנוסף סוכם שפלוגות מג״ב מיהודה ושומרון יגיעו לערים המעורבות עוד הלילה.
ראש הממשלה הנחה לפעול ביד קשה עם מפרי החוק והסדר ולעבות את הכוחות בשטח במטרה להשיב לעיר את השקט והסדר בהקדם האפשר.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מירב ארד
נפגשו בכפר המכביה    עבאס הקפיא את המגעים עד לרגיעה במצב    מיכאלי בפייסבוק: "ירושלים בוערת בגלל מדיניות שמטפחת את האינטרסים של אדם אחד"
איציק וולף
ח"כ זוהר פנה ליו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ אלהרר, בבקשה לקדם את הדיון בהצעות החוק פסקת ההתגברות, הצעת החוק לביטול ההינתקות בצפון השומרון והצעת חוק להסדרת ההתיישבות הצעירה ביהודה ובשומרון לקראת הצבעה בקריאה ראשונה
צ'לו רוזנברג
רציתי לשאול אותך, שרה לשעבר ולוחמת גדולה למען ערכים ימניים, הז'אן דארק של הימים כביכול, איך את ישנה בלילה בימים אלה?
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק-יסוד ההתגברות ואת ההצעה לביטול ההינתקות מצפון השומרון    41 ח"כים תמכו באישור חוק פסקת ההתגברות ו-42 ח"כים תמכו בביטול איסור הכניסה והשהייה בצפון השומרון
עידן יוסף
צפויה לקבל תיק כלכלי בכיר ותיק משמעותי נוסף    לפיד מעריך שבתוך ימים ניתן יהיה להקים ממשלה    כחול לבן דורשת לקבל את תיק החינוך חרף התנגדות האגף הימני    מרצ עשויה לקבל לידיה את תיקי הגנת הסביבה והתחבורה    הורוביץ: "המו"מ לא הסתיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il