X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המחבל נורה ונהרג שוטר נוסף נפגע מהירי הנפגעים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים
▪  ▪  ▪
פיגוע דריסה [צילום: משטרת ישראל]

פיגוע דריסה בוצע במחסום בדרך שכם בירושלים. שישה לוחמי משמר הגבול נפגעו מהדריסה. הנהג נורה ונהרג במקום. לוחם נוסף נפגע מהירי שכוון אל המחבל.
ממגן דוד אדום נמסר כי בשעה 16:57 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירושלים על מספר הולכי רגל שנפגעו מרכב בדרך שכם בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-6 פצועים בהכרה. לבי"ח שערי צדק והדסה הר הצופים פונו שישה פצועים - שניים במצב קל עד בינוני, ארבעה במצב קל. שוטר נוסף נפגע כאמור מהירי במקום.

תאריך:  16/05/2021   |   עודכן:  16/05/2021
+אין נפגעים - מירי הרקטות בחצות לעבר באר שבע וחצרים
00:28 17/05/21  |  

אין נפגעים ממטחי הרקטות ששוגרו בחצות על-ידי ארגוני הטרור לעבר באר שבע וחצרים. החמאס קיבל אחריות לירי. קודם לכן שוגרו רקטות לעבר ישובי עוטף עזה. לא דווח על נפגעים.

+נתניהו: ממשיכים לפעול ככל שיידרש
18:35 16/05/21  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

"ה'מטרו' הפך למלכודת מוות למחבלים. בתחבולות עושים מלחמה, בתעוזה ננצח"  ▪  בהתייחסו להתפרעויות בישראל: "המטרה שלנו היא להפסיק את האלימות ואחר-כך לשקם את היחסים בין יהודים וערבים"  ▪  גנץ: "היכינו חזק ונמשיך להכות חזק בחמאס, אבל חשוב לא פחות שננצח במלחמה על הבית"  ▪  הרמטכ"ל: "אנחנו מתכוונים להמשיך לפעול בעוצמה ככל שיידרש ועל-פי השלבים שתכננו"

נתניהו: "המטרו הפך למלכודת מוות" [צילום: לע"מ]
+עשרות רקטות נורו על אסדת תמר
17:17 16/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

גורמים בחיל-הים ציינו כי הושמד כל בנק המטרות של חיל-הים אשר כלל 17 מוצבים ימיים של חמאס, עשרות כלי שיט מסוגים שונים, אמצעי לחימה ותשתיות  ▪  חשפו שמחבלי חמאס ניסו לפגוע באסדת הגז תמר, אך לא היה צורך בהפעלת כיפת ברזל להגנת האסדה

חדשות כאן11
אסדת תמר. ניסיון לפגיעה מהרצועה [צילום: משה שי/פלאש 90]
+נעצרו 5 חשודים שהיו מעורבים בלינץ' ביהודים בכביש 6 בנגב
14:19 16/05/21  |  מירב ארד

בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל נעצרו 5 חשודים, אזרחי מדינת ישראל, ע"ר מעורבותם בניסיונות לבצע לינץ' ברכבים חולפים בכביש 6 באזור לקיה. החשודים, תושבי הנגב, נעצרו לחקירה בחשד כי תקפו 4 רכבים בהם נסעו אזרחים ישראלים בתאריך 11 במאי לפנות בוקר, בסמוך לכניסה ליישוב לקיה שבנגב. במסגרת זו בוצע ניסיון לינץ' אל מול שני רכבים: תקיפת אזרחית ישראלית אשר נסעה ברכב וחולצה ללא פגע על ידי עובר אורח וכן תקיפה נוספת של אזרח ישראלי נוסף אשר נפצע קל וחולץ על ידי המשטרה.

+ישראייר מוסיפה טיסת חילוץ מוינה
14:13 16/05/21  |  מירב ארד

חברת ישראייר מוסיפה טיסת חילוץ מוינה: טיסת החילוץ מתוכננת תצא ביום רביעי ( 19.5.21) בבוקר על מנת לאפשר לנוסעים להיערך מבעוד מועד ולבצע את בדיקות הקורונה הנדרשות. הטיסה נפתחה להזמנות באתר החברה ובמערכות ההפצה. ישראייר מעדכנת כי נכון לרגע זה הנחיתות של הטיסות מהיעדים הבאים מתוכננות לנחות מחר יום שני בשדה התעופה בן גוריון: באטומי, דובאי, פאפוס, ,טיביליסי לרנקה.

+מה שהיה הוא שיהיה
13:48 16/05/21  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - תרגום, אנין ואמיץ, ונוסף גם הוא, נבזה, מתקרנפים ואין חדש  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות ואושר  ▪  שבוע טוב וחג שבועות שמח  ▪  "וחג שבועות תעשה לך ביכורי קציר חיטים..." (שמות ל"ד, פסוק כ"ב)

יושבים ומבליגים [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיגוע דריסה בדרך שכם - 6 שוטרים נפגעו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע שומר החומות
איציק וולף
גורמים בחיל-הים ציינו כי הושמד כל בנק המטרות של חיל-הים אשר כלל 17 מוצבים ימיים של חמאס, עשרות כלי שיט מסוגים שונים, אמצעי לחימה ותשתיות    חשפו שמחבלי חמאס ניסו לפגוע באסדת הגז תמר, אך לא היה צורך בהפעלת כיפת ברזל להגנת האסדה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - תרגום, אנין ואמיץ, ונוסף גם הוא, נבזה, מתקרנפים ואין חדש    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר    שבוע טוב וחג שבועות שמח    "וחג שבועות תעשה לך ביכורי קציר חיטים..." (שמות ל"ד, פסוק כ"ב)
איתן לסרי
מי שמותיר את העבריינים הערבים להלחם חופשי בתוכם תוך קטילה הדדית של כ-130 נרצחים בשנה, ידע שיום אחד הנשק הרב שצברו יופנה אלינו היהודים באופן מהיר ומפתיע, מי שמשחרר מחבלים ומונע מכוחות הביטחון להיאבק בהם ולהענישם, ידע שהוא מסייע לטרור הערבי נגדנו
איציק וולף
אזעקות נשמעו בעיר אשדוד, בעוטף עזה וביישובים רבים באזור הדרום    חלק מן הרקטות יורטו, אך לפחות אחת פגעה בתחום העיירה נתיבות    תושבי אזור מעבר ארז קיבלו התראה מפני רחפן נפץ
אברהם בנמלך
נתניהו תמיד מאיים ואף פעם לא מקיים    מה הוא אמר בדיוק באיום?    אמר שמבחינתו הכל פתוח    ולמה אתה אומר שלא ייכנסו?    הוא התכוון שהכל פתוח עם רע"ם ושהוא ירכיב את הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il