X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מעבר דירה הוא אירוע שמצריך מאיתנו כוחות על. יש כמויות של משימות לעשות ואחת מהקשות ביותר היא דווקא זו שנשמעת הפשוטה ביותר, בחירת חברת הובלה. השוק רווי בחברות הובלות שמציעות שירותים שונים ומשתנים בהתאם לצרכי הלקוח, אבל עצם הידיעה שהבחירה הזו עתידה להשפיע עלינו עמוקות בימים שלפני ואחרי המעבר הופכת אותה לחשובה. האכזבה שיכולה להתעורר מבחירה לא נכונה תותיר אותנו לבצע הרבה ממטלות המעבר בעצמנו וכדי למנוע מאחרים את החוויה הלא נעימה הזו החלטנו לכתוב מדריך עם טיפים למציאת חברת הובלה מומלצת ואמינה.
איך מזהים חברת הובלה אמינה באינטרנט
אם קיבלתם המלצה על מוביל ואתם משוכנעים שההמלצה הזו תקפה ושלא תתאכזבו, אז אין באמת צורך שתחפשו באינטרנט. אבל כשהמוביל שהמליצו עליו לא זמין לבצע את העבודה, אנחנו פונים לחסדי האינטרנט ומחפשים חברות הובלה. התוצאות שיתגלו למי שיריץ את החיפוש הזה יגלו כמויות בלתי נגמרות של חברות ואנשים שמציעים שירותי הובלה לבתים ולמשרדים, כדי להצליח להבין מתוך המבחר הזה איך אפשר לזהות חברת הובלה אמינה התיישבנו לשוחח עם סלאבה, בעלים של אפדייט, חברת הובלות.
"לפני שמתחילים את החיפוש באינטרנט, אני תמיד ממליץ לחשוב איזה סוג של הובלה אנחנו צריכים. חברה שמתמחה בהובלת משרדים לא בהכרח תדע לבצע את הובלה של דירה משפחתית, זה אולי נשמע מבחוץ כמו דברים דומים אבל היחס שצריך להעניק לכל אחד ואחד מהפריטים השונים משתנה מאוד. או למשל אם יש צורך בהובלה עם מנוף אז שווה לחפש מראש חברת הובלה שעובדת עם מנופים", משתף אותנו סלאבה כבעלים של חברת הובלות שבאמתחתה מאות לקוחות וארבע משאיות שלא מפסיקות לעבוד.
"לכל חברת הובלה היום יש אתר אינטרנט וחוות דעת גלויות ברחבי האינטרנט. בשלב הראשוני אני מציע לחפש חברת הובלה שעובדת באזור שלכם ולעבור על אתר האינטרנט שלה. מה שאתם רוצים לראות זה קודם כל שהאתר עצמו נראה מעודכן ומושך, על-פי רוב אתרים מיושנים או כאלו שלא מתעדכנים נוטים להוביל לחברות שפחות מחפשות להעניק יחסי אנוש מצוינים. גלשו באתר של החברה וגבשו רושם ראשוני על המקצועיות לפי האתר, אבל עדיין אל תשפטו באופן סופי. את השיפוט הסופי עושים רק אחרי שקוראים מספיק תגובות באינטרנט מלקוחות עבר של החברה... חברות אמינות ניתנות לזיהוי על-פי העובדה שהן לא מסתירות את חוות הדעת השליליות, דווקא מאיך שהחברה מגיבה לאלו תוכלו לדעת מול מי אתם עתידים לעבוד".
טיפים למציאה של חברת הובלה מומלצת ואמינה מהאינטרנט
ביקשנו מסלאבה שיעניק לנו כמה טיפים מניסיונו העשיר ולשמחתנו הוא הסכים לעשות את זה ושיתף אותנו בכמה סודות מקצועיים.
  • שירותים משלימים - חברת הובלה איכותית היא כזו שמציעה עוד שירותים מעבר להובלה נטו. זה יכול להיות אריזה ופריקה של ארגזים, הרכבת רהיטים או סידור הדירה החדשה. יש הרבה סוגי שירותים משלימים ואנחנו לא חייבים להשתמש בשירותים האלו, אך עצם הידיעה שהם מוצעים על-ידי החברה שאנחנו בודקים אומרת לנו שמדובר על מקצוענים.
  • הצעת המחיר - המקום הטוב ביותר לזהות את אופי החברה הוא במשא-ומתן מולה ובהצעת המחיר שתקבלו ממנה. חברות רציניות ואמינות ישוחחו עמכם לפני שישלחו הצעת מחיר, הם ירצו להבין בדיוק מה אתם צריכים ולהתאים את השירותים שיציעו לכם בצורה מושלמת. בהצעת המחיר עצמה חשוב שתראו שחברת ההובלה מפרטת את הסעיפים השונים ולא שוכחת לציין כל נושא שדיברתם עליו.
  • לקוחות עבר - כשאנחנו מחפשים ביקורות על חברת הובלה מסוימת באינטרנט, אנחנו לא יודעים לזהות תמיד אם מדובר על ביקורת אמיתית או משהו שנכתב כדי לפאר חברה מסוימת. תבקשו מחברת ההובלה שאתם רוצים לעבוד איתה אם הם יכולים להביא לכם טלפונים של לקוחות עבר כדי שתשוחחו עימם ותקבלו הבנה מלאה על העתיד לבוא. מובן שלא תמיד לקוחות העבר ירצו שמספר הטלפון שלהם יועבר, אך יש מקרים שזה בסדר גמור ולבקש דבר כזה מהמוביל לא עולה לנו כסף.
  • אל תעבדו עם חברה שיש לה משאית אחת - העדיפו לעבוד עם חברת הובלה שמחזיקה בצי של משאיות כדי שתוכלו להבטיח שהזמנים שנקבעים יישמרו. חברות משאית אחת תלויות יותר מדי בפקקים ובבעיות שיכולות לצוץ בדרך ולכן מומלץ תמיד לעבוד עם חברה שיכולה להבטיח גיבוי.
אנחנו מאחלים לכם שמעבר הדירה שלכם יעבור בשלום ועל הצד הטוב ביותר. יותר מכך אנחנו מאחלים ומקווים שהטיפים שריכזנו בעבורכם במאמר זה (למאמרים נוספים) יעזרו לכם בתהליך. לעוד טיפים ממומחים על מגוון נושאים עצום ורחב אתם מוזמנים לבקר במגזין שלנו שם תמצאו עשרות מאמרים בנושאים ותחומים שונים.

תאריך:  31/05/2021   |   עודכן:  31/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il