X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עוברים דירה? מדובר בתהליך ממושך שיכול לעלות גם לא מעט כסף. הבשורות הטובות הן שאם תדעו כיצד לעשות את זה, תוכלו לקצר את משך הזמן, להבטיח מעבר חלק ואפילו להוזיל את המחיר! קבלו 10 טיפים להוזלת מעבר הדירה.
להשיג קרטונים חינם
זה נכון שכל חברת הובלה שמכבדת עת עצמה מציעה ללקוחות שלה כמות מסוימת של ארגזים חינם, או יותר נכון כחלק מהצעת המחיר שסגרתם איתה. אז בתור התחלה, תמיד תוכלו ללחוץ קצת על נציג החברה ולבקש ממנו שיוסיף לכם עוד כמה קרטונים לכמות הזו. בשלב הצעת המחיר המובילים יעשו מאמצים כדי לסגור אתכם, אפילו אם זה בתמורה לעוד קרטונים. אם אתם שואלים אותנו, ההמלצה שלנו היא לקנות קרטונים למעבר דירה באתר כמו 'בסט בוקס' ולקבל אותם יחד עם חומרי אריזה מתאימים עד לבית. זה הכי נוח ובטוח, והעלות אינה משמעותית.
אופציה נוספת ונפוצה לא פחות היא פשוט לנסות ולהשיג קרטונים חינם, בין אם דרך הקרטוניה שליד המכולת השכונתית או בין באמצעות מכרים בשכונה. אם אתם מעדיפים ללכת על האופציה הזו, אנחנו ממליצים לכם כמובן לבדוק היטב שהקרטונים במצב טוב ושאתם לא גורמים נזק לתכולה שלכם. בנוסף, אנחנו ממליצים לכם מאוד לנער את הקרטונים היטב, על-מנת שלא להכניס לבית שלכם ג'וקים או נמלים שמצאו מקום נוח בקרטונים הללו.
להעביר חלק מהתכולה בעצמכם
אחת השיטות הכי מוצלחות להוזלת מחיר הובלה הוא לחלק אותה לשני חלקים.
בחלק הראשון יהיו כל החפצים הכבדים והגדולים שאינכם יכולים להעביר בעצמכם, ואילו החלק השני יכלול את כל הפריטים שניתן להעביר באופן עצמאי כמו ארגזים ושקיות שמהווים בדרך-כלל למעלה מ-50% מסך ההובלה. בעוד שאת הארגזים תוכלו להעביר לבד, את שאר הפריטים מומלץ להוביל עם מי שמתמחה בהובלות קטנות. באופן הזה תוכלו להיעזר במוביל או שניים בעלי רכב מסחרי קטן וזול, לשלם מחיר זול שיכול להיות פחות מ-50% ביחס לשירות מלא, ולהוביל את הדירה תוך חיסכון משמעותי.
בחרו חברת הובלה מתאימה
בהמשך לסעיף הקודם, אם אתם צריכים להעביר כמה פריטים בודדים, אין שום טעם להזמין חברת הובלה גדולה שיש לה עשרות עובדים והוצאות מפה ועד השמיים. בסופו של דבר, ההוצאות האלה יבואו לידי ביטוי בדבר אחד, עלות ההובלה שלכם. לכן, הזמינו מובילים שמתמחים בהובלות קטנות, עם טנדר קטן שגם הוצאות הדלק שלו קטנות. וכמובן שגם גודל הטיפ יהיה בהתאם.
לארוז בעצמכם
כיום מרבית חברות ההובלה מציעות שירות של אריזת דירה, שירות אקסטרה כמובן שאמנם עולה לא מעט, אבל נותן המון שקט. אבל, אם אתם רוצים לחסוך את הכסף הזה, אתם צריכים לעבוד מעט יותר. מה זה אומר בפועל? להתחיל לארוז את הדירה מספיק זמן מראש ולעבוד מסודר, אבל מאוד מסודר.
אם תתחילו לפחות חודש מראש, תוכלו לארוז בצורה איטית ונכונה ולתת לכל קרטון את הזמן שלו, בטח ובטח אם מדובר בפריטים שבירים.
בחרתם לקרחת שירותי אריזה בכל זאת? אומנם נתמקד בטיפ הזה בהמשך, אך חשוב שתעשו סקר שוק ותשוו מחירים לפני שאתם סוגרים עם מי מהחברות.
לפרק ולהרכיב לבד
למי מאיתנו אין איזה ארון גדול מעץ מלא שהוא פשוט לא מוכן לוותר עליו ומתעקש להעביר אותו? העניין הוא, שאת הרהיטים הגדולים הללו לא ניתן להכניס סתם כך למשאית וצריך לפרק אותם לפני כן, ועדיין לא דיברנו על ההרכבה שלהם בבית החדש. אז אם התברכתם בידיים טובות ואתם יודעים לפרק ולהרכיב רהיטים בעצמכם, אתם הולכם לחסוך כמה מאות שקלים, איך אומרים בשכונה, קל...
מה שכן, חשוב לציין שאם אין לכם את הידיים, השאירו את העבודה הזו למקצוענים על-מנת שלא תגרמו יותר נזק.
להצטרף להובלה קיימת
אם אתם סטודנטים, אנחנו מניחים שאתם לא היחידים שצריכים לעבור דירה בתאריך הסמוך לתחילת או סיום הלימודים. אם זה המצב, אנחנו ממליצים לכם לבדוק האם אתם יכולים להצטרף להובלה של חבר ללימודים, הרי גם כך יש לכם כולה כמה פריטים בודדים. אם כן, תאמינו לנו שיש חברות הובלה שישמחו מאוד לעשות עוד קצת כסף על הובלה של כמה פריטים נוספים וללא כל מאמץ מיוחד.
להתגמש בתאריך המעבר
הכלל הוא פשוט - חודשים יולי-אוגוסט הם החודשים הכי עמוסים של המובילים, מה שאומר שאם תצטרכו לקבוע הובלה לתאריך הזה, סביר מאוד להניח שתשלמו יותר. לכן, אם אתם באמת יכולים להתגמש בתאריך של המעבר ולהיכנס ליומן של חברת ההובלה על בסיס מקום פנוי עם הודעה מראש, אתם יכולים לחסוך לא מעט כסף. כמובן שאם החוזה שלכם בדירה נגמר ואין לכם היכן לאחסן את התכולה, הטיפ הזה לא רלוונטי עבורכם לצערנו.
להכיר את המחירים בתחום
הכלל הזה נכון אומנם לכל תחום, אך במיוחד בכל הקשור להובלת דירה, אנחנו ממליצים לכם לבצע סקר שוק ולבדוק מה המחירים המקובלים. היכנסו למחירון המומלץ לצרכן בתחום ההובלות ובדקו כמה עולה הובלת דירה בגודל שלכם ולא פחות חשוב, אילו אלמנטים עשויים לייקר את העלות שלה. למשל, אם אין לכם מעלית בבית או שאתם צריכים שירות של הובלה עם מנוף, ודאי שההובלה שלכם תעלה יותר.
בעניין החניה, אנו ממליצים לכם בכל לשון של בקשה לארגן חניה למוביל, אתם לא מבינים כמה זה מתסכל אותם להגיע להובלה ללא חניה למשאית.
להשוות הצעות מחיר
הכרתם את המחירים הנפוצים בתחום? מעולה, עכשיו זה הזמן לקחת כמה הצעות מחיר ולהשוות ביניהן, על-מנת לבצע משא-ומתן על המחיר. אף פעם אל תסתפקו בהצעת מחיר אחת, כך גם לא תוכלו לדעת אם אתם יכולים לסמוך על המוביל וגם לא תוכלו להוריד מחיר. בדקו את כל הצעות המחיר שקיבלתם ונסו להבין היכן אתם יכולים להוזיל, איפה זה תלוי בכם ואיפה זה תלוי בטובות של המוביל.
חשוב לציין, דרשו מחברת ההובלה להגיע אליכם הביתה לפני ההובלה ואל תקבלו הצעות מחיר טלפוניות. במיוחד אם מדובר בהובלה גדולה, חברת ההובלה לא באמת תוכל לתמחר לכם מראש את ההובלה ולקחת בחשבון את כל הגורמים שעשויים לייקר את העבודה.

תאריך:  06/06/2021   |   עודכן:  06/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il