X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

האוכל הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל אירוע עסקי. מבחינה זו, אין הבדל בין אירוע עסקי קטן לגדול. כל אורח שמגיע אל אירוע עסקי מצפה לקבל חוויה קולינרית ברמה גבוהה. אם אתם רוצים שהאורחים לא יפסיקו לדבר על האירוע הבא שלכם, אתם צריכים לדאוג שהאוכל שיוגש באירוע שלכם יהיה מעוצב, צבעוני וכמובן - שיעביר חוויה קולינרית בלתי נשכחת.
איך תוכלו לעשות זאת?
פשוט תזמינו מגשי אירוח.
למה כדאי להזמין מגשי אירוח?
כשאתם מזמינים מגשי אירוח, אתם מוסיפים לאירוע שלכם צבעוניות וחיים. מגשי האירוח תורמים לעיצוב האירוע ומאפשרים לכם להגיש לאורחים שלכם באוכל איכותי, בריא וטעים. מגשי האירוח מאפשרים לאורחים שלכם לבחור בנוחות את המנות המעניינות ביותר עבורם.
בניגוד לאירועים שבהם קיימים שירותי מלצרות, נמנע מהאורחים שלכם להמתין זמן רב עד שהמלצר יגיש להם את המנות. הסיבה לכך היא שהמגשים פרוסים על-גבי שולחנות באופן נגיש ונוח לכל אחד, כך שהאורחים שלכם יכולים לבחור את המנות בעצמם באותו הרגע מבלי להמתין.
אילו מאכלים מוגשים בדרך-כלל במגשי אירוח?
לכל חברה שעוסקת בהכנה ועיצוב של מגשי אירוח יש תפריט שונה. בחרנו להתמקד בתפריט המגשים של מונייר (Munier). אם טרם הזמנתם את המגשים של החברה, אנחנו ממליצים לכם לעשות זאת בהקדם. המגשים של מונייר הם חוויה קולינרית שכל אחד צריך לחוות.
המאכלים שאתם יכולים להזמין במגשי האירוח של מונייר כוללים, בין היתר, מנות "מיני" של פחמימות מושחתות, לדוגמא: מיני בייגלס מסוגים שונים, מיני לחמניות פרצעל, מיני בורגר פורטבלו, מיני בגטים ועוד.
אם חשבתם שמגשי האירוח של החברה כוללים רק פחמימה, אתם טועים ובגדול. תוכלו לבחור מגשים שכוללים מנות ירקות, סלטים שונים או לקט של ירקות גינה, מוזלי וקינוחים.
איך בוחרים מגשי אירוח לאירוע עסקי קטן לעובדי משרד?
אתם מבולבלים מההיצע הרחב שפרסנו לפניכם בפסקה הקודמת? אתם רוצים להזמין מגשי אירוח לאירוע עסקי אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? כשמדובר באירוע עסקי קטן לעובדי משרד, חשוב שתבדקו אם יש עובדים שרגישים לרכיבים מסוימים במזון. הסיבה לכך היא כדי שתוכלו להתאים את המגשים לעובדים שלכם.
אם יש לכם עובד שרגיש ללקטוז, אתם יכולים לבחור בכמה מגשים שלא מכילים מוצרי חלב, כך שתוכלו לדעת שהוא יוכל ליהנות מהכיבוד כמו כולם. ניתן למנות את אחד מהעובדים כדי שיערוך סקר בקרב העובדים. כך תוכלו להראות שאתם לא רק מפנקים את העובדים שלכם במגשי אירוח מושקעים ומפנקים, אתם גם דואגים שכל אחד ואחת מהם יוכלו ליהנות ממגוון הפינוקים הקולינריים.
כעת אתם יודעים כי מגשי אירוח הם פתרון חכם לכל אירוע. מגשי אירוח מאפשרים לכם לפנק את האורחים שלכם בקלות ובנוחות מבלי להתפשר על האיכות והטעם.

תאריך:  22/07/2021   |   עודכן:  22/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il