X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התקשורת יועז הנדל החליט:

חסימות יוסרו מקווים כשרים

חברות הסלולר יחויבו לפרסם מספרים חסומים בקווים הכשרים, ולנמק את סיבת החסימה תוך יממה בנוסף, ייאסר עליהן לחסום מספרים של מוקדי חרום ומצוקה
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

כמעט שנה אחרי השימוע בנושא חסימות בקווים הכשרים, שפרסם משרד התקשורת בספטמבר 2020, החליט (יום א', 25.7.21), שר התקשורת, יועז הנדל, לקבל את המלצות הדרג המקצועי במשרד ולעדכן את רשיונות חברות הסלולר בהתאם לאסדרה החדשה שנקבעה. האסדרה שנועדה למנוע פגיעה אפשרית במשתמשי הטלפונים הכשרים, תחייב את חברות הסלולר לאפשר גישה חופשית למוקדי חירום, מצוקה, רווחה ומספרים ממשלתיים. בנוסף על כך יחויבו חברות הסלולר לפעול בשקיפות באתר האינטרנט שלהן, ולהנגיש את המספרים החסומים.
להלן עיקרי האסדרה החדשה:
  • ייאסר על חברות הסלולר לחסום את מספרי הטלפון של מוקדי חירום, מצוקה ורווחה ארציים (מספרים של 3 ו-4 ספרות) ולמספרי טלפון אשר הוקצו למדינה ומוסדותיה. ההחלטה תיכנס לתוקף תוך שלושה שבועות.
  • על-מנת לייצר שקיפות במספרים החסומים, חברות הסלולר יידרשו לשמור ולתעד את בקשות החסימה עבור כל מספר שנחסם, כולל נימוק סיבת החסימה, למשך כל תקופת החסימה ושנה לאחר שהוסרה.
  • חברות הסלולר יידרשו להנגיש באתר האינטרנט שלהן את המספרים שנחסמו, כולל את שם הגורם החוסם ואת תאריך החסימה. החברה תפרסם רשימה של עמותות ותאגידים חסומים, בעוד אנשים פרטיים יוכלו לפנות לחברת הסלולר ולקבל מידע אם הם חסומים ומהי סיבת החסימה. ההחלטה תיכנס לתוקף תוך שלושה חודשים מיום קבלת ההחלטה.
  • כל מנוי שנחסם יוכל לפנות לשירות הלקוחות של חברת הסלולר אליה הוא מנוי ולבדוק האם נחסם ואת סיבת החסימה. על החברה לספק מענה לפניה בתוך יום עבודה.
"הנפגעים העיקריים מהאופן שבו פועלים הקווים הכשרים הם הציבור החרדי, שמשלם יותר, מקבל פחות ונתון לחסימות שרירותיות", הסביר הנדל. "במדינת ישראל אסור שיהיו מרחבי תוהו ובוהו. ההחלטה היום מחייבת שקיפות מלאה מצד החברות על חסימת טלפונים ותיאסר חסימה של קווים ממשלתיים, ומוקדי חרום והצלה. כמו-כן, השקיפות תמגר את השיקולים הלא עניינים שליוו עד עכשיו את מנגנון החסימות. אני תקווה כי יהיה בכך די כדי להסדיר את התחום. אם לא כך, תתווסף רגולציה נוספת".

תאריך:  25/07/2021   |   עודכן:  25/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אייל אייכל ודרור אברהם-אטיאס ידווחו לבית המשפט עד 8.8.21 האם מצאו משקיע המוכן לממן זמנית את פעילות רשת חדרי הכושר לנשים, לקראת רכישת פעילותה או חלק ממנה
מירב ארד
פנחס יועלה לדרגת תת-אלוף ויחליף בתפקידו את תא"ל אריאלה לזרוביץ' שכיהנה בתפקיד ב-4 השנים האחרונות
יצחק דנון
מבקשים לבטל את קביעתו של קובי בר-נתן, לפיה הם מקבלים שלא כדין שמונה רכיבי שכר    בר-נתן הודיע שהוא שוקל לתבוע החזר של הסכומים ששולמו במשך ארבע שנים
איציק וולף
המתעמלת האמריקנית זוכת מדליות הזהב מאולימפיאדת ריו ביצעה טעויות משמעותיות במהלך תרגיל הקרקע שלה במוקדמות באולימפיאדת טוקיו    למרות הטעויות - העפילה לגמר בכל התחרויות
מירב ארד
בתי מלון שחוו ירידה של 40% במחזור העסקים וכן מארגני התיירות הנכנסת יקבלו סיוע כלכלי במהלך החודשים הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il