X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
רשמה הפסד של כ-206.7 מיליון ש"ח לעומת הפסד של כ-935.8 מיליון ש"ח אשתקד ברבעון השלישי רשמה רווח הנקי של כ-94 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של כ-270 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של שנת 2020
▪  ▪  ▪
רשת פתאל

פתאל החזקות מדווחת (יום ג', 30.11.21) על תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של השנה. מהדוחות הכספיים עולה כי החברה צמצמה בתשעת החודשים הראשונים של השנה את ההפסד המיוחס לבעלי המניות קטן לכ-206.7 מיליון ש"ח, לעומת הפסד של כ-935.8 מיליון ש"ח אשתקד. הרווח הנקי של החברה עלה ברבעון השלישי לכ-94 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של כ-270 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של שנת 2020.
את תשעת החודשים הראשונים של השנה, שהושפעו מהסגר שחל ברבעון הראשון, מסיימת החברה עם עלייה בהכנסות לכ-2.05 מיליארד ש"ח, בהשוואה לכ-1.64 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות החברה ברבעון השלישי של שנת 2021 צמחו בכ-78% לכ-1.21 מיליארד ש"ח בהשוואה לכ-676.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה בשנת 2020. אחוזי התפוסה בשלושת אזורי הפעילות העיקריים עלו ברבעון זה משמעותית ושיעורי התפוסה במלונות בבריטניה הסתכמו בכ-72%, בישראל בכ-64% ובאירופה בכ-56%.
הרווח התפעולי עלה לכ-845.2 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-283.2 מיליון ש"ח בתשעת החודשים הראשונים אשתקד. הונה העצמי של החברה הסתכם בכ-2.6 מיליארד ש"ח בנטרול IFRS 16 ורכושה הקבוע של החברה הסתכם בכ-5.3 מיליארד ש"ח.
החברה מעלה את התחזיות לשנת 2021 ומעריכה כי תסיים את השנה עם הכנסות שינועו בין 3-3.5 מיליארד ש"ח ו-EBITDAR של בין 1.1-1.25 מיליארד ש"ח.

תאריך:  30/11/2021   |   עודכן:  30/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתאל: צמצום הפסדים ב-9 החודשים הראשונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
סטפן בנסל אמר בראיון לפייננשל טיימס: "הולכת להיות ירידה מהותית. כל המדענים שדיברתי איתם אמרו - 'זה לא נראה טוב'"    ארגון הבריאות העולמי הזהיר מפני התפרצויות של קורונה אשר עלולות להיות בעלות "השלכות משמעותיות"
עידן יוסף
במכתב מטעמם בעיתונות החרדית נאמר: "קמו מזרע ישראל להשבית ולהכרית כל קדשי ישראל...ורוצים לפגוע בשריד בית מקדשנו, הכותל המערבי שלא נסתלקה ממנו שכינה מעולם"
עידן יוסף
השרה להגנת הסביבה בדיון ועדת הפנים על הסכם קצא"א-מד רד: "שונית האלמוגים באילת לא תאוים בשום תוספת סיכון"    יו"ר קצא"א: "הסכם מסחרי לא צריך להגיע למשרדי הממשלה. כשעושים הסכם על מחירים, לא לוקחים לשר"
עידן יוסף
בכיר במשטרה על תופעת השב"חים: "כדי להגיש כתב אישום אני צריך להוכיח 5 עבירות. 5 פעמים הוא צריך להיכנס ולהיתפס"    יו"ר ועדת חוץ וביטחון:" למה משקיעים במעבר גבול אם כל אחד יכול לעקוף אותו?"
איציק וולף
במסגרת הוראת שעה שתהיה בתוקף לשנתיים ייקבע כי תושב חוזר עובד הייטק שנמצא בחו״ל ועזב לפני יותר משנה לא יצטרך לשלם מיסים על האופציות שלו ועל נכסים שצבר מחוץ לישראל    זכאי חוק השבות יקבלו הטבות תושב חוזר ותקרת מס של 30% בשנה הראשונה ו-35% בשנה השנייה, במקום 47%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il