X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכנסות הקבוצה הסתכמו ברבעון השלישי ב-2.14 מיליארד שקל - ירידה של כ-1.7% בהשוואה לאשתקד הרווח הנקי הסתכם ברבעון ב-284 מיליון שקל רבעון רווחי רשמה חברה-הבת פלאפון עם רווח של 23 מלש"ח הכנסות בזק בינ"ל ירדו ב-8.9%
▪  ▪  ▪
גיל שרון. יו"ר בזק [צילום: רמי זרנגר]

חברת התקשורת הישראלית בזק פרסמה (יום ג', 30.11.21) את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה. הרווח הנקי של כלל הקבוצה הסתכם ברבעון ב-284 מיליון שקל, לעומת 26 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-295 מיליון שקל, עלייה של כ-1.7%. העלייה ברווח הנקי נבעה בעיקר בשל הפסד בגין ירידת ערך שהוכר ברבעון המקביל בסך 282 מיליון שקל.
ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2021 הסתכמו בכ-2.14 מיליארד שקל, ירידה של כ-1.7%, אשר נבעה בעיקר מירידה בהכנסות בזק בינלאומי. ההכנסות בתשעה חודשים של 2021 הסתכמו בכ-6.56 מיליארד שקל, עלייה של 0.7% לעומת התקופה המקבילה.
הוצאות הפעלה הסתכמו בכ-742 מיליון שקל, ירידה של כ-6.1%, אשר נבעה בעיקר מירידה בעלויות ציוד קצה בפלאפון והוצאות קישוריות למפעילי תקשורת במקביל לירידה בהכנסות.
ה-EBITDA הסתכם בכ-925 מיליון שקל (שיעור EBITDA של 43.2%), עלייה של כ-41.7%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-938 מיליון שקל (שיעור EBITDA של 43.8%), עלייה של כ-2.6%.
התזרים החופשי הסתכם בכ-377 מיליון שקל, עלייה של כ-32.3%, אשר נבעה בעיקר משינויים בהון חוזר. החוב הפיננסי נטו של הקבוצה הסתכם בכ-6.23 מיליארד שקל נכון לסוף ספטמבר, בהשוואה ל-7.26 מיליארד שקל נכון לספטמבר 2020.
הכנסות החברה-הבת פלאפון הסתכמו ב-541 מיליון שקל ברבעון השלישי, ירידה של 0.7% לעומת הרבעון המקביל. החברה רשמה רבעון רווחי - 23 מיליון שקל, לעומת הפסד של 12 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות משירותים עלו ב-5.3% והסתכמו ב-417 מיליון שקל, כאשר החברה מציינת שזאת בין השאר לאור החזרה החלקית של הטיסות לחו"ל ושירותי הנדידה.
ברבעון השלישי צורפו כ-26 אלף מנויים לפלאפון ומתחילת השנה כ-105 אלף מצטרפים חדשים. ההכנסה החודשית מלקוח עמדה על 55 שקל, עלייה של שקל אחד לעומת הרבעון הקודם.
תוצאת החברה-הבת yes עמדו ברבעון השלישי על 318 מיליון שקל, עלייה של 1.6% לעומת הרבעון המקביל. הרווח הנקי של החברה זינק ברבעון ב-81.3% ועמד על 29 מיליון שקל. מספר המינויים עמד בסוף הרבעון על 560 אלף משקי בית, בדומה לרבעון השני.
הכנסות החברה-הבת בזק בינלאומי ירדו ברבעון ב-8.9%, והסתכמו ב-287 מיליון שקל. הרווח הנקי עמד על 10 מיליון שקל, לעומת הפסד של 305 מיליון שקל ברבעון המקביל.

תאריך:  30/11/2021   |   עודכן:  30/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק: ירידה בהכנסות הקבוצה, עלייה ברווח הנקי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, הפרסומאית יפית גרינברג נפטרה    הלוויה תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין קריית שאול
עידן יוסף
בפנייה ליועץ המשפטי לממשלה, טוען ח"כ משה ארבל כי קיצור פרק הזמן להערות הציבור בתקנה שנועדה בין היתר לאפשר הרחבת התחבורה בשבת מנוגד להנחיית היועמ"ש    לדבריו מאחר שאין מדובר בעניין ציבורי אלא בנושא במחלוקת ציבורית, על הליך החקיקה להתקיים בחקיקה ראשית
איתמר לוין
בבחירות לכנסת ה-21 התגלתה "פעילות תעמולתית ממומנת באמצעות רכישת חשבונות פייסבוק וטוויטר ובאמצעות חשבונות פיקטיביים"    בבחירות לכנסת ה-22 התעורר חשש לפעילות מזויפת שתשפיע על התוצאות
איתמר לוין
גרעונות כבדים גם לבית היהודי של בנט ושקד, העבודה, חוסן לישראל וש"ס    אנגלמן קנס עשר סיעות במאות אלפי שקלים בשל חריגות מכלל מימון הבחירות    יעלון נקנס ב-50,000 שקל בשל שימוש שלא כדין בתרומות
איתמר לוין
בנו של שאול אלוביץ, שהיה דירקטור בחברות עיקריות בקבוצות יורוקום ובזק, תובע את חברות הביטוח מגדל, מנורה והפניקס ואת חתמי לויד'ס, להחזרת הסכומים ששילם לעו"ד דרור מתתיהו תמורת ייצוגו בהליכים הפליליים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il