X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חושב על הקמת עסק בחו"ל? רוצה להקים חברת אינטרנט בחו"ל? להלן שאלות ותשובות היכולות לעזור לך ביוזמתך החדשה
▪  ▪  ▪
[צילום: איגוד לשכות המסחר]

בהקמת פעילות עסקית עולות וצצות שאלות רבות ולבטים רבים. מעבר לנושא העסקי הטהור (יצירת רווחים לעסק) יש את הנושא התפעולי/בנקאי שהוא הראשון במעלה. בחרנו מגוון שאלות שכיחות שיזמים שואלים כל הזמן. ניסינו לענות בקצרה עד כמה שאפשר, הרחבה לתשובות ניתן למצוא באתרנו.
אני מתכנן עסק בחו"ל - האם אני צריך להקים חברה בחו"ל?
שאלה כללית לכן קשה לענות בצורה חד-משמעית. נשאלת השאלה, איזה סוג עסק? חנות קטנה באיביי או הקמת אתר אינטרנט בחו"ל? עסק לייבוא מסין ומכירות באירופה, נדל"ן, פורקס? באופן עקרוני, אם העסק שאתה מתכנן הולך להיות מסחרי בהיקפים גדולים ותקיים קשרים עם ספקים ולקוחות, וישנה התנהלות בנקאית ענפה, אז מומלץ כן להקים חברה בחו"ל. הקמת התשתית של העסק בצורה נכונה מהיום הראשון תחסוך לך כאבי ראש ועליות כספיות כבדות בשלב מאוחר יותר.
האם כל אחד יכול להקים חברה בחו"ל?
כן. באופן עקרוני, כל אחד יכול להקים חברה בחו"ל על שמו. אתה יכול להיות בעלי המניות לבד או יחד עם שותפים שגם הם יהיו בעלי מניות. יש תחומי שיפוט רבים שבהם ניתן להקים חברה, לכל חברה בתחום שיפוט מסוים יש את המאפיינים שלה לגבי זכיות הרישום, בעלי מניות, חובות וזכויות.
האם חברה יכולה להקים חברה?
כן. כשחברה מקימה חברה, החברה החדשה נקראת חברת-בת והחברה הראשית נקראת חברת-אם. בעלי חברת-הבת היא חברת-האם. ניתן להקים בדרך זו שרשורים רבים והיררכיות רבות.
היכן ניתן להקים חברה בחו"ל?
כאמור, ישנם תחומי שיפוט רבים בעולם שניתן להקים בהם חברות. תחומי השיפוט הנפוצים ביותר הם BVI - איי הבתולה הבריטים, פנמה, קפריסין, הונג קונג וסיישל. לכל תחום שיפוט יש מאפייני מיסוי ושמירת סודיות שונים. יש תחומי שיפוט שמתאימים לעסקים מסוימים ויש כאלו שלא. מומלץ להתייעץ עם מומחים לבחירת תחום השיפוט בהתאם למאפייני העסק העתידי.
למה להקים חברה בחו"ל?
הקמת החברה בחו"ל יכולה להיות צורך עסקי אמיתי - הקמת פעילות עסקית אמיתית, או יכולה להיות צורך של שמירת סודיות, זאת אומרת, ניתן להקים חברה בחו"ל מסוג אופשור לדוגמה ולפתוח לחברה חשבון בנק. בצורה זו, אתה לא בעל החשבון אלא החברה, וכל ההתנהלות הפיננסית עוברת דרך החברה ועל שמה. מקובל בבנקאות הפרטית שלקוחות אמידים מקימים חברות אופשור, נניח מסוג BVI ויוצקים את הפעילות הפיננסית שלהם לתוך החברה.
האם זה חוקי לישראלים להקים חברה בחו"ל?
כן. זה חוקי לחלוטין ואין עם זה כל בעיה. אחת הסיבות שאנשים מקימים חברות היא להקטין את המס. חברות אופשור בדרך כלל אינן ממוסות על הכנסות שהופקו מחוץ לתחום השיפוט שבו הונפקה החברה. בדרך זו ניתן לחסוך תשלומי מיסים רבים ולהימנע בכפל מס. כמובן, כל אזרח ישראלי חייב במס הכנסה בגין כל הכנסה שלו שהופקה בארץ או בחו"ל. יש לעניין זה סייגים רבים.
האם אפשר לפתוח לחברה חשבון בנק בחו"ל?
כמובן. אחת המטרות העיקריות של החברה היא לרכז דרכה את ההתנהלות העסקית. התנהלות עסקית כוללת גם את הצד הבנקאי. בפתיחת חשבון בנק בחו"ל, תידרש להציג לבנק את כל מסמכי החברה והחלטת החברה לפתוח חשבון בנק בבנק. אתה לא תהיה בעל החשבון אלא החברה, והחברה תעניק לך זכות חתימה לפעול בחשבונה.
האם ניתן להקים את החברה מהארץ?
כן. קיימים משרדים המומחים בהקמת חברות ובפתיחת חשבונות בנק בחו"ל. אנו, לדוגמא, מקיימים קשרים עסקיים עם משרדים רבים ברחבי העולם ועם בנקים גלובליים. השירות ניתן ממשרדנו ללא צורך מצד מקים החברה לטוס לחו"ל.
האם התשלום עבור הקמת החברה הוא חד-פעמי?
לא. כל תחום שיפוט שבו מקימים חברות גובה אגרות שנתיות. ישנם תחומי שיפוט שדורשים שיהיה לחברה משרד רשום ומזכירה - שירות זה הוא בתוספת תשלום למשרד מקומי ומשולם כל שנה. בנוסף, ישנה אגרת רישום חברה. המשרד דואג לכל זה ומפנה למקים החברה את הזמן לקדם את העסק שלו.

תאריך:  07/02/2010   |   עודכן:  07/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקמת פעילות עסקית בחו"ל - שאלות ותשובות נפוצות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ח"כ דני דנון
מדוע נבהלו אנשי הקרן החדשה לישראל כשהעליתי תביעה לחקור מי שולח לה מימון ומהו מקור פעולותיה?    ח"כ דנון בקריאה לחקירה מיידית של הקרן
ראובן לייב
בעוד שבוע ימים יצא לדרך הקרנבל המסורתי של ברזיל    בין המוני התיירים שיצפו בו לא ייפקד גם מקומם של הישראלים
אהרון רול
"הקרן החדשה לישראל" שואפת בעזרת סוכניה, השתולים באושיות הממסד, להשתלטות עוינת על ישראל והפיכתה למדינת כל אזרחיה
אלכס נחומסון
אם חלוץ יצא לקרב במצבו הנתון של צה"ל זו אחריותו המלאה על כל המשתמע מכך    אם הרמטכ"ל לא היה מודע למצבו העגום של הצבא,ערב המלחמה - זהו מחדל שלו עצמו הרבה לפני כל אשם או נאשם אחר. אין אפשרות שלישית. התברר שכדי להיות רועה צריך גם להיות כבשה. אי-אפשר להיות נשר
ד"ר אברהם בן-עזרא
היעד העיקרי של מומחה מסוג זה, המקבל מינוי כמומחה מטעם בית המשפט, הוא המינוי הבא בתור, וכדי לרצות את בית המשפט, שזמנו קצר וסבלנותו פוקעת, מומחים אלו ינפנפו כל טענה קשה, יסודית, המצריכה עמקות, הנוגעת למהות המקצועית, וימצאו דרך שלא להתמודד עם בעיות הנדסיות מסוג זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il