X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ליברמן בישיבת הסיעה השבוע [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
ליברמן מתכנן: גל גזירות על החרדים
בתקציב המדינה הקרוב מבקש שר האוצר להוסיף מבחני השתכרות למיצוי זכאות למעונות יום, הפחתת תקצוב רשתות החינוך החרדיות וקיצוץ של 400 מיליון שקל מהישיבות
ליברמן מכה בחרדים: קיצוץ רבע מתקציב רשתות החינוך
עידן יוסף
תוכנית משרד האוצר האוצר קיצוץ רבע מתקציב רשתות החינוך החרדיות של שס ויהדות התורה * התנאי לתוספת תקציב - בחינות ליבה * מעוז: אורבך אלקין וכהנא שותפים לגזירת רשע על לימוד התורה
לרשימה המלאה

שר האוצר אביגדור ליברמן מתכנן להטיל גזירות כלכליות על הציבור החרדי במסגרת התקציב הקרוב. על-פי פרסום בחדשות 12, מדובר בשלושה סעיפי גזירות מרכזיים:
  • קיצוץ של שליש בתקציב הישיבות - מ-1.2 מיליארד ש״ח ל-800 מיליון ש״ח.
  • שינוי היקף התקצוב של רשתות החינוך מ-100% ל-75%.
  • הוספת מבחן מיצוי כושר השתכרות כדי שיוכלו לקבל סבסוד מעונות יום, סיוע בשכר דירה והנחות בארנונה. המשמעות היא שחרדי שלא עובד לא יקבל הנחות בכלל.
בסעיף האחרון, מופיע נושא מעונות היום, שהוכנס אך בוטל בגלל האולטימטום מצד ח"כ ניר אורבך מלפני חודש. אלא שהפעם הגזירה תפחה ונוספו אליה עוד שני סעיפים חדשים - ארנונה ושכר דירה.
הנושא עלה בדיונים במשרד האוצר, בכירים במשרד הביעו הסתייגות, אבל השר ליברמן הוא שקובע.
מהציונות הדתית נמסר: ״אורבך, שרק לאחרונה הציג כהישג את דחיית הפגיעה בלומדי התורה בסבסוד מעונות היום, קיבל היום סטירת לחי משפילה מליברמן שהכפיל ושילש את הפגיעה בלומדי התורה ובציבור החרדי. הגזרות הגזעניות של ליברמן נגד הציבור החרדי לא יעברו, בעיקר כי הממשלה הזו לא תשרוד בעזרת השם כדי להעביר אותן.
"אבל פרסומן ושנאת החרדים העולה מהן מגחיכה את נוצות האחדות והריפוי שהממשלה הזו מתהדרת בהן ואת נאומי בנט על 'גן הפלגנות' שכביכול כל כך מטריד אותו. שנים רבות כבר לא הייתה כאן ממשלה שהפיצה כל כך הרבה שנאה וחרמות כלפי רוב העם. העובדה שאנשים כמו שקד, כהנא, סער ואורבך יושבים בממשלה ששר האוצר שלה מרשה לעצמו לשים על הפרק גזרות כאלה מלמדת עד כמה רחוק הם הלכו לאיבוד ועד כמה ליברמן בז להם, לא סופר אותם ולא חושש מהם. הוא יודע שהם שבויים בממשלה הזו כדי לשרוד פוליטית ומרשה לעצמו פעם אחר פעם להתריס מולם במצח נחושה״.

תאריך:  25/05/2022   |   עודכן:  25/05/2022
+להכות אל החומש
10:55 26/05/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

חומש פונתה בעת ההינתקות מגוש-קטיף  ▪  זו הייתה החלטת ממשלה מוסמכת גם בעיני מי שסבור כי הייתה שגויה  ▪  אסור להניח למתפרעים להפר אותה רק מפני שהם בן-גבירים

להרוס את שלטון החוק [צילום: ברל'ה קרומבי]
+רה"מ בנט: עד כה נתפסו 2,612 שב"חים
09:31 26/05/22  |  מירב ארד

רה"מ בנט: במבצע הארצי נגד תופעת השב"ח נתפסו עד כה 2,612 שב"חים ו-456 חשודים בעבירות של הסעה, הלנה והעסקה.

+ארבל: שס לא תתמוך במינוי כהנא לשר תמורת תמיכתו בביטול רפורמה של הנדל
21:17 25/05/22  |  עידן יוסף

אתר ישראל היום דיווח כי בלשכת כהנא סיכמו עם ח"כ משה ארבל כי ח"כים בשס יאפשרו את המינוי של מתן כהנא לשר, ובתמורה הוא יתמוך בחוק התקשורת של שס נגד רפורמת הטלפונים הכשרים (הקומה הכשרה) של יועז הנדל. ארבל הגיב ואמר כי זהו פרסום שקרי על סיכום שלא היה מעולם. "החלפת בנט בכהנא כשר לשירותי דת משולה למחליף פרה בחמור ואנחנו מעולם לא נתמוך באופן מעשי בקידומו של מי שמחריב בידיו את כל שירותי הדת היהודיים בישראל ונלחם בכבוד התורה בריש גלי. נפעל ככל הנדרש להקמת ממשלה לאומית המכבדת את התורה והמסורת״.
בנאום במליאת הכנסת, טען ארבל כי מנכ"ל משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין מטפלת בקומה הכשרה בלי גילוי נאות שבעלה ייצג בעבר את המרכז הרפורמי לדת ומדינה ועותר נוסף בבג"ץ נגד הקומה הכשרה. לדבריו, "אם אמסלם היה עושה את זה כשר תקשורת הייתה נפתחת חקירה פלילית".
בתגובה, אמר ח"כ גלעד קריב שהבעל סיים את התקשרותו עם המרכז הרפורמי כשנה לפני מינויה של אשתו. שר התקשורת הנדל אמר שמדובר בחדשות כזב, וכי מי שקיבל את ההחלטה בעניין היה הוא עצמו.

+מדים, לימודים, תהילה
16:10 25/05/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

מה הייתה מהות סרט האימים שהוצג לנו על-ידי קואליציה חלשה עד בלי די ואופוזיציה לוחמנית ורשלנית

ירוץ ב-LOOP [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אביר קארה / Abir  kara  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  בני גנץ / Benny  Gantz  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מירב כהן / Meirav  Cohen  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  עופר עיני  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  קארין אלהרר / Karin  Elharar  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליברמן מתכנן: גל גזירות על החרדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
אפרים הלפרין
מה הייתה מהות סרט האימים שהוצג לנו על-ידי קואליציה חלשה עד בלי די ואופוזיציה לוחמנית ורשלנית
דן מרגלית
רבים בסיעת הליכוד מפיצים עתה את הבדותה שתפקיד האופוזיציה להפיל את הממשלה (וזה נכון) גם במחיר מניעת חוקים ראויים (וזה לא נכון)
עמוס שנער
מדוע החלטה שרירותית שהמציא תכסיסן זול פוליטי, תקבע את סדר היום הציבורי ואת הנושא שבגינו אמורים חברי האופוזיציה או הקואליציה להיות מובכים? החסרים חוקים חשובים שבשל אי-קידומם אמורים גם חברי הממשלה וגם חברי האופוזיציה להיות במבוכה?
מירב ארד
טל גן צבי מלווה את רה"מ בנט בעשור האחרון מאז כניסתו לפוליטיקה. שימש כראש לשכתו במשרד הכלכלה, כראש המטה שלו במשרד החינוך וכיועץ מטעמו במערכות הבחירות ובמשאים ומתנים הקואליציוניים שלאחריה
מירב ארד
החוק נועד לסייע לחיילים משוחררים להשלים את לימודיהם לתואר בסיוע כספי מהמדינה    בליכוד דורשים להעלות את גובה המימון למאה אחוז מהתואר בתמורה לתמיכה    גנץ קרא פעם נוספת לנתניהו לתמוך בחוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il