X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו. חותר לקו ממלכתי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
גורמים בסביבת נתניהו: "חלק מהח"כים בליכוד הפכו מנכס הסברתי לנטל"
בליכוד מנסים למזער נזקים, אחרי שמקצת חברי הכנסת של המפלגה איימו לפטר את היועצת המשפטית לממשלה אם תאשר את מינוי הרמטכ"ל בתקופת הבחירות נתניהו תדרך עשרה ח"כים מהליכוד: היצמדו לקמפיין - לא נפטר את היועמ"שית

בליכוד מנסים למזער נזקים בעקבות קריאות מצד כמה מחברי הכנסת של המפלגה לפטר את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה עם עליית הליכוד לשלטון. בחדשות 12 דווח כי ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו מוטרד מהסטייה מהקו ההסברתי אותו הוא מבקש להוביל, מצד חברי כנסת הנחשבים לנאמנים. גורם בכיר בסביבתו הודה שנתניהו סבור שחלק מחברי הכנסת בליכוד הפכו מנכס הסברתי לנטל מבחינה תקשורתית.
נתניהו מנסה להרכיב רשימה ממלכתית ולהימנע מתקלות תקשורתיות. הפעם, בניסיון להתחרות על קולותיהם של מצביעי ימין ממלכתי שבצביעו לבנט ולסער, הוא נזהר שלא ייצאו אמירות לוחמניות של חברי כנסת בליכוד נגד מערכת המשפט.
לאחרונה פעל נתניהו לכיבוי כמה תבערות מכיוונם של חברי הכנסת דודי אמסלם, שלמה קרעי ויואב קיש. לפי הדיווח בחדשות 12, בעקבות התקלות האחרונות בקמפיין נתניהו העלה הערב על קו הטלפון עשרה חברי כנסת לתדרוך בנוגע לסערות האחרונות. לדבריו הסטייה מהקו של הקמפיין לא מקובלת ואמר כי אין כוונה לפטר את היועצת המשפטית לממשלה. לדבריו מערכת אכיפת החוק זקוקה לרפורמה אך הליכוד יעשה אותה בשיקול דעת, ובאחריות. עוד אמר כי אין כוונה לעשות רפורמה שתשפיע על המשפט שלו.
נתניהו התייחס גם לסערת מינוי הרמטכ״ל וטען כי מדובר בספין. לדבריו, הכהונה של אביב כוכבי מסתיימת רק בינואר 2023, חודשיים אחרי סיום הבחירות. להבדיל, המועמדות של ראש המוסד דוד ברנע, התקבלה כשבוע לפני התפזרות הכנסת והוא נכנס לתפקידו רק אחרי הקמת ממשלה קבועה.
דוברו של נתניהו, עופר גולן, תדרך את חברי הכנסת להיצמד למסר אחיד בנוגע למערכת המשפט ולפיו היא זקוקה לרפורמה, אך היא תיעשה בשיקול דעת, בהידברות ובאחריות. ראש הממשלה לפיד התקשר היום ליועצת המשפטית לממשלה, הודה לה על עבודתה והתחייב כי הממשלה בראשותו תגן על מערכת המשפט.

תאריך:  04/07/2022   |   עודכן:  04/07/2022
+יובל שטייניץ הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים
11:44 05/07/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שטייניץ הודיע לנתניהו על החלטתו שלא להתמודד בבחירות הקרובות  ▪  אשתו הושבעה בחודש שעבר לבית המשפט העליון  ▪  נתניהו: "היה שותף נאמן למדיניות הכלכלית המוצלחת שבה הובלנו את ישראל"

שטייניץ. "גאה בהישגים שהשגתי" [צילום: מרק ישראל סלם]
+מזכ"ל מפלגת העבודה יתמודד על ראשות המפלגה
11:21 05/07/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ערן חרמוני שימש כיו"ר המשמרת הצעירה וכיום הוא מכהן כמזכ"ל מפלגת העבודה  ▪  הוסיף: "עלינו לאזן את מפלגת העבודה למקום הרבה יותר מרכזי אשר מייצג חלקים רחבים בחברה הישראלית"

ערן חרמוני [צילום: יח"צ]
+ח"כ יובל שטייניץ שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים
11:07 05/07/22  |  עידן יוסף

ח״כ יובל שטייניץ (ליכוד) שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים ולהודיע שלא יתמודד בבחירות הקרובות (חדשות 13).

+"מוזר שמי שדוגלת בפמיניזם אקטיבי רוקדת בחתונה עם הפרדה מגדרית"
09:31 05/07/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

על הסכסוך עם ארגני המורים אמר שר האוצר: "יש התקדמות יפה ואני חושב שתוך שבועיים יהיה אפשר לסיים את המו"מ

ליברמן ומיכאלי. ביחסים טובים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+בא, הרס וברח, או שמא גורש
09:01 05/07/22  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

סיכום שנה וקללותיה בהנהגת נפתלי בנט  ▪  הוא ויהיר לפיד כבר הכריזו על הצלחת הניסוי - ממשלתם - אך רק את בנט מאשימים בגאזלייטינג - הכחשה מוחלטת של המציאות - ולא את הריקא, שותפו ל"ניסוי", שיחליפו, לדאבוננו  ▪  נזקי ממשלת בנט איומים ובלתי-הפיכים  ▪  הדפוסים הנפסדים של ממשלתו, שכרוכים בהוצאת מיליוני שקלים ללא אישור, תויגו כ"שגגה"  ▪  בנט ולפיד מככבים במשל האטד של יותם

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+השנאה והגזענות מחדשות פעילות
07:41 05/07/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

זה קורה בכל פעם מחדש, מאותה אסכולה, מאותה המעריכה עצמה כאליטת בני האלים, אנשי האור, אנשי החוכמה והתבונה אשר אין בילתם

סןקניק. הגזען התורן [צילום: איציק וולף]
+נתניהו יוצא להגנת דרישותיהם הקואליציוניות של החרדים
22:43 04/07/22  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ב"שבע ברכות" לנכדת ח"כ משה גפני יוצא להגנת דרישות החרדים במו״מ הקואליציוני: ״הדרישות של החרדים הן פסיק מהדרישות של מועצת השורא״ (כיכר השבת).

+הליכוד עתר בדרישה להסרת סרטון הנאום של לפיד מהרשת
18:16 04/07/22  |  עידן יוסף

הליכוד הגישה עתירה לוועדת הבחירות המרכזית נגד ראש הממשלה יאיר לפיד, מפלגת יש עתיד, יועמ"ש משרד רה"מ והיועמ"ש לממשלה בדרישה לוודא שלפיד יימנע מלהשתמש במשאבי המדינה, לרבות ברשתות החברתיות, לטובת קמפיין הבחירות שלו ולהבטיח ששני המועמדים לראשות הממשלה יקבלו זמן מסך שווה בערוצים ללא הטיות פוליטיות. עוד דורש הליכוד להסיר מהרשת את הסרטון שבו נאומו הראשון של לפיד כראש הממשלה בהצהרה לתקשורת.
מכתב דומה בעניין הופנה לרשות השנייה וליועצת המשפטית לממשלה.

+טל גן צבי מתווך בין אורבך לליכוד
17:57 04/07/22  |  עידן יוסף

טל גן צבי, היועץ לשעבר של בנט, מתווך בין ח"כ ניר אורבך לליכוד ואף שוחח היום עם יריב לוין על שריון לאורבך. מחר צפויה שיחה בין אורבך ללוין, כך על-פי גורמים בליכוד. אורבך מתלבט בין הישארות בימינה לחבירה לליכוד (כיפה).

+גפני סירב לבקשת לפיד להשתתף בחתונת נכדתו
17:21 04/07/22  |  עידן יוסף

רה״מ לפיד ביקש להגיע להשתתף באירוע של נכדת ח״כ משה גפני בבני ברק וסורב בנימוס ע״י המשפחה. גפני העדיף לוותר על תמונה של לפיד כאורח כבוד בשמחה שלו באמצע הבחירות (כאן חדשות). בסביבת לפיד טוענים כי הגעתו של ראש הממשלה לחתונת נכדת ח"כ גפני נמנעה רק בשל סידורי אבטחה (וואלה).

+השרה מיכאלי מגיבה לסערת השתתפותה בחתונת נכדתו של גפני
17:19 04/07/22  |  עידן יוסף

יו"ר העבודה, השרה מרב מיכאלי, התייחסה לסערה שפרצה סביב השתתפותה בחתונת נכדתו של ח"כ משה גפני. היא הגיבה לטענות משמאל על הסכמתה לרקוד בעזרת הנשים, והסבירה שהיא מתנגדת לכל הדרה במרחב הציבורי - אך חתונה היא אירוע פרטי - "אירוע פרטי של משפחה שבוחרת איך לחגוג ולשמוח. קהילה שזו דרכה. אני לא רואה בזה אידיאל. אני מכבדת את זה, גם אם זו לא הדרך שבה אני באופן אישי בוחרת לחיות את חיי".
לדבריה, הבסיס לשיתוף פעולה מלא עם החברה החרדית הוא כבוד הדדי, ובעניין השבת - שלא תעבור תחבורה ציבורית בשבת בשכונות חרדיות.

+בן-גביר נגד אסתי פרז: מנסה להנדס תודעה ולפגוע בי
16:18 04/07/22  |  עידן יוסף

ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) מסר בתגובה לראיון של הרב דרוקמן: "‏הניסיון להנדסת התודעה ולפגוע בי הוא מדהים. שמעתי את הראיון ושוחחתי גם עכשיו עם הרב דרוקמן שליט"א. פעם אחר פעם אסתי פרז מכניסה לו שהורשעתי בטרור ופעם אחר פעם הוא אומר 'לא מכיר את המקרה' וגם הוסיף שממה שהוא מכיר היום זה שונה. חבל שגברת פרז - שאני מאוד מעריך - לא ציינה שמדובר בתיקים על חלוקת כרוזים ומדבקות לפני 20 שנה שבהם נכתב כהנא צדק ולגרש האויב הערבי. אגב, בשיחה מעכשיו כששמע במה מדובר הרב פרץ בצחוק".
בן-גביר הוסיף: "מציע שבתקשורת יתחילו לשאול שאלות על ווליד טאהא שתמך ברצח חיילים לפני שנה, או איבתיסאם מראענה שתמכה בהשמדת זיכרון לפני 5 שנים ולא בכרוזים שחלקתי לפני 20 שנה".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גורמים בסביבת נתניהו: "חלק מהח"כים בליכוד הפכו מנכס הסברתי לנטל"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
בוועדת הכנסת התגלע ויכוח מה גובר ביחס לחקיקה בתקופת הפגרה - הסכמות בוועדת ההסכמות המשותפת לאופוזיציה ולקואליציה או הנוהג בכנסת    יועמ"ש הכנסת צידדה בנוהג, ועמדתה התקבלה
דוד ארגז
לא, אנחנו לא חמוצים, המצב הוא זה שחמוץ    חודרת לתוכי ההכרה שכדי להציל את מדינת ישראל מהכנופייה שהשתלטה עליה, גם אנחנו צריכים קוסם או לפחות נס    ארבע מערכות בחירות והפיכה משפטית שלטונית אחת, הותירו את רוב הציבור חבול ומיואש
עמנואל בן-סבו
הבחירות כב    כאן, יודעים זאת לפי השופרות והטרומבונים, התועמלנים והמתחזים לעיתונים ולפרשנים    הבחירות כבר כאן, הסחי והמיאוס עולים במהירות מסחררת יחד עם ביב השופכין, על גדותיהם
יהודה קונפורטס
האם ועדת הבחירות המרכזית ערוכה כמו שצריך מפני מתקפות סייבר? ומדוע גם ב-2022 אין בחירות ממוחשבות, ואנחנו מצביעים כמו בימי בן-גוריון? שאלות בוערות ביום התפזרות הכנסת
איציק וולף
ח"כ ישראל כ"ץ טוען כי מפלגת הליכוד לא צפויה להדיח נושאי תפקידים אלא לעשות שינוי במערכת המשפט "כדי שדעת הציבור באמצעות הכנסת תבוא לידי ביטוי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il