X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קליין. מאובטחת 24 שעות ביממה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
עדת המפתח בתיק 1000 התלוננה בפני מיארה
קליין טוענת: מאוימת ומוטרדת
גיורא אדרת, פרקליטה של קליין, מייחס את ההתקפות נגדה לאלי ציפורי ושני אחרים פרקליטו של ציפורי הגיב לפנייה קודמת של אדרת: הוא עושה עבודה עיתונאית תקינה

הדס קליין, עדת המפתח בתיק 1000 (תיק המתנות) נגד בנימין נתניהו, נתונה למתקפות בוטות והיא חשה מאוימת ומוטרדת. כך טוען בא-כוחה, עו"ד גיורא אדרת, במכתב ששיגר בתחילת השבוע ליועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה. קליין מצויה בעיצומה של החקירה הנגדית בידי סניגורו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, אשר תתחדש לאחר הפגרה (6.9.22).
אדרת כתב: "מאז החלה עדותה, ההתקפות נגדה עלו מדרגה, והיא חשה מאוימת ומאובטחת באופן פרטי, בנוסף לסידורי האבטחה של המשטרה, במשך 24 שעות ביממה. נושאי הדגל הינם מר אלי ציפורי ושני אנשים נוספים, המפרסמים ברשתות נגדה דברי בלע, השמצות ושקרים. לא ניתן לעבור לסדר היום על מצב שבו אזרחית, שכל חטאה הוא שזומנה לספק עדות כעדת תביעה וממלאת את חובתה האזרחית, נתונה למתקפות בוטות ללא הרף". לטענת אדרת, "חובתה של המדינה להגן על עדיה, במיוחד במשפט כל כך מתוקשר, ולאפשר לה להעיד בחופשיות ללא לחץ וללא מורא. נבקשכם להתייחס לנושא במלוא כובד הראש ולנקוט בפעולות המתבקשות, מוקדם ככל הניתן".
בחודש שעבר התלוננה קליין נגד ציפורי, איש תקשורת הפועל למענו של נתניהו, בטענה להטרדת עד. התלונה באה לאחר שציפורי פרסם בטוויטר את תמונת ביתה בהרצליה ואף ניתן היה לראות בה את הכתובת. המשטרה טרם החליטה כיצד לטפל בתלונה.
בתחילת השבוע התריע אדרת בפני בא-כוחו של ציפורי, עו"ד ציון אמיר, כי קליין עשויה להגיש תביעת לשון הרע נגדו בשל פרסומיו בעניינה. אמיר השיב, כי ציפורי סבור שהוא מבצע עבודה עיתונאית על-פי כללי האתיקה, חופש הביטוי וזכות הציבור לדעת, וכי מדובר בנסיונות להלך אימים עליו.
הפרקליטות מסרה בתגובה: "העניין עודנו מצוי בבחינה. ההטרדה של עדי התביעה היא המשך ישיר של ההתקפות על מקבלי ההחלטות בתיקים - במשטרה, בפרקליטות ובייעוץ המשפטי לממשלה. מדובר בתופעה קשה ופסולה". News1 מציין, כי ציפורי תוקף בצורה חריפה ומתמדת את אנשי התביעה בתיק, העדים בו מטעמה ואת רוב העיתונאים המסקרים את המשפט.

תאריך:  03/08/2022   |   עודכן:  03/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קליין טוענת: מאוימת ומוטרדת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חהחהחה - הגם אתה ברוטוס ?
משתומם למדי  |  4/08/22 16:53
2
עדי התביעה
נשתרשה שיטה של  |  5/08/22 09:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט נתניהו
יעקב קורי
אתיקה זה דבר חשוב, אך כדברי הפתגם הרומני החולצה קרובה לגוף אבל העור עוד יותר    אתיקה לישראל עדיפה על אתיקה לאוקראינה ואתיקה לכלל האוכלוסייה עדיפה על אתיקה לשבוי זה או אחר
איתמר לוין
המחוזי דחה את ערעורו של נתניהו על חיובו לשלם לעורך וואלה לשעבר 250,000 שקל, לאחר ששיתף פוסטים אשר ייחסו לו תפירת ראיות נגד אביו בתיק 4000
איתמר לוין
האם הליכוד הוא מפלגה דמוקרטית    מה מסתתר מאחורי פרסומים בנוגע למשפט נתניהו    האם להאמין למשה סעדה    מדוע הכשל של השב"כ מטריד    מה לא אומרים לכם על יוקר המחיה    מדוע יריבים נחלצים לעזרת בית"ר ירושלים
ערן גרף
איתמר לוין
מאמץ את קביעתו של נציב הביקורת, לפיה חקירת התקרית לא הושפעה משיקולים הקשורים לתיקי נתניהו    הנדל: הטענות שהעלה נתניהו התבססו על "תכתובות דואר אלקטרוני שהודלפו והוצאו מהקשרן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il