X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אשקלון. חלק מרקטה פגע במכוניות חונות [צילום: דוברות המשטרה]
מטחי רקטות שוגרו לתל אביב; נפילה באשקלון, מכוניות ניזוקו
מעט אחרי 18:00 שיגרו ארגוני הטרור ברצועה מטחי רקטות לעבר ישובי גוש-דן ולישובי הדרום באשקלון נפל בכביש חלק מרקטה, מכוניות ניזוקו כ-360 רקטות שוגרו לעבר ישראל מאז שנפתח המבצע
רגע הפיצוץ, הרקטה באשקלון [צילום: הופץ ברשתות חברתיות]

הסלמה מצד הג'יהאד האיסלאמי: מעט לאחר השעה 18:00 שיגרו צוותי הג'יהאד האיסלאמי מטחי רקטות לעבר ישובי ישראל - הפעם גם לעבר ישובי גוש-דן: תל אביב, ראשון לציון, בת ים וחולון, אשקלון ונתיבות. אזעקות נשמעו בערים אלה.
באשקלון נפל חלק מרקטה בכביש ופגע בכמה מכוניות חונות. המדובר, כפי הנראה, בחלק מרקטה שהתפרקה בעקבות פגיעת טיל שנורה לעברה מכיפת ברזל. מתחילת מבצע עלות השחר שיגרו אנשי הג'יהאד כ-360 רקטות. אין נפגעים בנפש. חלק מהרקטות נפלו בים או בשטח פלשתיני. כ-290 חדרו לשטח ישראל. כ-260 יורטו על-ידי כיפת ברזל, דבר המבטא הצלחה גדולה למערכת כיפת ברזל.
כוחות המשטרה הוזעקו לעיר אשקלון בעקבות דיווח על נפילת חלק מרקטה. כאמור, לא דווח על נפגעים. נגרם נזק למספר מכוניות. נמסר, כי חבלני משטרת ישראל טיפלו בפריט וסילקו אותו מהמקום בבטחה.
דובר מד"א מסר, כי מתחילת המבצע העניקו אנשי מד"א שנמצאים בכוננות גבוהה טיפול רפואי ופינו לבתי החולים 21 בני אדם, בהם: 2 פצועים קל מרסיסים, 13 פצועים קל שנחבלו במהלך ריצה למרחב המוגן ו-6 שלקו בהתקף חרדה. בנוסף, צוותי מד"א טיפלו במספר נפגעים קל שנחבלו בדרך למרחב המוגן ולא נזקקו לפינוי לבית חולים ובמספר נפגעי חרדה שטופלו במקום.

ירי רקטות לעבר ישובי ישראל [צילום: דובר צה"ל]
תאריך:  06/08/2022   |   עודכן:  06/08/2022
+הג'יהאד האיסלאמי אישר: חאלד מנסור חוסל בתקיפה של צה"ל
08:17 07/08/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מנסור היה מעורב לאורך השנים בעשרות אירועים של ירי רקטות, פצצות מרגמה ונ"ט  ▪  צה"ל השמיד מנהרה התקפית במרכז-דרום הרצועה  ▪  ביו"ש נעצרו כ-20 פעילי ארגון גא"פ  ▪  במהלך הלילה נשמעה אזעקה אחת בקיבוץ רעים  ▪  צה"ל ממשיך לתקוף ברצועה

חאלד מנסור. חוסל יחד עם עוזריו ברפיח [צילום: אתר הג׳יהאד האיסלאמי]
+ירדן פרסמה הודעת גינוי לתקיפות הישראליות בעזה
00:49 07/08/22  |  איציק וולף

שר החוץ של ירדן, איימן א-ספדי, הודיע (שבת, 6.8.22) כי שוחח עם שליח האו"ם למזרח התיכון, תור וונסלנד, ביחס ל"מאמצים לעצור את התוקפנות הישראלית ברצועת עזה".
"אנחנו מגנים את התוקפנות הזו וקוראים למאמצים בינלאומיים אפקטיביים לסיום ההסלמה, ולמתן הגנה לתושבי עזה", אמר. עוד הוסיף כי שוחח עם וונסלנד ביחס לצורך למנוע כל פרובוקציה ישראלית במסגד אל אקצה. "יש לכבד את הסטטוס קוו ההיסטורי והחוקי", טען.

+לפיד בפתח דיון בקבינט: נפעל ללא היסוס להבטחת שלום תושבי ישראל
23:16 06/08/22  |  איציק וולף

הקבינט המדיני ביטחוני התכנס לדיון (שבת, 6.8.22) בקריה בתל אביב. זאת, לאחר מספר דיוני הערכת מצב ביטחונית שקיים ראש הממשלה, יאיר לפיד.
בפתח הדיון אמר לפיד כי ישראל תמשיך לפעול ללא היסוס כדי להבטיח שלום תושביה.

דיון הקבינט, הלילה בקריה בתל אביב [צילום: קובי גדעון, לע"מ]
+4 הילדים הפלשתינים נהרגו מרקטה פלשתינית
23:07 06/08/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בישראל מבהירים כי מותם של הילדים הפלשתינים במחנה הפליטים ג'באליה נגרם משיגור כושל של רקטה שבוצע על-ידי הג'יהאד האיסלאמי  ▪  בסיכול ממוקד שבוצע הערב חוסל מפקד המרחב הדרומי של הג'יהאד האיסלאמי ברצועה, חאלד מנצור

מבצע "עלות השחר": תיעוד הירי הרקטי הכושל של גא"פ בג'באליה
"כל ירי של הג'יהאד האיסלאמי הוא פשע מלחמה כפול" [צילום: פאטימה שבאייר, AP]
+צה"ל: הירי שהרג ילדים בג'בליה - שיגור כושל של הג'יהאד האיסלאמי
22:34 06/08/22  |  איציק וולף

בצה"ל טוענים כי הילדים הפלשתינים שנהרגו בפיצוץ שפגע במכונית שבה נסעו במחנה הפליטים ג'בליה שברצועת עזה נהרגו כתוצאה משיגור כושל של רקטה שבוצע על-ידי הג'יהאד האיסלאמי.
בצה"ל ציינו כי לא בוצעו תקיפות ישראליות במרחב המדובר מאז השעה 18:15. עוד ציינו כי במכ"מ הצבאי ניתן לראות את שיגור הרקטה ואת הפגיעה הקטלנית שלה ברכב.

+משרד הבריאות: פעילות בבתי חולים בדרום - רק באזור ממוגן
22:31 06/08/22  |  איציק וולף

מנכ״ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, קיים הערב (שבת, 6.8.22) הערכת מצב שניה בהשתתפות קציני רפואה בכירים, ראשי משרד הבריאות וראשי מערכת הבריאות.
בסיום הדיון הוחלט כי פעילות אמבולטורית בבתי החולים בדרום תתקיים, במידה וניתן לבצע אותה במקום ממוגן. כמו כן, יצומצמו חלק מהפעולות הכוללות הרדמה וטשטוש. מטופלים שמיועדים לעבור פעולות רפואיות בבתי החולים בדרום מתבקשים לבדוק עם בית החולים האם הפעולה תתבצע כמתוכנן.
עוד הוחלט על סגירת מרפאת טיפת חלב באשקלון. הפעילות בה הועברה לטיפות חלב ממוגנות.

+על אף המבצע: כמעט כל התחבורה הציבורית תפעל כרגיל
22:22 06/08/22  |  עידן יוסף

רכבת ישראל לא תפעל גם מחר בקו בין אשקלון לנתיבות. שירות האוטובוסים פועל כסדרו, למעט שלושה קווים בחבל אשכול, שאינם פועלים עקב חסימות הכבישים. כמו-כן, לא פועלים קווי-ים יעודיים לחופי הים של אשקלון ואשדוד וקווים נוספים שינו את מסלולם בשל חסימות פיקוד העורף. בהתאם להנחיות, מחר לא יפעלו עמדות על הקו בנתיבות, באשקלון-רמז ובשדרות ובוטלה פעילות הדיילים במסגרת "דרך שווה" בבאר שבע, באשדוד ובאשקלון.
הנוסעים בתחבורה הציבורית מתבקשים להתעדכן בזמן אמת על השינויים בתחבורה הציבורית במוקד המידע של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית כוכבי 8787 ובמוקדי החברות המפעילות.

+בשל המבצע: לא יתקיימו בדרום מבחני נהיגה ומבחני שיט
22:17 06/08/22  |  עידן יוסף

מחר (א') לא יתקיימו מבחני נהיגה ביבנה, בשדרות, באשקלון, באשדוד, ברהט, בבאר שבע, בדימונה, בשדרות, בקריית מלאכי ובקרית גת. משרדי הרישוי יפעלו כרגיל, פרט למשרדים שאינם פועלים בתשעה באב. בשל המצב ייתכנו שינויים נוספים ומומלץ להתעדכן במוקד המידע של משרד הרישוי כוכבית 5678 לפני ההגעה.
כמו-כן, לא יתייקמו מבחנים וכושר שיט לכלי שיט קטנים במרינה באשקלון ובאשדוד. נמל אשדוד ממשיך לפעול ללא שינויים.

+לפיד מקיים הערכת מצב לקראת כינוס ישיבת הקבינט
21:59 06/08/22  |  איציק וולף

ראש הממשלה יאיר לפיד מקיים כעת הערכת מצב לקראת כינוס הקבינט, בקריה בתל-אביב.
בדיון משתתפים ראש הממשלה החליפי, ראש השב"כ, ראש המוסד, ראש המל"ל, מנכ"לית משרד רה"מ, מנכ"ל משרד החוץ, הרמטכ"ל, ראש אגף מבצעים וגורמי ביטחון נוספים.

בנט ולפיד בהערכת המצב, הערב בקריה [צילום: קובי אלקוצר, לע"מ]
+ראש הממשלה החליט: הר-הבית יישאר פתוח
21:34 06/08/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ההחלטה התקבלה לאחר הערכת מצב ביטחונית שקיים לפיד, בהשתתפות השר לביטחון פנים וגורמים נוספים

[צילום: קובי אלקוצר, לע"מ]
+לא רק מהאוויר - טנקים וכוחות שריון צורפו לתקיפת יעדי טרור ברצועה
16:52 06/08/22  |  יואב יצחק

מבצע 'עלות השחר' מתרחב. צוותי טנקים וכוחות שריון צורפו בבוקר לתקיפת יעדי טרור ברצועת עזה. אליהם הצטרפו גם יחידו מיוחדות להשמדת עמדות צבאיות של הג׳יהאד האיסלאמי הפלתיני. דובר צה"ל מססר, כי מהבוקר הושמדו שבע עמדות. במקביל, מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס תקפו מטרות טרור נוספות של ארגון הטרור הגא״פ, בניהן מתחם אימונים של הארגון, מחסן אמל"ח של הארגון בעיר חא'ן יונס ומתחם צבאי בעיר עזה, אשר שימש את הכוח הימי של הארגון למטרות אימון ואחסנת ציוד. כמו-כן הותקף גם מתחם צבאי ובו מחסן אמצעי לחימה של הארגון, אשר שימש בין היתר כמקום מפגש צבאי של פעיליו. תקיפת האתרים מהווה פגיעה משמעותית ביכולות ארגון הטרור לפתח יכולות צבאיות.

צה"ל תקף במבנים בהם אוחסנו אמל"ח [צילום: כלי תקשורת פלשתיניים]
+ליברמן: נעשה כל שביכולתנו לסייע לנפגעים מהלחימה
16:34 06/08/22  |  יואב יצחק

שר האוצר, אביגדור ליברמן, זימן דיון חירום במשרד האוצר בהשתתפות המנכ״ל וצמרת המשרד במטרה לבחון וליישם צעדי סיוע מיידי לנפגעים בסבב הלחימה הנוכחי. ליברמן אמר: ״עם ישראל חזק וגם האויב יודע זאת. נעשה כל שביכולתנו על-מנת להבטיח את היציבות הכלכלית והביטחונית של אזרחי ישראל בכלל ותושבי הדרום בפרט״.

ליברמן. נסייע לנפגעים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+עבאס: לרע"ם אין השפעה על מבצעים צבאיים
13:09 06/08/22  |  יואב יצחק

יו"ר רע"ם מנסור עבאס, השותף עם סיעתו בקואליציה, אמר לתקשורת בערבית: מתנגדים לכל מלחמה שנופלים בה קורבנות וחפים משפע, אך אין לנו שום השפעה על מבצעים צבאיים. אנחנו נמצאים בכנסת כדי לעבוד למען החברה הערבית ולא כדי להשפיע על מדיניות החוץ והביטחון של מדינת ישראל.

עבאס. בלא השפעה על מבצעים צבאיים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+צה"ל הפציץ ברצועה אתרי ייצור רקטות ואמל"ח
12:43 06/08/22  |  יואב יצחק

צה"ל הפציץ הבוקר (יום שבת), במסגרת מבצע 'עלות השחר', סדרה של מטרות, בהן: שני אתרים לייצור רכיבי רקטות, אתר לייצור פצמ"רים, שני אתרים לייצור אמל"ח, ומוצב צבאי ששימש מחסן לאמל"ח. המבצע נמשך. מצרים שיגרה נציגות כדי לנהל מו"מ להפסקת אש.

האתרים שהפציץ צה"ל [צילום: דובר צה"ל]
+הותר לפרסום: שני חיילי צה"ל נפצעו קל בעת טיפול בפצמ"ר
12:23 06/08/22  |  מירב ארד

שני חיילי צה"ל נפצעו באורח קל כתוצאה מנפילת פצמ"ר בקיבוץ באזור המועצה האזורית אשכול. הפצועים ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

+מסוקי קרב תקפו שלוש עמדות צבאיות של ארגון הטרור גא"פ
12:19 06/08/22  |  מירב ארד

צה״ל תקף באמצעות מסוקי קרב לפני זמן קצר שלוש עמדות צבאיות של ארגון הטרור הג'יאהד האיסלאמי הפלשתיני. צה״ל ממשיך לתקוף מטרות גא״פ ברצועת עזה.

+שריפה פרצה במחסן מפעל "ניר לט" בעוטף בעקבות פגיעה ישירה
12:17 06/08/22  |  מירב ארד

שריפה פרצה (יום שבת) במפעל "ניר לט" בעוטף עזה, לאחר שרקטה נפלה על המבנה. לוחמי האש מתחנת נתיבות ואופקים החלו בפעולות כיבוי וסריקה לאיתור לכודים. לאחר סריקות במקום האירוע מסתיים ללא נפעים ובשליטה מלאה.

מפעל ניר לט שנפגע מירי רקטה [צילום: רשתות חברתיות]
+צה"ל: כלי טיס עוין חדר באזור נחל עוז
12:14 06/08/22  |  מירב ארד

אזעקה הופעלה בשל חשש לחדירת כלי טייס עוין לאזור נחל עוז.

+רה"מ לפיד קיים התייעצות ביטחונית עם שר הביטחון
12:11 06/08/22  |  מירב ארד

ראש הממשלה יאיר לפיד ערך (יום שבת, 6.8.22) התייעצות ביטחונית עם שר הביטחון בני גנץ. ראש הממשלה ושר הביטחון דנו על התקדמות מבצע "עלות השחר", וכמו-כן על המשך הפעילות המתוכננת. בהמשך היום יכנס רה"מ יאיר לפיד הערכות מצב נוספות בקריה. בשיחה השתתפו מזכירו הצבאי של רה"מ ומזכירו הצבאי של שר הביטחון

+בכיר בג'יהאד האיסלאמי מכחיש כי משלחת יצאה מהרצועה לקהיר
12:06 06/08/22  |  יוני בן-מנחם

בכיר הג'יהאד האיסלאמי דאוד שיהאב מכחיש כי משלחת של הארגון יצאה מהרצועה לקהיר כדי לדון עם המודיעין המצרי על הפסקת אש.

+לוחמי אגוז תקפו עמדה צבאית של הג'יהאד על גבול הרצועה
12:01 06/08/22  |  מירב ארד

לוחמי יחידת אגוז תקפו לפני זמן קצר עמדה צבאית של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני ברצועת עזה. צה"ל ממשיך לתקוף מטרות בשעה זו ברצועת עזה

+אזעקות במודיעין ובית חשמונאי
12:00 06/08/22  |  מירב ארד

אזעקות במודיעין, כפר שמואל, בית חשמונאי, גזר, עזריה, בית עוזיאל. כמו כן התקבלו אזעקות צבע אדום בעיר שדרות ונחל עוז.

+שני פצועים קל מנפילת רקטה במועצה האזורית אשכול
11:39 06/08/22  |  מירב ארד

שני צעירים נפצעו אחרי אחד מהמטחים האחרונים, במהלך פינוי נפלים באחד הישובים במועצה האזורית אשכול.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מטחי רקטות שוגרו לתל אביב; נפילה באשקלון, מכוניות ניזוקו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע עלות השחר
מירב ארד
אזעקות הופעלו הבוקר באשקלון, שדרות ויישובי עוטף עזה    פגיעה ישירה בבית בשדרות    אחוזי היירוט של כיפת ברזל עומדים על 95%    במהלך הלילה ביצע צה"ל מבצע מעצרים ביהודה ושומרון    צה"ל ביצע עשרות תקיפות ברצועה
איתמר לוין
אחרי ארבעה ימים של מתיחות, החל צה"ל את מבצע "עלות השחר" נגד יעדים של ארגון הטרור ברצועת עזה    חוסל מפקד הזרוע הצבאית של הג'יהאד בצפון הרצועה תיסיר ג'עברי    מצב מיועד בעורף והיערכות למספר ימי לחימה
רשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il