X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רוזבוזוב עם אלי לנקרי [צילום: דוברות עיריית אילת]
רזבוזוב בביקור באילת:
התקדמות במגעים עם wizz air לקו משדה "רמון"
לצד ביקור השר, ביקרו בתחילת השבוע באילת גם צמרת משרד התיירות. בפגישה עם ראש העירייה הצהירו השר ומנכ"ל המשרד - דני שחר, כי המשרד שם את אילת במוקד עם פרויקטים גדולים, כדי לפתח את התעסוקה והרווחה הכלכלית של אילת

שר התיירות - יואל רזבוזוב, ביקר (יום ה', 11.8.22) באילת ועמד מקרוב אחר האתגרים והצרכים של העיר בשיא עונת התיירות בה מתארחים באילת מאות אלפי נופשים. במסגרת הביקור, קיים השר דיון מקצועי עם ראש עיריית אילת - אלי לנקרי בהשתתפות הנהלת העירייה ותאגיד התיירות העירוני וסייר באזור התיירות ולאורך רצועת החוף. במעמד הביקור, בישר השר על התקדמות במגעים עם חברת התעופה wizz air לקו התעופה משדה התעופה "רמון" אילת.
במסגרת שיפור המוצר התיירותי, סקר ראש העירייה את הפרויקטים שעל הפרק בתוכם פארק המים, פארק הטרמינל שיכלול 17 אטרקציות, בית תרבות ופארק ירוק, פארק קרוואנים, מרכז כנסים וירידים, שיפור התשתיות ועיבוי התוכן באירועים ופסטיבלים. ראש העירייה הדגיש את החשיבות בחיזוק שדה התעופה ״רמון״. ״אילת לא יכולה להתבסס רק על תיירות פנים וחייבת חיזוק בתחום״ אמר ראש העירייה ונתן כדוגמה את שנת 2019 אז הגיעו לאילת עם פתיחת שדה ״רמון״ 400 אלף תיירים מחו״ל.
עוד במסגרת הדיון קיבל השר סקירה לגבי התוכנית לפיתוח חוף אילת המיושמת כעת בהובלה של משרד התיירות באמצעות החברה הממשלתית להגנות ים המלח בע״מ (חל״י) כזרוע ביצועית וביצע סיור לאורך רצועת החוף.
שר התיירות - יואל רזבוזוב: ״אילת היא עוגן תיירותי ומשאב חשוב למדינת ישראל. משרד התיירות משקיע מאמצים רבים כדי לקדם את התיירות באילת, כמו שרק לאחרונה העברנו בממשלה החלטה להוספת מאות עובדים זרים למלונאות באילת, זאת כדי שתמלא תפקיד קריטי בהשגת היעד שהצבתי: 10 מיליון תיירים בשנה עד 2030. אנו נמשיך לפעול לפיתוח וחיזוק תשתיות התיירות של אילת כדי לחזק את הכלכלה והתעסוקה באזור, ולקידום מעמדה כעיר תיירות מובילה, אך הדבר חשוב ביותר לכך ולהבטחת חווית תייר הוא השמירה על הניקיון והתחזוקה כדי להבטיח שהנופשים יחזרו לאילת".
לצד ביקור השר, ביקרו בתחילת השבוע באילת גם צמרת משרד התיירות. בפגישה עם ראש העירייה הצהירו השר ומנכ"ל המשרד - דני שחר, כי המשרד שם את אילת במוקד עם פרויקטים גדולים, כדי לפתח את התעסוקה והרווחה הכלכלית של אילת, שרוב תושביה עוסקים בתיירות.
במהלך ביקורם, בחנו צוות המשרד והחמ"ת, השקעות שישפרו את חוויית התיירים, כדי לעמוד בתחרות מול ערי תיירות שכנות. במהלך הביקור סייר צוות המשרד בליווי מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני - יוסי חן בפארק הצפרות, בלגונה המזרחית, שם יוקם אזור תיירותי גדול חדש עם למעלה מ-2,000 חדרי מלון, שיגדילו את ההיצע ויוזילו את המחירים. עוד ביקרו במזרקה המוסיקלית וסוכם על עבודות לשדרוג המקום. עוד במסגרת השקעות משרד התיירות, מתוכננות עבודות באתר המורשת אום רשרש ויתווסף לו תוכן חדשני, שימשוך אליו את המבקרים בעיר וכן המשך פעולות לשיווק אילת בארץ ובעולם.

תאריך:  11/08/2022   |   עודכן:  11/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התקדמות במגעים עם wizz air לקו משדה "רמון"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ההתוויות המעודכנות כוללות גברים המקבלים PreEP משנת 2021 והלאה, גברים עם HIV, גברים שאובחנו עם שתי מחלות מין בזמנים שונים מתחילת שנת 2021
מירב ארד
נציבת בתי הוסהר קיבלה את החלטתה בעקבות מכתביו של גנ״מ בן שטרית, בהם הודיע כי לא יקבל את מרות מפקדו הישיר
מירב ארד
Korean Air תשוב לטוס לישראל החל מינואר 2023, בתדירות של שלוש טיסות שבועיות    לפני הקורונה, בשנת 2019, הגיעו לישראל כ-60,000 תיירים מקוריאה
מירב ארד
הוסכם כי ועדת הכספים תפעל לקדם את החלטת הממשלה בנוגע למיגון אשקלון בעלות של 320 מיליון שקלים
יפעת גדות
בחברת החשמל ממשיכים למגן עמודים לשמירה על בעלי הכנף    פעילות המיגון תצמצם את סיכויי ההתחשמלות של מיני עופות נוספים, ולא רק של עיטים, כדוגמת חסידות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il