הרווח הגולמי הסתכם ב-973 מיליון שקל, 26.3% מההכנסות בהשוואה למיליארד שקל או 28% מההכנסות ברבעון המקביל. הירידה בווח הגולמי נבעה מהעמקת המבצעים ומגידול בהוצאות התפעולויות. במחצית הראשונה הסתכם הרווח הגולמי בכ-1,898 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-2,022 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, והוא מהווה כ-26.3% ממחזור המכירות, בהשוואה לכ-27.5% בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון ברווח הגולמי נבע מקיטון בהכנסות הקבוצה ומגידול בהוצאות התפעוליות.
הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ-107 מיליון ש"ח המהווים כ-2.9% מהכנסות הקבוצה, בהשוואה לכ-183 מיליון ש"ח, שהיוו כ-5.1% מהכנסות הקבוצה ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח התפעולי נבע מגידול בסך ההוצאות כתוצאה מגידול בפעילות הקבוצה, התייקרות תשומות והשפעת האינפלציה. הרווח התפעולי במחצית הראשונה הסתכם בכ-209 מיליון ש"ח, כ-2.9% ממחזור המכירות, בהשוואה לכ-381 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד שהיוו כ-5.2% ממחזור המכירות.
הקבוצה מדווחת עוד כי הכנסות מגזר Be הסתכמו ברבעון השני הסתכמו בכ-255 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-223 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-14.3%. הרווח התפעולי במגזר Be הסתכם בכ-2 מיליון ש"ח, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה, הכנסות מגזר Be הסתכמו בכ-524 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-439 מיליון ש"ח בתקופה המקביל אשתקד, גידול של כ-19.4%.
איציק אברכהן, יו"ר דירקטוריון שופרסל ואורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל, אמרו הבוקר כי תוצאות הרבעון השני משקפות את החזרה לשגרה ואת היציאה מתקופת הסגרים של
הקורונה. "החברה נערכת להתאמת הוצאות הקבוצה, באופן שיאפשר לה לחזור לשיעורי הרווחיות שאפיינו את הרבעונים הקודמים ולצד זאת, ממשיכה בפעילות מואצת לקידום תחומי העסקים השונים".