X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יחד עם חלוף השנים האחרונות צברה תאוצה אסטרטגיה שמסייעת לבעלי עסקים לנהל את שגרת התפעול שלהם במהלך היום יום מבלי להיפגע מההמתנה המתלווה אל מועד פירעון השיקים של הלקוחות שכן, מדובר על שירות ניכיון שיקים. עם זאת, לא פעם ולא פעמיים עולה בלבול שסובב סביב השירות, מה שמעלה את השאלה - האם זה שירות שכדאי לקחת? מהן היתרונות? והאם יש גם חסרונות? ובכן, על-מנת לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל המידע הרלוונטי שתצטרכו להכיר מקרוב טרם פנייתכם אל גוף פיננסי שיעניק לכם שירותי ניכיון שיקים.
היתרונות של שירות ניכיון שיקים
לשירות ניכיון שיקים שורה רחבה של יתרונות, ביניהם:
• תזרים מזומנים - היתרון הבולט ביותר של ניכיון שיקים בא לידי ביטוי בהזרמת מזומנים לבית העסק בצורה כזו בה הגורם הפיננסי אליו פניתם יקבל את השיקים שטרם נפרעו, ויזרים לעסק שלכם מזומנים בתמורה, מה שיסייע לכם בהנעת התפעול ובשמירה על שגרת העבודה.
• אין שיקים חוזרים - מיותר לציין כי שיקים חוזרים פוגעים ישירות ברמת היעילות של העסק, מה שעלול לסבך אתכם בטיפול משפטי וכן גם בהוצאות משפטיות.
• יתרון תחרותי - תזרים המזומנים שתקבלו מחברת הניכיון אליה תפנו יסייע לכם להשקיע בשיווק, בניהול קשרי הלקוחות שלכם וכן גם בגיוס של לקוחות חדשים מבלי הצורך לדאוג בנוגע לפעילות השוטפת בעסק.
• דירוג אשראי - יתרון אחרון וחשוב לא פחות בא לידי ביטוי בעובדה כי שירות ניכיון שיקים מהווה אינטראקציה פיננסית מול מוסד פיננסי שכן, מדובר על פעולה שאינה מובילה לפגיעה בדירוג האשראי.
החסרונות בניכיון שיקים
נוסף על היתרונות של השירות, חשוב לציין כי ישנם גם חסרונות:
• עמלות גבוהות - הגופים הפיננסיים המציעים שירותי ניכיון שיקים גובים עמלות גבוהות עבור פעולת הניכיון. למעשה, למרות העובדה כי אתם מזרימים מזומנים שיסייעו לפעילות השוטפת של העסק, חשוב לזכור כי אתם גם מרוויחים את הרווח הכולל של השיקים.
• בעיות אמון - שירות ניכיון שיקים עלול לאותת ללקוחות שלכם כי אינכם יציבים פיננסית. למעשה, חשוב לקחת בחשבון כי קשה להסביר ללקוח מדוע העברה של שיקים עבור מוסד פיננסי לצורך ניכיונם היא פעולה לגיטימית.
שורה תחתונה
ניכיון שיקים הוא שירות מבוקש במיוחד, והוא מתלווה אל מגוון יתרונות לצד מספר חסרונות. זאת בעוד כי שורה רחבה של בעלי עסקים נוהגים לבצע בו שימוש למרות חסרונותיו, לאור הסיבה הפשוטה שהוא מזרים לעסק מזומנים הנחוצים לצורך תפעול שוטף וקידום העסק. ההמלצה שלנו? נסו לתגמל את הלקוחות שלכם בעבור תשלום במזומן ובשאר המקרים - תפנו לגוף פיננסי שמציע שירותי ניכיון שיקים לצורך המשך פעילות תקינה ויעילה בעסק שלכם.

ניכיון שיקים
תאריך:  26/03/2024   |   עודכן:  26/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il