X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

חברכם הטוב מתחתן? הגיע הזמן להרים טלפון לכל החברים ולתכנן לחברכם היקר את מסיבת הרווקים!
התכנון תמיד מתחיל בצחוקים, רעיונות נועזים ואזכור של סדרת הסרטים "בדרך לחתונה עוצרים ב..", אבל כשיורדים לפרקטיקה מבינים שיש פה אירוע של ממש לתכנן, עם לא מעט משתנים ופרמטרים שצריך לקחת בחשבון.
כיום מסיבות רווקים נחגגות במגוון מקומות כמו פינת מגניבה על החוף עם פינות ישיבה, מקרר וכל הפסיליטיז, חגיגות בערב חד-פעמי במסעדה ואז יציאה למועדון האהוב על החתן המיועד, או אם רוצים יותר פרטיות ניתן להשכיר לופט שמיועד למסיבות או חדר גדול בבית מלון, ועוד רבות האפשרויות.
בסוכנות של סרג'ו אנחנו מודעים לכך שהחיים בארץ לא קלים ויש הרבה סטרס באוויר, ובסופו של דבר תכנון מסיבת רווקים היא משימה שצריך לעשות בהתנדבות, ולמי יש זמן להתנדב ששיש כל כך הרבה עבודה על הראש?
במאמר הבא תקבלו מאיתנו טיפים שווים שיעזרו לכם ליצור את מסיבת הרווקים המושלמת!
טיפים חשובים ליצירת מסיבת רווקים מושלמת
1. תכנון מראש - נכון שזה קצת קלישאתי, אבל אין כמו הפתעות בחיים. אם בחרתם להיות נועזים ולעשות דברים שוברי שגרה, שמרו את הקלפים האלה כהפתעה. זה מעצים את החוויה ובטח שזה חוסך התנגדויות אפשריות.
2. מיקום - לפני בחירת מקום ספציפי, חשבו על מיקום גאוגרפי - האם יש לכם את האפשרות לקחת חופש עם כל החבר'ה ולעשות סוף שבוע מהסרטים בעיר צבעונית בעולם? או אפילו סוף שבוע במדבר או בצפון הארץ? לפי היכולת שלכם ובהתאם לרמת הנוחות בחרו את המיקום גאוגרפי שבו תיערך החגיגה. בהתאם להחלטה הזו אתם יכולים לבחור סוויטה בחדר בבית מלון, להשכיר לופט, יאכטה על הים, או כל מקום מרגש שרק מלשבת בו תיווצר אווירה שמשהו מהנה ולא שגרתי הולך לקרות בערב הזה. כמובן שהכל בהתאם לתקציב.
3. מוזיקה - למוזיקה טובה יש השפעה רבה על האווירה. תדאגו לפלייליסט מרים וטוב שכולל שירי נוסטלגיה שלכם ושל החתן מהעבר, שירים מקפיצים ושמחים, קצת מכל תקופת זמן. אנחנו ממליצים לחשוב כמו דיג'יי שבא לאירוע - להתחיל במוזיקה נעימה שמשתלבת טוב בחלל החדר תוך כדי שמתנהלות שיחות, לאחר מכן להרים לחתן עם מוזיקה שכולם מכירים ואוהבים לשיר, ולהמשיך למוזיקה אלקטרונית שתגיע בטיימינג של שיא הערב. אם תצליחו לדייק, איש לא יישאר לשבת. אם אין לכם מושג במוזיקה, תוכלו להיעזר בפלייליסטים מוכנים מראש.
4. פעילויות ומשחקים מיוחדים - משחקים תמיד יכולים להוסיף קצת עניין לחגיגה. החל מפעילויות בזמן המסיבה כמו מעגל שיתוף זיכרונות מצחיקים מהעבר המשותף שלך עם החברים הקרובים או אפילו פעילויות מטרימות למסיבה כמו פעילות אקסטרים שתגבש את כל החבר'ה.
5. אחריות בכביש - אם אתם באמת מתכננים מסיבת רווקים מושלמת, כנראה שנהיגה הביתה לאחר המסיבה לא תהיה פעולה מומלצת. סגרו לכם הסעה מראש או שיותר טוב, בדקו אופציה לשינה וכך גם תוכל בקפה של הבוקר כבר לשחזר חוויות עם החבר'ה.
6. מזכרות לכולם בסוף האירוע - תמיד כיף לקבל מתנות קטנות. מזכרת ממסיבת רווקים מושלמת יכולה להיות חולצה, כובע או כל סוג בגד עם כיתוב עליה, משהו שקשור אליכם כחברים, מתנות מצחיקות עם רמיזות וקונוטציות שונות.
מסיבות רווקים "מחוץ לקופסא"
יכול להיות שאתם קוראים את כל המאמר הזה ולא מפסיקים להשתעמם, שכל זה לא מדבר אליכם בשום צורה. אם ככה - כנראה שמדובר בקבוצת חברים נועזת מאוד, וגם אתכם לא שכחנו! לפניכם כמה רעיונות נועזים שתוכלו להשתמש בהם, או שלפחות הם יוכלו לתת לכם קצת השראה לרעיון נועז אחר משלכם.
מסיבת רווקים בחו"ל
איזה כיף להיות בחו"ל. רק לקחת נשימה ארוכה ולהתנתק מהשגרה, גם אם מדובר בסוף שבוע בלבד.
בחו"ל הכל הרבה יותר אפשרי פתאום, וגם האווירה עולה שבעתיים. רק תדמיינו את עצמכם יושבים במטוס - כל החבר'ה והחתן, מתרגשים לקראת החוויה, מחליפים בדיחות וסיפורים, רק אתם הגברים בלי הילדים שלכם ושל החברים שכבר גרמו לכם לשכוח שעמוק בתוככם אתם גם ילדים. כנראה שהזדמנות כזו לא תתאפשר בכל יום ויוזמה כזאת כנראה תיצור מסיבת רווקים בלתי נשכחת. סופ"ש כזה מצריך תכנון הרבה יותר מעמיק, אך חשוב שתשאירו גם מקום לספונטניות בין לבין. תכננו משחק ספורט שכל החבר'ה אוהבים של קבוצה מפורסמת ואהובה, ביקור בחוות בשרים משובחת, סדנת קוקטיילים מעניינת, ספא מפנק, מרוץ מכוניות, בילוי מלא באדרנלין בקזינו וכמובן המסיבות הכי שוות בעיר.
מבחינת יעדים למסיבות רווקים אנחנו נמליץ על ערים באירופה עם הרבה תרבות שמכילות את כל תחביבי הגברברים הנועזים, כאלה שאפשר לטוס אליהם לסופ"ש קצר עם טיסה שלא תעשה לכם ג'ט - לג. ערים מרכזיות הכוללות הרבה אטרקציות יהיו אמסטרדם, פראג, בודפשט, מילאנו, ברצלונה, ברלין ועוד.
סוף שבוע בארץ
גם ארצנו הקטנטונת והיפה לא בוחלת באמצעים וכמות האטרקציות שיש לעשות פה בתור קבוצת גברים יכולה להשאיר את כולכם עם זיכרון יפה וחוויה מדהימה.
לפני שאתם בוחרים אזור בארץ, שאלו את עצמכם באיזה סגנון אתם רוצים את סוף השבוע - מלא בטבע, אקסטרים, חוויות מעצימות או דווקא התמקדות יותר בחיי הלילה ומנוחת התאוששות עם כוס סודה לימון במהלך היום? לסופ"ש במרכז תמיד תוכלו להתייעץ איתנו סרג'ו סוכנות לגבי הכל - בתי מלון, אטרקציות במרכז, מסעדות שוות ועוד ועוד.
אם בחרתם באופציה השנייה, איזה כיף! רק פתחו את הדמיון והשיגעון למה שאתם יכולים לעשות - טיולי סנפלינג וטיפוס, צלילה באילת או אפילו בסיני, טיולי ג'יפים בטבע הפרוע, אופנועי ים בכנרת, טיולי טרקטורונים, ביקור בחוות ואגיו עם סיור וסיום עם בשר משובח. סיור קולינרי בכפרים אתניים גם יכולה להיות אטרקציה כיפית בדרך.
מבחינת לינה, קמפינג עם מדורה וכפייה על החבר שיודע לנגן 5 שירים להביא גיטרה או לילה מפנק בוילה עם בריכה - לרמתכם ובחירתכם.
עוד רעיונות שווים
סדנת קוקטיילים, מסלול מירוצים שהמשתתפים הם אתם, קרוז מגניב, הופעה חיה של זמר אהוב, ספורט אתגרי, חוויות מאתגרות ומעצימות, קולינריה ועוד דברים נועזים לבחירתכם.
מתנות למסיבת רווקים
קודם כל, מסיבת הרווקים עצמה, ככל שתהיה מושקעת עם יותר חברים ופרצופים שהחתן אוהב - הזיכרון מהמסיבה הזאת יהיה המתנה הטובה מכולן, לכל המשתתפים.
כדי לנצור את המאורע המרגש תוכלו לצרף למסיבה ספר או אפילו מצלמת וידאו אם תרצו להשקיע, ולבקש מכל חבר לכתוב על דף (או לספר למצלמה) על זיכרון או חוויה שהייתה לו עם החתן המיועד, חוויה של רוח הרווקות והנעורים.
אם הרעיון הזה נשמע קיטשי מדי, תמיד אפשר לרכוש מזכרות למסיבה כמו חולצה, כובע או כל סממן עם כיתוב שמזכיר את היום הזה.
לסיכום
תכנון מסיבת רווקים מושלמת יכול להיות תהליך שקשה לקחת בו החלטות והבנות איך לעשות את זה נכון, במיוחד אם אתם לא מפיקי אירועים במקצוע שלכם.
במדריך זה קיבלתם טיפים שווים איך לתכנן נכון ובקלות מסיבת רווקים, איך ועל סמך אילו תנאים לבחור את מיקום המסיבה ומשך המסיבה (ערב, מסיבת יום או אפילו סופ"ש שלם). נשאר רק לצאת לתכנון, והכי חשוב - לשמח חתן בליל הרווקות האחרון.
כאן יש תמונה resized_pexels-photo-3171837.jpeg

[צילום: cottonbro studio באתר PEXELS]
תאריך:  27/03/2024   |   עודכן:  27/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il