X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מתנות הן דרך נפלאה להראות לאנשים שאנחנו אוהבים כמה אכפת לנו מהם. בין אם זה לכבוד יום ההולדת, חג, אירוע מיוחד או סתם כדי להראות שאנחנו חושבים עליהם - בחירת המתנה המושלמת תהפוך את היום שלהם לשמח ומרגש הרבה יותר. אבל לפעמים, למצוא את ה-מתנה המדויקת ביותר יכול להיות תהליך ארוך מייגע. אנחנו מוצאים את עצמנו משוטטים בחנויות, גולשים באתרים, ובסופו של דבר לא בטוחים במה לבחור. מה אם יש דרך פשוטה יותר להעניק מתנה מיוחדת ומרגשת?
מארזי מתנה הם לא רק דרך פשוטה ומהירה להעניק מתנה, אלא גם דרך מפנקת ומרשימה במיוחד. במקום לרוץ ולחפש כל מתנה בנפרד, מארזי מתנה מאפשרים לכם לצרף כמה פינוקים קטנים יחד וליצור חבילה שלמה ומגוונת. כך, אתם יכולים להתאים את המארז לתחומי העניין של מקבל המתנה - לחובבי אוכל תוכלו להרכיב מארז עם שוקולדים, פירות מיובשים ובקבוק יין קטן. עבור מישהי שאוהבת לטפח את עצמה, אפשר לבחור מארזי מתנה עם קרמים, סבונים ומוצרי אמבט מפנקים.
יתרון משמעותי נוסף של מארזי מתנה הוא המחיר האטרקטיבי שלהן. חנויות רבות מציעות מארזים מוכנים במחירים משתלמים יותר מאשר רכישת כל מוצר בנפרד. כך אתם יכולים לחסוך זמן וכסף, ועדיין להעניק מתנה מרשימה ואיכותית שתגרום לשמחה רבה.
טיפ נוסף שיכול לשדרג כל מתנה ולהפוך אותה למשהו באמת מיוחד: השקיעו באריזה. האריזה היא לא סתם תוספת נוצצת למתנה, היא חלק בלתי נפרד מהחוויה. היא הדבר הראשון שהמקבל רואה, היא זו שיוצרת את הציפייה ונותנת את הרמז הראשון למה מסתתר בפנים. אריזה מושקעת ומחושבת יכולה להפוך אפילו את המתנה הפשוטה ביותר למרגשת במיוחד.
אז איך בוחרים את האריזה המושלמת? כדי שהאריזה באמת תתרום לחוויה של מקבל המתנה, כדאי לשים לב למספר דברים עיקריים. קודם כל - גודל וצורה. אריזה גדולה מדי למתנה קטנה תיראה מגושמת ואף עלולה לגרום לציפייה שלא תתממש, ולהפך, אריזה קטנה למתנה גדולה עלולה לפגוע במוצר או לחלופין - לקרוע את הנייר. בנוסף, כדאי לחשוב על, תחביביו, טעמו האישי וצרכיו של המקבל. האם הם אוהבים צבעים עזים או גוונים ניטרליים? האם הם מעדיפים עיצוב מינימליסטי או אריזה עם הרבה קישוטים? תשאלו את עצמכם מה מתאים לאדם או לאירוע. לחתונה אולי תבחרו באריזה אלגנטית ורומנטית, בעוד שלמסיבת יום הולדת של ילד קטן אולי דווקא תתאים אריזה צבעונית עם דמויות מצוירות. אם אתם מכינים הפתעה לגבר כנראה תשתמשו בצבעים של קבוצת הכדורגל האהובה שלו (למשל), בעוד שאם אתם מתכננים מארז מתנה לאישה כנראה תרצו לשים לב ללבוש שלה ביום יום, וממנו תוכלו להסיק מה הצבע האהוב עליה או לאיזה סטייל היא מתחברת יותר. תודו שלא חשבתם על הטיפ האחרון קודם ;)
אחרי שמצאתם אריזה שמתאימה לכם בגודל ובסגנון, אפשר (שלא לומר - רצוי) להוסיף לה נגיעות אישיות קטנות שבאמת יהפכו אותה למיוחדת. כתבו ברכה מחממת על גבי גלויה קטנה או תמונה אישית שלכם עם בעל או בעלת השמחה, הוסיפו סרט קשירה בצבע שמתאים לאריזה או לאירוע, צרפו פנימה כמה פרחים מיובשים או חומר מילוי צבעוני, חרוזים, או כל דבר אחר שקשור לקשר האישי שלכם עם המקבל.
אבל החיים שלנו עמוסים ולא תמיד יש לנו זמן להשקיע ביצירה אישית של אריזות. למזלנו, אפשר למצוא היום מגוון רחב של אריזות יפהפיות וייחודיות לרכישה בכל מיני מקומות. נכון שיש המון חנויות שזו גם ההתמחות שלהן, אבל קבלו מאיתנו עוד טיפ - כדאי לבחור את האריזה דווקא בחנות שמוכרת לכם את המתנה שבחרתם. לדוגמה, אם ברצונכם להפתיע את אהובתכם שבדיוק ילדה, ובמקום לקנות עוד טיטול לתינוק תרצו לפנק אותה במארז של מוצרי טיפוח שיגרום לה להרגיש טוב יותר, כנראה שהאריזה שיציעו לכם בחנות מוצרי טיפוח תתאים לכם יותר מאשר עוד אריזה גנרית שיכולה להכיל כל דבר בתוכה. גם טיטול.
בחירת המתנה המושלמת לא חייבת להיות משימה מורכבת. התהליך יכול להיות מהנה וחוויתי, הזדמנות להראות כמה אתם מכירים ואוהבים את מקבל או מקבלת המתנה. בעזרת קצת מחשבה ותכנון, תוכלו למצוא מתנה שתשמח ותרגש אותם באמת. זכרו, המתנה המושלמת היא לא בהכרח היקרה ביותר. לפעמים, מתנה פשוטה שנבחרה בקפידה וניתנה מכל הלב, היא זו שתגרום לה להשאר זכירה בעיני המקבל, ומרגשת יותר מכל מתנה יקרה שהם יכלו לקבל.

תאריך:  29/03/2024   |   עודכן:  29/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il