X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

החלטתם לצאת לחופשה בחו"ל בחג הפסח הקרב ובא, ומתחשק לכם להרגיש איך יצאנו מעבדות לחרות. זוהי ההזדמנות המושלמת להתלבש בסטייל ספונטני אך מרשים כאשר אתם עונדים עליכם את מיטב התכשיטים שמתחברים לסגנון החופשה שלכם. במאמר זה נדון בהרחבה אילו תכשיטים מתאים בול לחופשה בחו"ל בחג.
חופשות בטן גב בריזורטים
אם בחרתם לצאת לחופשה באחד מהאיים הטרופיים היפים בעולם כמו איי סיישל, המלדיביים או מאורציוס, אתם כנראה בחופשה בגן עדן. ובחופשה כזו יש להתלבש ולענוד תכשיטים בהתאם. כיוון שאתם צועדים על חופים לבנים ארוכים, נהנים ממי טורקיז צלולים וברקע יש לכם תפאורה של עצי קוקוס או צמחייה עבותה פראית, זה הזמן להתקשט עם מיטב הפנינים ואבני החן הצבעוניות אשר ישלימו את המראה שלכם למקום.
אם אתם מסתובבים במהלך היום בחופי הים או בשווקים השונים, סופגים את האווירה המקומית ומתוודעים טוב יותר למקום, או לחלופין עוסקים בספורט ימי, מומלץ לענוד עגילי פנינה צמודים, שלא יפריעו לכם בפעילויות השונים או חלילה יתפסו בדבר מה. בנוסף תוכלו לענוד צמיד יפהפה שמושלם עבור החוף - צמיד חרוזי טורקיז עם מגן דוד מיהלומים.
לארוחות הערב בין אם במסעדות הריזורט ובין אם במסעדות חיצוניות הפזורות באי, תוכלו לענוד שרשראות מרשימות עם תליוני אבני חן ופנינים, או לחלופין לעטר את מפרקי ידיכן עם צמיד פנינים מרשים. אם החלטתן לענוד סט של פנינים החליפו את עגילי הפנינה הצמודים בעגילי פנינה ארוכים ויפהפיים.
אם אתן בוחרות יותר בסגנון של אבני חן, נמליץ לכן לענוד טבעות אבני חן, כמו טבעת משולבת עם אבן אקוומרין ויהלומים, טבעת עם אבן ספיר ויהלומים או טבעת עם אבן סיטרין ויהלומים. הגוונים שלהם יתמזגו באופן מושלם בחופשת בטן גב של מים ושמש. תכשיטים נוספים, שיכולים להיות מושלמים לחופשה זו הם צמידים לרגל, שניתן יהיה לראותם בעת שאתן צועדות על החוף בבגד ים, או כשאתן לובשות בגדים קצרים.
חופשה באירופה
רבים אוהבים לטייל באירופה הקלסית במועדי החגים, ליהנות מהנופים הפסטורליים, המרחבים הירוקים האדריכלות המשגעת, המונומנטים השונים ועוד. בחופשה שכזו אתן בהחלט יכולות לענוד תכשיטי זהב ויהלומים. במהלך היום שבו אתם מסיירים באטרקציות השונות שמציעה עיר הבירה האירופית שבה אתם מטיילים, אתן יכולות לענוד שרשראות זהב ואף לשלב אותן עם תליונים יפים. תוכלו לענוד טבעות זהב וגם צמידי זהב.
אם בערב החלטתם להתפנק ולצאת לסעוד במסעדת מישלן או שהחלטתם לצאת להופעה באופרה, תוכלו לענוד צמיד טניס מרהיב או שרשרת יהלומים יפהפייה שתגנוב את כל ההצגה.
אם אתם נמצאים באזורים כמו טוסקנה באיטליה או פרובנס בצרפת ואתם נהנים מהאווירה הכפרית, תוכלו לענוד תכשיטים עם אבנים טובות כמו טבעות אבני חן ופנינים. למשל תוכלו לענוד אבן עם ספיר ורוד ויהלומים, גווני הוורוד הענוגים יכולים להשתלב באופן מושלם עם השקיעה הצובעת את שמי האזורים הכפריים בגוונים ורדרדים, כתמתמים וסגלגלים רומנטיים. תוכלו לשבת במסעדה טובה וללגום יין קיאנטי איטלקי או יין צרפתי משובח וליהנות מהאווירה הרגועה שיש בכפר.
לגבי הגברים, גם אתם יכולים לענוד תכשיטים. תוכלו לנסוע לאירופה עם שעון מרשים ויוקרתי, או לחלופין עם שרשרת זהב בגוון צהוב או לבן לפי טעמכם. תוכלו להתאים ללוק גם צמיד לגברים ולהיראות סטייליסטים מתמיד.
אין ספק כי אפשר להיראות לא פחות ממיליון דולר גם בזמן שיוצאים לנפוש בחו"ל, ללא קשר למיקומה של החופשה המיוחלת. צאו לנשום אוויר, להטעין מצברים וליהנות מהחיים הטובים כשאתם נראים יפים מתמיד עם התכשיטים שלכם.

תאריך:  18/04/2024   |   עודכן:  18/04/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il