X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טנקים בגבול רצועת עזה [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
ביידן בוחן מחדש את הסיוע הצבאי לישראל
בריטניה או מדינות אחרות שוקלות בדעתן לעצור ייצור ביטחוני וחלקי חילוף לישראל בעקבות הצד הפומבי וחסר התקדים של ארצות הברית המונע מישראל חימוש אמריקני מדויק דובר משרד החוץ של ארה"ב תקף את ח"כ טלי גוטליב משלחת המו"מ הישראלית בקהיר העבירה איתותים שליליים

גורמים המעורים בשיחות בין ישראל לארצות הברית הביעו תסכול מהחלטת ארצות הברית לעכב את משלוח הפצצות המדויקות. הגורמים הוסיפו כי "המהלך עלול לחבל במאמצים להשגת עסקת החטופים שנמצאת בנקודה קריטית". לדברי הגורמים ישראל גם אמרה לאמריקנים כי את הלחץ צריך להפעיל על חמאס ולא על ישראל.
ארצות הברית לוחצת על ישראל להתגמש במגעים להשגת עסקה עם חמאס, וממשל ביידן בוחן את המשך העברת משלוחי הנשק. ראש ה-CIA ברנס נועד היום עם ראש הממשלה עם שר הביטחון ועם ראש המוסד וגם שוחח בטלפון עם השר גנץ. גורם ישראלי אמר לסוכנות רויטרס כי נתניהו וברנס דנו באפשרות של השעיית הפעולות הצבאיות ברפיח בעזה בתמורה לשחרור חטופים. בכירים בישראל מתייחסים להצעת חמאס בשלילה וטוענים שהפערים בינה לבין הקו האדום של ישראל משמעותיים. עם זה, יש בישראל גורמים הסבורים שיש מקום לגישור בין שתי ההצעות ולכן צוות המשא-ומתן צריך לקבל סמכות לניהול המגעים בקהיר.
בתוך כך, משלחת המשא-ומתן הישראלית הנמצאת בקהיר ביומיים האחרונים העבירה איתותים שליליים באשר לשיחות המתנהלות עם המתווכות. לפי מקורות ישראלים, מסתמן שהמשלחת תשוב לישראל בלי התקדמות של ממש בשיחות. קבינט המלחמה דן בשאלה האם להשאיר את המשלחת במצרים או להחזירה לישראל. נקודות המחלות בשיחות נשארו דרישת חמאס לסיום מלחמה, מניעת וטו ישראלי על זהות האסירים שישוחררו ומנגנון שחרור חטופים בשלב הראשון. מנגד, מקור בחמאס אמר כי הפערים מצטמצעים וכעת הכל תלוי בנתניהו.
ארצות הברית הזהירה את ישראל שלא להרחיב את הפעילות הצבאית ברפיח. ישראל הבהירה לאמריקנים שמניעת חימוש מדויק עלולה לפגוע בפעילות הצבאית, נותנת חיזוק לחמאס, ולפיכך היא עלולה לסכן את העסקה להפסקת אש ושחרור החטופים.
פומביות הצעד האמריקני חסר התקדים מעודדת מדינות נוספות, כמו בריטניה, לשקול עצירת ייצוא ביטחוני וחלקי חילוף לישראל.

דובר משרד החוץ של ארה"ב תקף את ח"כ טלי גוטליב (ליכוד), ואמר: "ההערות שלה הן איומות, גורמים רשמיים לא צריכים לדבר כך". בנאום בכנסת התייחסה להקפאת משלוחי הנשק האמריקניים. היא טענה שעל צה"ל להפציץ בעזה עם חימוש לא מדויק, "ולהשיב את כוח ההרתעה של ישראל".
"ארה"ב מאיימת שהיא לא תיתן לנו טילים מדויקים", הסבירה גוטליב בכנסת. "יש לי חדשות לארה"ב: יש לנו טילים לא מדויקים, יש לנו את הזכות להתגונן. אולי במקום להשתמש בטיל מדויק ולהוריד חדר ספציפי - אשתמש בטילים לא מדויקים, ואמוטט עשרה בניינים".
גוטליב המשיכה: "אם אתם חושבים שארה"ב מסייעת לכוח ההרתעה של ישראל - אתם טועים. זה התחיל בנושאת המטוסים שהגיעה ביום הראשון, כי ישראל לא יכולה לבד, זה המסר. מאוחר יותר זה המשיך דרך הוראות: 'אל תעשו כך או אחרת'. אנחנו צריכים לעשות מה שנכון לביטחון מדינת ישראל ומה שנכון לחוסנה של מדינת ישראל".
שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, התייחס להשהיית משלוחי הנשק האמריקנים לישראל: "אנחנו בוחנים סיוע ביטחוני לישראל לטווח הקרוב, בהקשר לאירועים שמתפתחים ברפיח". אוסטין אמר כי משלוח אחד של תחמושת שהיה אמור להישלח לישראל הושהה - אך הדגיש כי הממשל לא החליט באופן סופי על השהיית המשלוחים. "ארצות הברית הבהירה מההתחלה שישראל צריכה לקחת בחשבון את האזרחים ברפיח", הבהיר.
בכיר בממשל ביידן אמר ל-AP כי ארה"ב עצרה בשבוע שעבר משלוח נשק לישראל כדי להביע את החשש שהיא נערכת למבצע רחב-היקף ברפיח.

תאריך:  08/05/2024   |   עודכן:  08/05/2024
+31 מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון
13:03 09/05/24  |  מירב ארד

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר 31 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-4,000 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,700 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.

+פקחים פשטו על אולפני אל-ג'זירה בנצרת והחרימו ציוד
12:26 09/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הציוד שהוחרם כולל מצלמה, משדר TVU, חצובת טריפוד וערכת אודיו. לציוד זה יש קשר ישיר לשידורים חיים של אל-ג'זירה, שלדברי בעל המשרד שודרו לאחרונה אתמול

האכיפה במשרדים בנצרת
+זה לא מוסרי לגרש תושבים מבתיהם ברפיח
12:23 09/05/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

נכון להיום כבר גרשנו כ-200,000 תושבים מרפיח לצחיחות המדבר  ▪  מה שהצליחו הבורחים לקחת איתם לאי שם המדברי לא יספיק לקיום ליותר מכמה ימים

רפיח [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+טראמפ תוקף את ביידן: "לקח את הצד של הטרוריסטים"
11:39 09/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הנשיא לשעבר שמתמודד על כהונה נוספת מול ביידן כינה אותו "חלש ומושחת" וטען כי הוא "מוביל את העולם למלחמת עולם שלישית"  ▪  ארגונים יהודים מתחו בביקורת חריפה על הנשיא ביידן והזהירו: "להטיל ספק בכוחה של הברית - זה מסוכן"

טראמפ. "ביידן חלש ומושחת" [צילום: ווין מקנמי/'AP]
+סמוטריץ': להמשיך את המלחמה בעזה עד להשמדת חמאס והחזרת החטופים. זה כרוך בכיבוש רפיח באופן מלא
10:35 09/05/24  |  מירב ארד

חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "ערב יום העצמאות ה- 76 שלנו, אנחנו מקבלים תזכורת שמלחמת העצמאות שלנו עוד לא הסתיימה. את עצם ההכרזה על הקמת המדינה נאלצנו לעשות למרות התנגדות נחרצת של מרשל, מזכיר המדינה בממשל טרומן, ולמרות אמברגו נשק שהטילה ארה"ב על המדינה שזה עתה קמה, וגם את המלחמה הזו אנחנו חייבים להמשיך עד הניצחון, למרות, ובמידה מסוימת דווקא בשל התנגדות ממשל ביידן ועצירת משלוחי הנשק. פשוט אין לנו ברירה אחרת שלא תסכן את קיומנו וביטחוננו".
השר סמווטריץ הוסיף: "שני דברים קריטיים שאנחנו חייבים לעשות עכשיו: להמשיך את המלחמה בעזה עד להשמדת חמאס והחזרת החטופים. זה כרוך בכיבוש רפיח באופן מלא כאן ועכשיו; לשמור על האחדות שלנו מכל משמר. רק יחד נוכל לעמוד מול האויבים שלנו וכנגד הלחצים הבינלאומיים הכבירים שמופעלים עלינו להיכנע"

+יועץ לחמינאי: אם ישראל תאיים על אירן - נשנה את הדוקטרינה הגרעינית
09:57 09/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יועץ למנהיג האירני העליון טוען כי טהרן לא החליטה עד היום לבנות פצצה גרעינית, אך אם קיומה של אירן יאויים - היא תיאלץ לשנות את הדוקטרינה הצבאית שלה

אירן טענה כל השנים - הגרעין להפקת אנרגיה בלבד [צילום: הארגון לאנרגיה אטומית/AP]
+השר ישראל כ"ץ: ישראל תמשיך להילחם בחמאס עד להשמדתו. אין מלחמה צודקת מזו
09:51 09/05/24  |  מירב ארד

שר החוץ ישראל כ"ץ בתגובה להחלטת ממשל ביידן לעכב את משלוחי הנשק: "ישראל תמשיך להילחם בחמאס עד להשמדתו. אין מלחמה צודקת מזו".

+שני הרוגים מכוח רדואן בתקיפת רכב בדרום לבנון
09:35 09/05/24  |  מירב ארד

דיווח: כלי רכב הותקף על-ידי חיל-האוויר באזור צור בדרום לבנון. ברכבכ היו שני פעילים של כוח רדואן של חיזבאללה.

+ח"כ דנון: הקבינט הקשיב לאמריקנים יותר מידי בהתחלה, וזו הייתה הטעות
09:30 09/05/24  |  מירב ארד

ח"כ דני דנון התייחס בראיון לרדיו 103FM להצהרת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שייעצרו משלוחי הנשק מארה"ב אם ישראל תפעל ברפיח: "הקבינט הקשיב לאמריקאים יותר מידי בהתחלה, וזו הייתה הטעות, הייתה אולי מחשבה שהאמריקנים העריכו את זה, הם אומרים 'אי אפשר להמשיך כפי שזה נראה כרגע' הם הציבו אותנו במצב מאוד בעייתי".

+ארדן על עיכוב משלוחי הנשק: "נותן תקווה לאויבים שלנו"
09:04 09/05/24  |  מירב ארד

השגריר באו"ם גלעד ארדן הגיב בראיון לכאן רשת ב' להחלטת הממשל האמריקני לעכב את משלוח הנשק לישראל: "כל לחץ שמופעל על ישראל מתפרש על ידי האויבים שלנו כמשהו שנותן להם תקווה. מדינת ישראל צריכה לפעול לפי אינטרסים בטחוניים מעל כל דבר אחר".

+בפעם השלישית: צה״ל הודיע על מבצע במרחב זיתון
09:01 09/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

המבצע החל במטס תקיפה של מטוסי קרב של חיל-האוויר שבמהלכו הותקפו כ-25 מטרות טרור  ▪  הכוחות פועלים לטיהור השטח במרחב זיתון

הפצצה בשכונת זייתון בעזה [צילום: AP]
+לפיד: האלימות כלפי משפחות החטופים היא בלתי נסלחת
08:20 09/05/24  |  מירב ארד

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד: "האלימות כלפי משפחות החטופים היא בלתי נסלחת. משטרת ישראל צריכה להכיל את הפגנות המשפחות ואת הכאב שלהן. במקום לשלוח שוטרים להכות אותם הממשלה צריכה לעשות הכל כדי להחזיר הביתה את הילדים והילדות שלהם."

+הותר לפרסום: סמ"ר חיים סבח נפל בפעילות מבצעית בצפון
06:17 09/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

סמ"ר סבח שירת בחיל הגנת הגבולות ונפל אתמול במהלך פעילות מבצעית  ▪  לא נמסר מועד הלוויתו

חיים סבח ז"ל. ההרוג ה-615 של צה"ל במלחמה [צילום: דובר צה"ל]
+500 סטודנטים יהודים בקולומביה נגד האנטישמיות
05:24 09/05/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

פרסמו מכתב ראשון מסוגו, תקיף וגאה - כולל נגד יהודים שהתיימרו לדבר בשמם ונגד מי "שהפנו את מבטם בשתיקה"  ▪  מבהירים: נמשיך לעמוד לצידה של ישראל, גם אם יש לנו חילוקי דעות

דגל פלשתין ליד אולם המילטון, אוניברסיטת קולומביה [צילום: מרי אלטפר, AP]
+ביידן: לא אספק לישראל נשק אם תפלוש למרכזי אוכלוסייה ברפיח
05:22 09/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

נשיא ארצות הברית מאשר בפעם הראשונה באופן פומבי כי עצר משלוח פצצות שהיה מיועד להגיע לישראל  ▪  "הבהרתי לביבי שהם לא יקבלו את התמיכה שלנו אם ייכנסו בפועל למרכזי האוכלוסייה ברפיח"  ▪  "אנחנו לא מתנערים מהתמיכה בביטחון ישראל אלא מהיכולת של ישראל לצאת למלחמה באזורים הללו"

"אזרחים נהרגו כתוצאה משימוש בחימוש אמריקני" [צילום: אוון ווצ'י, AP]
+סמוטריץ' לנתניהו: "4 ימים להחליט על בנייה ביו"ש, אחרת אקדם אותה"
23:43 08/05/24  |  עידן יוסף

השר במשרד הביטחון סמוטריץ' מאיים כי אם לא תאושר בנייה ביהודה ושומרון, יקדם אותה בעצמו. במכתב לרה"מ נתניהו, טען סמוטריץ' כי "הקפאת הבנייה היא פרס לטרור" וכי לא יתפשר בנושא. נתניהו נדרש להודיע בתוך 4 ימים אם הוא תומך או מתנגד להקפאה.
"בהמשך לפניותיי הרבות אליך, הפעם האחרונה שמועצת התכנון העליונה התכנסה לאישור תוכניות בנייה ביו"ש הייתה ביוני 2023. מציאות זו שבה מתבצעת דה-פקטו הקפאת בנייה ביו"ש, היא בלתי נסבלת, בלתי מתקבלת על הדעת ומהווה פרס לטרור. לא אוכל להשלים איתה עוד", הבהיר (חדשות 12).

+בכיר ישראלי על המגעים לעסקה: "זה מצעד האיוולת, נתניהו לא מאפשר לקדם את המו"מ"
23:30 08/05/24  |  עידן יוסף

בכיר ישראלי מתח ביקורת חריפה על התנהלות המדינה במסגרת המגעים לעסקת חטופים. "זה מצעד האיוולת, טעות גדולה. אנחנו דוהרים אל קיר ונתניהו לא מאפשר לקדם את המו"מ", התריע הבכיר (חדשות 13).

+מסתמן: מיארה תתמוך בבקשה לעצור ביקורת מבקר המדינה בצה"ל עד תום המלחמה
22:48 08/05/24  |  עידן יוסף

המדינה צפויה לתמוך מחר בבג"ץ בעתירת תנועת אומ"ץ נגד משרד המבקר, ותבקש לעצור את ביקורת גופי הביטחון, ובראשם צה"ל, עד תום המלחמה. היועמ"ש לממשלה מיארה תייצג את עמדת הרמטכ"ל הרצי הלוי, הטוען כי זהו לא העיתוי המתאים לביקורת עקב עוצמת הלחימה.
מבקר המדינה מתניהו אנגלמן מתעקש לפתוח בביקורת מיד, למרות התנגדות צה"ל. גורמים במערכת הביטחון טוענים כי הביקורת תפגע במאמץ המלחמתי ותסיט את קשב המפקדים (ynet).

+חשד לחדירת כלי טיס עויין לדרום הגולן
22:39 08/05/24  |  עידן יוסף

+לוחם נפצע קל במטח מרפיח לכרם שלום; חמאס יורה פצמ"רים לעבר הנמל הצף
22:08 08/05/24  |  עידן יוסף

מחבלי חמאס שיגרו היום פעמים פצמ"רים למרחב שבו האמריקנים בונים את הנמל הימי. בשעות הבוקר ובשעות הצהריים שוגרו פצמ"רים לעבר המרחב שבו האמריקנים בונים בימים אלה את הנמל הימי. לא היו נפגעים בגוף או נזק, אבל כמו בכרם שלום גם בצפון הרצועה, ארגון הטרור מנסה לפגוע במי שמנסה לסייע לאוכלוסייה בעזה (חדשות 13).

+כוכבי: אין דרך לשחרר חטופים ללא עצירת המלחמה
22:04 08/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הרמטכ"ל לשעבר אמר בכנס בארה"ב כי צה"ל בפיקודו ידע הרבה על האויב בעזה, אך אירן הייתה העדיפות העליונה שלו  ▪  כוכבי הוסיף כי האופן שבו פירש חמאס את הקריאות לסרבנות מצד מתנגדי הרפורמה הזיק לישראל

כוכבי. נחשב לאחד ממחוללי הקונספציה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+חיזבאללה דחה את הצעת צרפת להסדרה בלבנון
21:24 08/05/24  |  עידן יוסף

חיזבאללה דחה את הצעת צרפת להסדרה בלבנון, שבמסגרתה יוסג כוח רדואן צפונה לעומק של 10 קילומטרים מגבול ישראל. בתשובת ארגון הטרור נאמר כי רוב אנשי הכוח הם תושבי הכפרים הסמוכים לגבול, ולכן לא ניתן למנוע מהם להיות בבתיהם.

+תא"ל עופר וינטר למקורביו: ״אני יוצא בראש מורם"
19:58 08/05/24  |  עידן יוסף

תא"ל עופר וינטר למקורביו: ״אני יוצא בראש מורם ומודה על הזכות שהייתה לי לשרת את עם ישראל למעלה מ-30 שנה. אני מתכוון לעשות זאת גם בהמשך״ (חדשות 12).

+כוחותינו חיסלו את מפקד הכוח הימי של חמאס בעזה
19:49 08/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+ליברמן: אם וינטר היה אלוף הפיקוד - מחדל 7 באוקטובר לא היה מתרחש
18:24 08/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הרמטכ"ל הלוי הודיע לתא"ל עופר וינטר על שחרורו מצה"ל  ▪  הוא סיכם על כך עם שר הביטחון גלנט  ▪  גישושים לצרף את וינטר לאחת ממפלגות הימין  ▪  ליברמן: התדרוכים נגד וינטר נוגדים את הנורמות בצה"ל

וינטר. מחוץ לסבב
+מנות: אישה נחבלה קל במהלך ריצה למרחב מוגן
16:37 08/05/24  |  עידן יוסף

בהמשך לאזעקות בגליל המערבי: אישה בת 61 נחבלה בדרכה למרחב המוגן ביישוב מנות - מצבה קל (חדשות 14).

+ירי בוצע לעבר רכב עם עובדים פלשתינים שהיו בדרכם לעבוד במעבר כרם שלום, צה"ל: "נסיבות הירי נבדקות"
15:50 08/05/24  |  מירב ארד

דובר צה"ל מסר כי מוקדם יותר היום התקבל דיווח על ירי לעבר כלי רכב עם עובדים פלסטיניים שהיו בדרכם לעבוד במעבר כרם שלום מצידו העזתי, מספר פצועים במקום קיבלו טיפול רפואי ראשוני על ידי כוחות צה"ל במרחב. "נסיבות הירי נבדקות והאירוע מתוחקר. נדגיש כי מעבר כרם שלום פתוח למעבר סיוע הומניטרי והפעילות בצד העזתי של המעבר נמשכת", נמסר בהודת דו"צ.

+צה"ל השלים תקיפה של מעל ל-20 מטרות של חיזבאללה במרחב רמיה שבדרום לבנון
15:44 08/05/24  |  מירב ארד

צה"ל השלים מוקדם יותר היום תקיפה רחבה של מעל ל-20 מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב רמיה שבדרום לבנון באמצעות מטוסי קרב וארטילריה. בין המטרות שהותקפו; מבנים צבאיים ותשתיות טרור, בנוסף זוהו במהלך התקיפות פיצוצי משנה המעידים על הימצאות מחסני אמל"ח במקום בנוסף, מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנה צבאי ותשתית טרור של ארגון הטרור חיזאבללה במרחבים מרווחין וכפר כילא שבדרום לבנון.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביידן בוחן מחדש את הסיוע הצבאי לישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דו הפרצופיות של ביידן.
סתם אחד  |  8/05/24 23:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
עידן יוסף
הרמטכ"ל לשעבר אמר בכנס בארה"ב כי צה"ל בפיקודו ידע הרבה על האויב בעזה, אך אירן הייתה העדיפות העליונה שלו    כוכבי הוסיף כי האופן שבו פירש חמאס את הקריאות לסרבנות מצד מתנגדי הרפורמה הזיק לישראל
עידן יוסף
עידן יוסף
הרמטכ"ל הלוי הודיע לתא"ל עופר וינטר על שחרורו מצה"ל    הוא סיכם על כך עם שר הביטחון גלנט    גישושים לצרף את וינטר לאחת ממפלגות הימין    ליברמן: התדרוכים נגד וינטר נוגדים את הנורמות בצה"ל
מירב ארד
הרופאים בבילינסון נאבקו בימים האחרונים על חייו של לוחם הימ"מ    הלוחם נפצע בפעילות מבצעית ליד טולכרם שבה חוסלו המחבלים שרצחו את אלחנן קליין בתחילת חודש נובמבר
מירב ארד
יו"ר פורום קו העימות: "ההחלטה מ2018 לא בוצעה הלכה למעשה אך ורק מסיבות של מריחות ובגלל זה משלמים היום מיליארד ש"ח על הפינוי שלנו"    רמ"ח מיגון בפיקוד העורף: רק עם תחילת חרבות ברזל קיבלנו פטור מהיתר אחרי שניסינו להוביל את זה במשך תקופה ארוכה    ראש מועצת שלומי: בפועל בנו 40 ממדים מתוך כ-1000 ממ"דים שצריכים בק"מ הראשון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il