X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בשירות מילואים. מנתק את הכבל [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
"אובדן דרך": איתן כבל מבטל את חברותו במפלגת העבודה
עוזב את מפלגת העבודה בעקבות סירובה, יחד עם המפלגות הערביות, להצטרף להצהרת הגינוי לתובע בהאג בית המשפט קבע כי הבחירות הקרובות לראשות מפלגת העבודה הן בחירות על תנאי, ועשויות להתקיים בחירות חדשות בהמשך

חבר הכנסת לשעבר איתן כבל הודיע (21.5.24) כי החליט לבטל את חברותו במפלגת העבודה אחרי עשרות שנות חברות במפלגת השמאל. זאת, בעקבות החלטת המפלגה שלא להצטרף להודעת הגינוי לתובע בבית הדין בהאג. 106 חברי כנסת מן הקואליציה והאופוזיציה חתמו על הצהרה נגד החלטת התובע להוציא צווים נגד נתניהו וגלנט.
כזכור, אתמול הצטרפה העבודה למפלגות הערביות - רע"ם וחד״ש-תע״ל, וסירבה לחתום על ההצהרה. הנימוק שנתנה הוא סירובה להשתתף ב"בקמפיינים שנועדו לחזק את נתניהו ואת שלטונו", כלשונה.
במהלך תוכנית חיסכון בקשת 12 הסביר כבל: "זה הרבה מעבר לכועס, יש לי כבר אובדן דרך שנים רבות בתוך מפלגת העבודה ובדרכה, אבל אתמול אני הרגשתי אגרוף בבטן. אני דרך אגב עדיין חבר מפלגת העבודה ואחרי האירוע הזה החלטתי - אינני מוכן להיות חלק ממפלגה שאיבדה לגמרי את הצפון".
בהודעת המפלגה נמסר: "‏מפלגת העבודה היא מפלגה ציונית הנאבקת למען מדינת ישראל ובטחונה ונגד נתניהו ושלטונו המושחת וההרסני. מיד עם פרסומה, יצאה יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי נגד ההצהרה השערורייתית והמסוכנת של התובע הפלילי בהאג. ‏לכן, מפלגת העבודה תמשיך להגן על מדינת ישראל, בכל זירה. אנו מודים לנשיא ביידן על תמיכתו הבלתי מתפשרת במדינת ישראל ועמידתו האיתנה לצידנו גם היום. ‏זהו תפקידה של מפלגת העבודה כאופוזיציה במדינה דמוקרטית".
תוך כך, היום קבע בית משפט המחוזי קובע כי הבחירות בשבוע הבא לראשות העבודה, שבהן ייבחר כמעט בודאות יאיר גולן הן בחירות על-תנאי. בשל פגמים בהחלטת ועידת העבודה, תכונס בחודשיים הקרובים הוועידה שוב, ואם תצביע נגד - יתקיימו בחירות חדשות ליו״ר.
מפלגת העבודה תקפה את החלטת בית המשפט, וכתבה בהודעתה: "לצערנו, פסק הדין מבקש לקיים הליך שאינו תואם את חוקת העבודה, ויש בו כדי לפגוע בהליך הדמוקרטי שהוא נשמת אפה של המפלגה".
בעבודה הבהירו כי יכבדו כל החלטה של בית המשפט, אך יערערו על פסק הדין.

תאריך:  21/05/2024   |   עודכן:  21/05/2024
+לפיד במליאה: "אם הרצל היה קם לתחייה ומסתכל על הממשלה, הוא היה מתבייש"
12:22 22/05/24  |  מירב ארד

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נאם במליאת הכנסת במסגרת ציון יום הרצל, ואמר כי "מה הרצל, שלקח אחריות על כל העם היהודי, היה אומר על ראש ממשלה שלא מוכן לקחת אחריות על 1,500 יהודים שנהרגו ונרצחו במשמרת שלו?". לפיד הוסיף: "עם הממשלה הזו לא ננצח. לא ננצח עם בן-גביר ולה פמיליה, עם חרדים שלא רוצים להתגייס, עם מיליציות ששורפות משאיות סיוע הומניטרי ושרים שמדברים על השמדה מוחלטת ופצצות אטום על עזה".

+אושר לקריאה ראשונה: קנסות ומאסר עד 3 שנים למשיטי כלי שיט ואופנועי ים שיכורים
12:00 22/05/24  |  מירב ארד

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה: משיטי כלי שיט ואופנועי ים שיתפסו בשכרות יהיו צפויים לעונשים של עד 3 שנות מאסר ועד 75,300 שקל קנס. בדיון בוועדה התברר כי למרות שאיסור כזה חל על נהגים וטייסים, הוא לא חל על משיטי כלי שיט וכבר 7 שנים הממשלה מנסה להסדיר זאת.

+סופית: הוסדר העיסוק במקצוע הכירופרקטיקה
01:34 22/05/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות (תיקון מס' 10), התשפ"ד-2024. 7 חברי כנסת הצביעו בעד ההצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
מקצוע הכירופרקטיקה הוסדר כבר בשנת 2010 אך בשל אי התקנת תקנות לא ניתנו תעודות מקצוע לגביו. ההצעה מאפשרת מתן תעודת כירופרקט למבקשים שעומדים בתנאים שונים:
  • ניסיון של חמש שנים בהיקף ניכר, בתנאי שהבקשה מוגשת תוך שנה.
  • ניסיון בעבודה בישראל, בתנאי שהבקשה מוגשת בתוך שנתיים, ושהמבקש ישלים את הדרישות לעבודה בפיקוח והכשרה מעשית במידת הצורך.
  • למדו כירופרקטיקה כלימודי תעודה שהוכרו על ידי משרד הבריאות, והחלו את לימודיהם עד מאי 2029.
בנוסף, ההצעה קובעת תקופת מעבר של שנתיים שבה לא יחולו האיסורים על התחזות לכירופרקט או שימוש בתואר.

[freeimagegenerator]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן כבל / Eitan Cabel  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר  גולן / Yair Golan  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אובדן דרך": איתן כבל מבטל את חברותו במפלגת העבודה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
פעם היתה מפלגת העבודה
מיכאל ב  |  22/05/24 07:00
2
עלתה כיתה- מעכשיו היא מפלגת עב
במ  |  22/05/24 21:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה: מינואר 2025 חיילי מילואים יהיו זכאים להחזר הוצאות על שימוש בכבישי אגרה בנסיעה לשירות וממנו    ראש אגף תכנון מילואים בצה"ל: בקרוב נאפשר להם להגיש בקשה להחזר למפרע מאוקטובר עד אפריל
עידן יוסף
ועדת הכספים דנה במשבר בענף הבנייה והתשתיות    נשיא התאחדות הקבלנים הציג תמונה קשה של מחסור בעובדים, עליית מחירים וסגירת חברות    חברי הכנסת הביעו דאגה מהמצב ודרשו פתרונות מהירים, כולל הבאת עובדים זרים והורדת מיסים
עידן יוסף
שר הביטחון אומר כי ישראל לא יכולה להרשות לעצמה הקמת מדינה פלשתינית ומתנגד לממשל צבאי בעזה בטענה שזה יוביל לאלפי הרוגים בצבא ויאלץ להאריך את השירות הסדיר לארבע שנים    חברי כנסת מהליכוד תקפו את גלנט על התבטאויותיו נגד ראש הממשלה ועל עמדותיו המדיניות, בעוד גלנט הדגיש את היותו איש ליכוד וביטא את עמדתו המנוגדת לזו של בן-גביר
עידן יוסף
הוועדה לזכויות הילד דנה באתגרים של ילדים להט"בים    משרד החינוך גיבש הנחיות להכשרת צוותים חינוכיים להתייחסות מכבדת לזהות המינית של תלמידים, אך בארגוני המשפחה מזהירים מפגיעה בסמכות ההורית ומאשימים את המשרד בקידום "נורמות לא מוסריות" שפוגעות בילדים
מירב ארד
ראש ענף תכנון כוח אדם סדיר: "בעשר השנים האחרונות יש ירידה של 10% במספר כשירי הלחימה"    הוסיפה: לצערנו המגמה ממשיכה לרדת בין אחוז לאחוז וחצי בשנה על-פי התחזית   
וי"ר הוועדה ח"כ שטרן: "לפני שחותכים בש"ש ובמכינות צריך לדעת שעשינו את הכל, וכרגע לא נראה שעשינו את הכל".
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il