רווחי חברת מליסרון, שבבעלותה רשת קניוני עופר, עלו ברבעון הראשון של 2024 בשיעור של 46.3% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ועמדו על 253 מיליון שקלים. מדובר בירידה בשיעור של 40.6% לעומת רווחי החברה ברבעון האחרון של 2023, שהושפע ממלחמת חרבות ברזל ואשר הסתיים ברווח נקי של 426 מיליון שקלים. החברה תחלק לבעלי המניות שלה דיבידנד בגובה של 80 מיליון שקלים.
בחברה ציינו כי בחודשים ינואר עד אפריל נרשם גידול של כ-15% בפדיונות השוכרים בקניוני החברה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וגידול של כ-7% בכמות המבקרים. במליסרון טוענים כי הגידול נובע, בין היתר, בשל הירידה בכמות היציאות של ישראלים לחו"ל לעומת התקופה טרום המלחמה. בנוסף, מרבית קניוני החברה ממוקמים באזורים בהם השפעת המלחמה פחותה - למעט קניון עופר נהריה.
הרווח הגולמי של מליסרון עלה ב-8.5% ועמד על 357 מיליון שקלים מהשכרת נכסים ומכירת דירות. בחברה ציינו כי הגידול נובע בעיקרו מגידול בדמי השכירות בגין עלייה בדמי השכירות הריאליים ועליית המדד בתקופה שתרמו 29 מיליון שקל, בקיזוז קיטון ברווח גולמי ממכירת דירות.