X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אם אתם רוצים חשיפה מוגדלת לקהל המדויק ביותר, בזמן הקצר ביותר - פרסום ברדיו הוא לגמרי בשבילכם. הפרסום מתאים לכל עסק בכל גודל, מייצר בידול ויתרון תחרותי ויכול להגיע למאות אלפי מאזינים ישראלים.
למרות שכולנו נמצאים עם האף בתוך הסלולרי, חשבו רגע על כל המצבים שבהם הנחתם אותו בצד: בנהיגה, בעבודה, במהלך הניקיונות והבישולים, אצל הקוסמטיקאית או הספר, אפילו בשיחה עם המוסכניק. מה נוכח ברקע? הרדיו הדולק כמובן.
שוק הרדיו מחזיק בנתח מכובד של כ-43% מאזינים ישראלים מתוך כלל האוכלוסייה. הוא מקפל בתוכו את כל המגזרים, הגילאים והאזורים הגאוגרפיים ופונה בחלקו גם לקהלי נישה ובעלי תחומי עניין מסוימים.
רוצים לפרסם ברדיו ולא יודעים איך? התקשרו וקבלו ייעוץ ראשוני חינם - 03-3818877
היתרונות הגדולים של פרסום ברדיו
בידול משמעותי
הרדיו פונה לחוש השמיעה, כך שהוא מתאים לבידול חזק וזכיר. מספיקות 3-4 חזרות על התשדיר שלכם כדי להחדיר באופן תת-הכרתי את המסרים לקהל.
חשיפה לקהל ממוקד
הרדיו מחולק לתחנות ארציות ומקומיות, לכל אחת מאזינים משלה ולכולן תוכניות שפונות למאזינים ספציפיים בתוך קהל המאזינים הרחב. הזדמנות פז לפנות במדויק לקהל המטרה שלכם.
שליטה בתקציב
אתם יכולים לפרסם רק בתוכנית מסוימת, רק בתחנה אחת, רק בשעות מסוימות ביום ועוד. זהו מודל "רזה" שבו אתם חופשיים להתאים את חבילת הפרסום לתקציב וליהנות ממהלך שיווקי משתלם.
מיתוג ומיצוב
הפרסום ברדיו מעביר את העסק שלכם לשורה הראשונה בה נמצאים המובילים בתחום. הקהל תופס עסקים שמתפרסמים ברדיו כאמינים, מקצועיים ומומחים יותר ולכן קל יותר להניע אותו לרכישה.
מהן אפשרויות הפרסום ברדיו?
תשדירים בהפסקת הפרסומות
הפרסומת תשודר במהלך הפסקת הפרסומות של התוכנית המשודרת או לפני ואחרי הגשת החדשות ויכולה להיות באורך של עד 30 שניות.
תשדירי חסות
דיווחי התנועה, התחזית או כל פינה אחרת מאפשרים לכם לפרסם חסויות ש"נצמדות" לתוכן המשודר כך שלא ניתן לפספס אותן.
תוכן שיווקי
שילוב המסר השיווקי שלכם בתוכנית מסוימת, שבה שדרן אהוב מדבר באופן טבעי על המוצר שלכם, או מכריז עליכם כנותני המתנה/ הפרס במסגרת אחת הפינות שלו.
לכמה אוזניים יגיע הפרסום שלכם ברדיו? בואו נדבר על זה במספרים
בישראל קיימות כ-30 תחנות רדיו, שמחולקות לרדיו ארצי, אזורי ומקומי. חלקן מגזריות, כמו תחנות חרדיות או בשפה הערבית ולכל תחנה עשרות תוכניות שמושכות אליהן קהל רלוונטי לפי תחומי עניין: קהל שמתעניין באקטואליה ופוליטיקה, חובבי ספורט, מאזינים שמעוניינים לשמוע או לקבל ייעוץ ממומחה בעל תוכנית משלו, קהל שנהנה מתוכניות הומוריסטיות וכמובן כל אוהבי המוזיקה לסוגיה.
המשותף לכל התחנות ולכל התוכניות הוא הפנייה לקהל לשבוי, שעסוק בפעילות מסוימת בזמן שהמסרים הבוקעים מהרדיו מגיעים בקלות לאוזניו.
הפעילות השכיחה ביותר היא נהיגה: לא פחות מ-5 מיליון ישראלים מחזיקים ברישיון נהיגה ואליהם מתווספים על-פי הערכות הלמ"ס, כ-3% נוספים בכל שנה.
בחלוקה מגזרית, 88% מהחילוניים, 86% מהציבור הדתי וכ-50% מהחרדים הם בעלי רישיון - לפחות מחציתם משתמשים ברכב כדי לנסוע למקום עבודתם מדי יום. אחוז הנשים הנוהגות עומד בישראל על 65% לעומת 82% מהגברים.
התחנות המושמעות בישראל
על-פי סקר TGI השנתי של קנטאר מדיה לחציון השני של שנת 2023 (יולי-דצמבר), גלגל"צ מחזיקים במספר הרב ביותר של מאזינים (1.3 מיליון), כאשר תוכנית הבוקר "מדינה בדרך" היא המואזנת בישראל עם קרוב ל-800,000 מאזינים קבועים.
כאן רשת ב' היא תוכנית האקטואליה המואזנת במדינה (קרוב למיליון מאזינים), כאשר יתר התוכניות בתחנה מתחרות "ראש בראש" על נתוני ההאזנות מול גלי צה"ל (19.8% לעומת 20.5% בהתאמה).
ברדיו גלגל"צ באופן מיוחד, הפרסום שמור לעמותות מלכ"ר בלבד (מוסדות ללא מטרות רווח), שכן מדובר בתחנה צה"לית הכפופה למדיניות ביטחונית מדינית.
ומה קורה ברדיו האזורי? אקו 99FM ראשון בנתונים עם 10% האזנות, אחריו 103FM עם 9% ורדיוס 100FM עם 7.8%. רדיו צפון מסתמן על-פי הנתונים כתחנת רדיו בעלייה, עם צמיחה מרשימה של 22% בכמות המאזינים בשנה החולפת.
חשוב לציין שההשמעות באתרים, הרשתות החברתיות והיישומונים של כל תחנת רדיו עומדים על מיליוני האזנות במצטבר, ידי משתמשים בארץ וגם בעולם.
אז איך מתחילים?
בוחרים תחנות רדיו או תוכניות מתאימות
אחרי שמגדירים את מטרת הפרסום, הקהל והתקציב, קובעים מהו אפיק הפרסום הטוב ביותר עבורם: האם קהל המטרה מאזין לתחנות ספציפיות? באילו שעות הוא צפוי לשמוע את הפרסומת?
יוצאים לתהליך ההפקה
בשלב ההפקה מקריינים את תסריט הפרסומת או מפיקים ג'ינגל. על הפרסומת להיות קליטה וברורה כשאפשר לשלב בתוכה אפקטים קוליים, מסרים הומוריסטיים, דיאלוגים והנעה לפעולה.
זהו, סיימנו?
לאחר שהפרסומת באוויר, בודקים את הביצועים שלה דרך סקר או קבוצת משוב, מנטרים את העלייה בלידים, המכירות, הכניסות לאתר או הפניות ברשתות החברתיות, משפרים ומדייקים את הפרסומת במידת הצורך ובוחנים את התוצאות גם בסיום תקופת הפרסום המלאה.
הפרסום שלכם ברדיו עומד להתפוצץ
עם פוטנציאל חשיפה עצום, אפשרויות פרסום ופילוח נרחבות ועלויות אטרקטיביות, הפרסום ברדיו מומלץ לכל ארגון, בית עסק וחברה. רוצים לפרוץ את תקרת הזכוכית ולפרסם ברדיו כבר בקרוב? אנחנו באקסיומה נתכנן ונאפיין יחד איתכם את הקמפיין הטוב ביותר, נקבע את התמהיל המושלם בעבורו ונלווה אתכם לאורך כל תקופת הפרסום כולל מעקב אחר התוצאות.

תאריך:  29/05/2024   |   עודכן:  29/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלי צה"ל
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il