X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מגדלי דה וינצ'י ומגדל אביב לימיטד אדישן [צילום: עמית גירון, הראל גלבוע]
פירמת ישר אדריכלים זכתה בפרסי המועצה הלאומית לגורדי שחקים ולבנייה אורבנית
מגדלי דה וינצ'י זכו בקטגוריית הבניין הגבוה הטוב ביותר במזרח התיכון ובאפריקה מגדל אביב לימיטד אדישן זכה בקטגוריית הבניין הגבוה הטוב ביותר שגובהו מתחת ל-100 מטרים פירמת ישר אדריכלים תציג את הפרויקטים בכנס של CTBUH בלונדון ובפריז ותתחרה על התואר הבניין הכי טוב בעולם

פירמת ישר אדריכלים, שבראשה עומד האדריכל אבנר ישר, זכתה בשני פרסים יוקרתיים בתחרות הבינלאומית השנתית של ארגון ה-CTBUH העולמי (המועצה הלאומית לגורדי שחקים ולבנייה אורבנית) לשנת 2024 עבור שני מגדלים בתל אביב אשר בנייתם הושלמה השנה: מגדלי דה וינצ'י של ישראל קנדה ואקרו נדל"ן, ומגדל אביב לימיטד אדישן של קבוצת אביב (דורון אביב ודפנה הרלב).
ישר אדריכלים הגישה השנה שתי מועמדויות לתחרות עבור שני הפרויקטים, ואלה זיכו את המשרד בשני פרסי מצוינות יוקרתיים "Awards of Excellence" בקטגוריות הבאות:
  • מגדלי דה וינצ'י זכו בקטגוריית הבניין הגבוה הטוב ביותר במזרח התיכון ובאפריקה.
  • מגדל אביב לימיטד אדישן זכה בקטגוריית הבניין הגבוה הטוב ביותר שגובהו מתחת ל-100 מטרים.
פירמת ישר אדריכלים תציג את שני הפרויקטים הזוכים בכנס השנתי של CTBUH שיתקיים בספטמבר 2024 בלונדון ובפריז, ותתחרה על הפרס הגבוה ביותר: "הבניין הכי טוב בעולם".
"בעבודת עמל רבת שנים תכננו ובנינו את פרויקט דה וינצ׳י ואת פרויקט לימיטד אדישן, במחשבה ובתשוקה ליצור סביבת חיים טובה יותר עבור אנשים. אנחנו נרגשים מאוד, במיוחד בתקופה זו, לזכות בפרסים בינלאומיים שמביאים גאווה לא רק לנו, אלא למדינת ישראל", אמר אדריכל אבנר ישר.
בריכת שחייה במבנה גשר
[צילום: עמית גירון]

פרויקט מגדלי דה וינצ'י, בתכנון ישר אדריכלים, נבנה ביוזמת שתי חברות הנדל"ן אקרו נדל"ן וישראל קנדה. המגדלים ממוקמים ברחוב ליאונרדו דה-וינצ'י 12 פינת רחוב אליעזר קפלן 19 בתל אביב, נושק לצירי תחבורה ראשיים בתל אביב. בנייתם נסתיימה השנה (2024). המגדלים, המיועדים למגורים, מסחר ומבני ציבור, כוללים 412 יח"ד ב-2 מגדלים המתנשאים לגובה של 42 קומות, ובגובה של 155 מטרים. היקף השטחים לתעסוקה, ציבור ומסחר עומדים על כ-36,000 מ"ר, היקף השטחים התת-קרקעיים עומדים על כ-40,000 מ"ר.
מדובר בפרויקט של עירוב שימושים אשר משלב בתוכו מסחר בקומת הקרקע, וקומות תעסוקה ומבנה ציבור בבינוי מרקמי. מעל, בשני מגדלי מגורים, משולבות גם דירות בשכירות מוגנת, חדר כושר ובריכה. הפרויקט בכללותו תוכנן סביב כיכר פנימית המאפשרת שהות בחוץ לכלל דיירי הפרויקט. בניין המשרדים, בפרט, תוכנן סביב שלוש דפנות של אותה כיכר פנימית, על-מנת לאפשר קשר ישיר בין חללי המשרדים והחוץ. הכניסה לשני הגרעינים המשמשים את בניין המשרדים היא מאותה כיכר פנימית, והמעליות מובילות ל"מסדרון" חיצוני המקיף את הכיכר, כך שהדרך למשרד נעשית כולה בחוץ. פתרון תכנוני זה מאפשר להצמיד מרפסת גן בכניסה לכל משרד. כמו-כן, תחום המרפסת נועד על-מנת לאפשר לעבוד באוויר הפתוח, וכן מעודד מפגשים חברתיים בין דיירי הקומה. בנוסף, על גג בניין המשרדים גג ירוק משותף ועליו מגוון פינות ישיבה והצללה, לצד עצים.
הפרויקט מתוכנן כמבנן הכולל 2 מגדלי מגורים בחלקו המזרחי ומבנה מרקמי המיועד לתעסוקה, הבנוי סביב כיכר פתוחה בשטח של 1,000 מ"ר. בחלקו המערבי מבנה מרקמי הכולל כיכר פתוחה הכוללת כניסות למבנה ציבור ושטחי מסחר בקומת הקרקע ולמגדלי המגורים ואגף משרדים המחובר בדופן המזרחית למגדלי המגורים. בין מגדלי המגורים, בגובה קומת המשרדים האחרונה, בריכת שחייה במבנה גשר, לשימוש דיירי מגדלי המגורים, שטחים עבור רווחת הדיירים מוצעים בצמוד לבריכה ובקומה נוספת בתחום מגדל המגורים. הגישה אל הכיכר המשמשת ככיכר פתוחה נעשית באמצעות 3 כניסות רחבות, מפארק שרונה הצפוני, מרחוב קפלן ומרחוב דה וינצ'י.

'קוביה הונגרית' והפניה אופטימלית לנוף
[צילום: הראל גלבוע]

מגדל אביב לימיטד אדישן נבנה על-ידי קבוצת אביב של יו"ר החברה דורון אביב ומנכ"לית החברה דפנה הרלב. המגדל ממוקם ברחוב אחימאיר בתל אביב. הוא מיועד ברובו למגורים, משרדים ומסחר, כולל 64 יח"ד במגדל מגורים בן 20 קומות עם נוף מרהיב לים כשכל העיר פרוסה בפניו. היקף שטח המגדל עומד על 24,000 מ"ר. המגדל, שתוכנן על-פי סטנדרטים גבוהים וחדשניים, מורכב מ-17 מפלסי מגורים מעל 2 קומות מסחריות ועם 4 מפלסי חניה תת-קרקעיים. מדובר בפרויקט בעל אלמנטים עיצוביים מורכבים וייחודיים. המגדל מבוסס על גאומטריה מרחבית מגוונת, היוצרת מרפסות גג גדולות לכל גובה הבניין, ולא רק בדירות הגג כפי שמקובל, מבנה המאפשר מגוון גדל של דירות עם מרפסות גדולות ופריסות ייחודיות.
המבנה הייחודי של הבניין מאפשר מיקסום השטחים והמרפסות המשקיפים אל הים - האתגר התכנוני היה לייצר כמה שיותר דירות ייחודיות עם הפנים לים. הבניין ממוקם על נקודת הקרקע הגבוהה ביותר בשכונת רמת אביב ג', והצפיפות הנמוכה של הבניינים סביבו מאפשרת נוף פתוח לים. המגדל מזכיר "קובייה הונגרית" במבנה שלו, כאשר הדירות מסודרות ב-6 מקבצים של 3 קומות, העומדות זו על גבי זו, באופן שכל מקבץ של 3 קומות פונה ב-15 מעלות סביב נקודת המרכז של התבנית. בתכנון הפרויקט היה חיפוש אחר חידוש אדריכלי שיבטא את הסביבה העירונית המשתנה, שהופכת מיום ליום ליותר תוססת ופעילה. שכלול הטיפול בנפח המגדל, והדינמיות הצורנית, מציעים איכויות חדשות עבור הדיירים, כדוגמת: הפניה אופטימלית לנוף, יצירת מרפסות מגוונות ותחושת אינדיבידואליות שאינה קיימת במגדל חזרתי.

תאריך:  03/06/2024   |   עודכן:  03/06/2024
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
פירמת ישר אדריכלים זכתה בפרסי המועצה הלאומית לגורדי שחקים ולבנייה אורבנית
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
מזל טוב, אבל מול מי התחרות?
דייר בדה וינצ'י  |  5/06/24 15:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
החוק החדש מאפשר למעסיקים להעסיק אתכם עד שעה מאוחרת, אבל עם תנאי חשוב - אם המשמרת שלכם נגמרת אחרי 11 בלילה, ה"בוס" חייב לדאוג לכם להסעה בטוחה הביתה
עידן יוסף
פלשתיני המתגורר בירדן נעצר ביו"ש על-ידי כוחות הביטחון, ובחקירתו עלה כי גויס לחמאס על-ידי שלוחת הארגון בטורקיה, צויד במטען חבלה רב עוצמה ואף עבר הכשרה בנהיגה על אופנוע    שב"כ: החקירה חושפת את התבססות חמאס בטורקיה ומעורבותה בהכוונת פיגועים בישראל
עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית: "אם הממשלה תאשר את העסקה שהתווה ביידן - נפעל להחלפתה"    על הצפון: "חייבים להעביר את רצועת הביטחון מתוך שטח ישראל בגליל אל דרום לבנון, כולל כיבוש השטח והרחקת מחבלי החיזבאללה ומאות אלפי הלבנונים שחיזבאללה מסתתר ביניהם אל מעבר לנהר הליטני, בשילוב התקפה קטלנית על כל התשתיות בלבנון"
עידן יוסף
משרדי הממשלה פרסמו קול קורא למחקרים חדשניים לשנת 2024 שיתוקצב במיליוני שקלים    המחקרים יבחנו דרכים לשיפור הקישוריות בין אמצעי תחבורה שונים, כמו אוטובוסים ורכבות, וכן יפתחו מודלים שיאפשרו לחזות ביקוש ולנהל תנועה בבינה מלאכותית
עידן יוסף
משרד התחבורה פרסם מכרז חדש לאיסוף מידע וביצוע סקרים בתחבורה הציבורית    המכרז מחולק לשני אשכולות: סקרי תחבורה וסקרים כלליים    המשרד מציב דרישות מחמירות מהמציעים, הכוללות ניסיון מוכח, יכולת ביצוע, והעסקת כוח אדם מקצועי    המכרז מעורר עניין רב בקרב חברות סקרים, אך גם מעורר שאלות בנוגע לעלות והאם המידע שייאסף אכן ישמש לשיפור השירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il