X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כותבת המאמר: רייצ'ל ברוק
ישראלים רבים המגיעים לגיל הזהב מעוניינים לא אחת לשדרג את ביתם בשל צרכים חדשים המופיעים עם הגיל. החל מגיל 60, רובנו כבר מגלים כי קשה לנו לעלות במדרגות הבניין ואנחנו זקוקים למעלית, אנחנו גם מעדיפים לחפש מקום עם מישור כדי שיהיה לנו מרכז מסחרי במרחק הליכה מאיתנו ורובנו וודאי מעדיפים לעבור לשכונה הרבה יותר טובה שבה נוכל להתנייד בבטחה גם בשעות הערב המאוחרות וללא חשש. רק שלעיתים קרובות, בכדי לשדרג את מקום מגורינו לדירה עם גישה נוחה ואזור חדש - צריך לרוב להוסיף הון עצמי בכדי להתחדש בדירה החלומית.
כך מוצאים את עצמם הרבה מאוד מבוגרים שחולמים על המעבר רק שהם מגלים שאין להם את ההון העצמי וכי הבנק כבר לא ייתן להם עוד משכנתה לשלם. עד לא מזמן רובם הגדול אכן היה נשאר עם דירה כזו בגדר חלום רק, שממש לאחרונה הומצא שירות חדש ויעיל ביותר שיכול לענות לצורך של רבים מהמבוגרים - לשירות הזה קוראים משכנתה הפוכה ואם לא שמעתם על משכנתה הפוכה, אז זה בדיוק הזמן לשמוע!
מה זה משכנתה הפוכה ואיך היא יכולה לעזור לכם לקנות את בית החלומות שלכם?
המונח "משכנתה הפוכה" מסמל בתוכו כבר את הכיוון המיועד של תשלום המשכנתה. אז במקום שאתם תיקחו הלוואת משכנתה רגילה (כמו שרובכם וודאי מכירים), ישנו מסלול הופכי שבו ניתן לקחת משכנתה שאותה אתם לא תצטרכו לשלם כלל ובעצם, אתם משעבדים חלק מסוים מהדירה שלכם לבנק ובבוא הימים הבנק ייקח את המגיע לו מהירושה שאותה תשאירו ויחזיר לעצמו את החוב.
מצד אחד, משכנתה הפוכה נשמעת כמו חלום (הלוואה שאותה לא צריך לשלם) אבל מצד שני, חשוב להבין כי גם הירושה של ילדכם תקטן משמעותית. כי אם נניח שהדירה שלכם עולה 1,000,000 שקל ואתם לוקחים משכנתה הפוכה של 250,000 שקל בלבד לשדרוג הבית - הרי שביום פטירתכם הבנק יחזיר לעצמו את כל הסכום הנ"ל עם תוספת ריבית שתילקח לטווח שנים, מה שאומר שהבנק יכול לקחת כבר לא את ה- 250,000 שהוא הביא לכם, אלא הרבה יותר והסכום נקבע על-פי החוזה שאותו תסגרו מול הבנק כשאחוז הריבית הוא זה שיקבע את הסכום המשוער שיילקח מדירתכם.
לוקחים משכנתה הפוכה וקונים בית לילדים - האופציה המשתלמת לכל הורה שרוצה לעזור לילדיו
במציאות הכלכלית הקשה של היום, בשביל לרכוש נכס בישראל צריך להיות בעלי הון של 30% לפחות מערך הנכס - מה שאומר שאם אין לכם את ההון העצמי, זה אומר שאתם לא תוכלו לקבל משכנתה. הורים רבים מעוניינים לעזור לילדים שלהם לרכוש נכס ורבים מוציאים כספים מקרנות השתלמות וקרנות הפנסיה בשביל לאפשר לילדים שלהם לרכוש בית בישראל. רק במקום לעשות זאת ולהוציא כספים מקרנות שונות שמניבות לכם תשואות לא קטנות בכלל כל שנה - אולי כדאי לשקול את האופציה של משכנתה הפוכה.
אתם יכולים למשתכן חלק מסוים מהבית שלכם ולקבל עליו סכום כסף שיכול לשרת את הילדים שלכם לרכישת נכס חדש. היתרון בשיטה הזו זה שאתם לא תצטרכו להחזיר כל חודש סכום מסוים על ההלוואה שניתנה, אלא בבוא היום הבנק ייקח את המגיע לו מדירתכם ואת השאר ישאיר לאנשים שלהם השארתם את הדירה בירושה.
רוצים לקבל משכנתה הפוכה? בואו לקבל ייעוץ משכנתאות מוביל עם המומחים של MY HOUSE
אם אתם מעוניינים לקבל את כל הפרטים על לקיחת משכנתה הפוכה או על אופציות נוספות שיכולות לעזור לכם לשדרג את הנכס שלכם ולשלם את הסכום שאתם מעוניינים לעמוד בו מדי חודש - בואו לקבל ייעוץ מקצועי עם יועץ משכנתאות שלנו בחברת MY HOUSE. ייעוץ משכנתאות ללא פשרות שבזכותו, אתם תוכלו ליהנות מהנכס שתמיד חלמתם עליו או לעזור לבני המשפחה הקרובה לרכוש נכס עם העזרה שלכם.

תאריך:  10/06/2024   |   עודכן:  10/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il