X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אין ספק כי מעבר דירה זהו פרויקט לא קטן, במהלכו נצטרך לארוז את כל תכולת הדירה הישנה שלנו ולאחר מכן להעביר אותה לדירה החדשה. קיימים לא מעט מקרים בהם יהיה עדיף להזמין הובלה עם מנוף, לה יש מגוון רחב מאוד של יתרונות על פני הובלה רגילה. אז באילו מקרים כדאי לנו להזמין הובלה עם מנוף, למה זו בחירה מומלצת ומה עוד עלינו לדעת על כך? בכתבה הבאה, המומחים שלנו יסבירו לכם כל מה שצריך לדעת על הזמנת הובלה עם מנוף וכל הסובב סביב נושא זה.
הזמנת הובלה עם מנוף - מתי?
באופן כללי, ניתן להזמין הובלה עם מנוף כמעט עבור כל מעבר. אמנם, כדאי לדעת כי מומלץ במיוחד לעשות זאת כאשר המעבר הוא לדירה בקומה גבוהה או לחלופין, כאשר תכולת המעבר גדולה וכבדה מאוד. במקרים אלו, לא נרצה להשבית את המעלית עבור השכנים שלנו וכמובן שלא נרצה הובלה ארוכה מאוד שלוקחת המון זמן - ולכן הפתרון הוא הובלה עם מנוף.
למה זה כדאי?
חשוב להדגיש כי הובלת דירה אשר מתבצעת עם מנוף בדרך כלל תהיה הרבה יותר מהירה. ליתר דיוק, הובלה עם מנוף תהיה מהירה וקצרה יותר ב-75% בהשוואה להובלה עם חברת הובלות מקצועית אשר מתבצעת ללא מנוף.
דגשים חשובים לבחירת חברת הובלות מקצועית
אין ספק כי הובלה עם מנוף זו הבחירה הנכונה עבור לא מעט אנשים שעוברים דירה. אולם, על-מנת שנוכל ליהנות מכל היתרונות הטמונים בהובלה כזו, עלינו לבחור בהתאם חברת הובלות מקצועית. הנה כמה דגשים חשובים לבחירת חברת הובלות:
• אחריות - כמו בהזמנת שירות אחר מכל סוג, גם כאן חשוב מאוד לשים דגש על הנושא של האחריות. האם חברת ההובלות שבחרנו מספקת אחריות על תכולת ההובלה שלנו, ועל נזקים פוטנציאליים במידת הצורך? מהם תנאי האחריות? חשוב מאוד לבדוק זאת כך שנוכל להיות בטוחים כי נהיה מכוסים מהבחינה הזו.
• ניסיון - כמו בחירת כל נותן שירות אחר - גם כאן ניסיון הוא אחד מההיבטים החשובים ביותר. תמיד נעדיף לבחור חברת הובלות עם ניסיון וותק בתחום, כזו אשר סייעה לאלפי לקוחות בעבר לעבור דירה עם מנוף, ובהתאם לכך תוכל לספק לנו את השירות הטוב ביותר על-ידי הובלה יעילה, מהירה ואיכותית עם מנוף.
• צפי ההובלה - חשוב מאוד לתכנן את הלו"ז ביום המעבר שלנו בצורה נכונה, ולשם כך עלינו להבין פחות או יותר מהו צפי ההובלה ועד כמה מורכבת חברת ההובלות חושבת כי היא תהיה. נכון, לא תמיד נוכל להעריך במדויק ותמיד יש עיכובים בלתי צפויים, אבל בכל זאת רצוי שיהיה נו טווח מסוים לפיו נוכל להתנהל ולשם כך עלינו להבין מהו צפי ההובלה של החברה.

תאריך:  10/06/2024   |   עודכן:  10/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il