בגלובס פורסם כי מאז מינויו של עידן מועלם למנהל
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, הרשות יישמה את רפורמת צדק תחבורתי של רגב להעמקת הסבסוד, אך בוטל התקציב להוספת שירותים בשל התנגדותה לחוק אגרות הגודש.
על-פי הדיווח, מועלם, שמונה על-ידי השרה
מירי רגב, עוסק בהפיכת הרשות ליחידת סמך שתגדיל את תקציבה ותקניה, אך במקביל ההנהלה מתפוררת עם עזיבת מנהלים בכירים רבים - האחרונים שבהם נעה ליטמנוביץ' וחן גבע, שהובילו את אגף הכלכלה ברשות.
גורמים בענף טוענים שמועלם פועל לקדם את האינטרסים של רגב ברשויות המקומיות, בולם את אנשי המקצוע ומונע מהם שיח עם חברות פרטיות, ואינו מתעמק בסוגיות מקצועיות חרף האחריות על תקציב ענק. כמו-כן, רפורמות משמעותיות אינן מקודמות, ואילו אלו שהיו תחת הרשות הוקפאו או בוטלו. המוטיבציה של עובדים להישאר ירדה גם בשל חקירת המשטרה נגד רגב ופעולותיה בהמשך לתחקיר "המקור". גורמים חוששים שהפיכת הרשות ליחידת סמך תוביל לניצול תקנים ותקציבים לצרכים פוליטיים וממינויים לא מקצועיים.