X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הניתוחים האסתטיים השכיחים ביותר בקרב הגברים הם: שאיבת שומן, ניתוחי אף, ניתוח עפעפיים, הקטנת חזה והשתלת שיער בסדר יורד בישראל, מגמת הצערת הפנים בקרב הגברים תופסת תאוצה
▪  ▪  ▪
גם הגבר רוצה להמשיך להראות צעיר
[צילום: AP]

הרצון להראות צעיר יותר, אינו תלוי מין ונמצא בתהליך של עלייה מתמדת. המודעות לאסתטיקה לא פסחה על הגברים. תופעה זו ניכרת בתחומים רבים: גיוס הולך וגובר של הפרוצדורות הקוסמטיות ליצירת מראה פנים אסתטי וצעיר, סיגול אורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית, תזונה נכונה ושימוש במוצרים קוסמטיים לפנים ולשיער.
על-פי נתונים סטטיסטיים של האיגוד האמריקני לכירורגיה פלסטית, מאז שנת 1997 חלה עלייה של 457% בשימוש בפרוצדורות קוסמטיות. בשנת 2008 בלבד בוצעו למעלה מ-10 מיליון פרוצדורות קוסמטיות בארה"ב, מתוכם 83% פרוצדורות שאינן כירורגיות.
החמישייה הפותחת: הזרקת בוטוקס, הסרת שיער בלייזר, שימוש בחומרי מילוי, פילינג כימי ושיוף עור בעזרת לייזר. ניתוח הנתונים מצביע על עלייה של 17% במספר הפרוצדורות האסתטיות בקרב גברים. מתוך כלל הפרוצדורות, 9% מבוצעות בגברים. הניתוחים האסתטיים השכיחים ביותר בקרב הגברים הם: שאיבת שומן, ניתוחי אף, ניתוח עפעפיים, הקטנת חזה והשתלת שיער בסדר יורד.
בישראל, מגמת הצערת הפנים בקרב הגברים תופסת תאוצה לצד עלייה משמעותית במספר הפונים לניתוחים אסתטיים. סקר שנערך בארץ ב-2010 בקרב פלסטיקאים מראה, כי בין 15%-10% מכלל הפונים הינם גברים.
קווי המתאר האנטומיים של הפנים הם פועל יוצא של מיקום, נפח וכמות הרקמות התת-עוריות והיחס שלהם למבנה הגרמי של הפנים. מראה פנים צעיר ובריא מתייחס לפיזור חלק של העור והרקמות התת-עוריות, והוא נטול קמטים, שקעים, חריצים ודלדול ברקמה התת-עורית המאפיין עור פנים מבוגר.

מבנה פנים שונה

מבנה הפנים של הגבר שונה ממבנה הפנים של האישה. השוני מתבטא במבנה הכללי של הפנים, מיקום הגבות, מבנה ומפתח העיניים, מיקום עצמות הלחיים, בלט עצמות הלסת, מבנה האף, השפתיים ושוני במרקם העור.
אצל הנשים, החלק העליון של הפנים בולט יותר והחידוד ההדרגתי של צל הפנים מלמעלה למטה מקנה לפנים צורה דמוית לב. אצל הגברים, לעומת זאת, מבנה הפנים יותר מרובע, קו לסת גדול ועבה יותר והיחס בין החלק העליון של הפנים לבין החלק התחתון מאוזן יותר.
מרקם העור בגברים עבה יותר ועל-פי רוב שמנוני עם נקבוביות גדולות. מסת שרירי ההבעה בפני הגבר גדולה יותר בהשוואה לנשים. הניסיון מלמד, כי הקמטים עמוקים יותר אצל הגברים בהשוואה לבנות גילם. השוני נובע בשל המאפיינים האנטומיים שהוזכרו, אך גם בשל הפניה לטיפול המאוחר יחסית אצל הגברים. התחשבות במבנה הפנים, חיונית להשגת תוצאה אסתטית ומזעור הסיכוי לשוות מראה נשי לפנים גבריות.

פיסול והצערת פנים

פיסול והצערת פנים, מבטיחים שימור נפח הפנים, הסוואת קמטים עמוקים לצד חיטוב קווי מתאר כגון: הסנטר והלחיים. רדיאס, חומר מילוי מתרכובת סידן (קלציום הידרוקסי-אפטיט) סינתטי, המצוי בתוך ג'ל צמיגי, מצטיין בדרגת צמיגות גבוהה. דרגת הצמיגות הגבוהה של הרדיאס תואמת את הצפיפות הרקמתית בעור הגברי ומעניקה לו בצדק יתרון כחומר אידיאלי לטיפול בפני הגבר. רדיאס מקנה פרט לאפקט המילוי, גם תנגודת לרפיון הרקמה והעור המתרחשת עם השנים. החומר, המוכר ברפואה למעלה מ-20 שנה, מכיל מינרלים הדומים לאלו המצויים בעצמות ובשיניים, בטיחותי להזרקה וניתן לפסל בעזרתו קווי מתאר גרמיים כגון: קו לסת, שקע גרמי בצידי הסנטר ובמרכז הלחי.
פיסול פנים מתבצע לעיתים בשימוש בטכניקות משולבות הכוללות הזרקת בוטוקס / דיספורט להרפיית שרירי הבעה במשולב עם הזרקת רדיאס.
התוצאה: מראה אסתטי, צעיר וטבעי לאורך זמן. בעידן המודרני, השימוש בשילוב של טכניקות חדשניות וחומרים מעולים מאפשר להישאר כצעיר לאורך זמן. אך כשניתן להבחין ברפיון עורי, צניחת רקמות עם עודפי עור ניכרים, סכין המנתחים היא הפתרון האולטימטיבי.

מחברת המאמר הינה מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית ברשת מרפאות כללית אסתטיקה
תאריך:  02/12/2010   |   עודכן:  20/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
התקלה בסלקום לימדה אותנו שאפשר להסתדר גם בלי טלפון סלולרי, ושבעצם החיים הרבה יותר נעימים בלעדיו
חגית כהן
כלבוטק חשפה את עומק הגהינם שעוברות החיות עד שהן משתטחות על הצלחת    איפה אבירי המוסר גרוסמן ועוז? מדוע שותק גדעון לוי? הפכנו לאומה עם לב של אזבסט
חיים נוי
ביקורת: "מוריס שימל" בתיאטרון הבימה    דמות מעולמו המיוחד של חנוך לוין    המחזה נכתב בשנה האחרונה לחייו של לוין, ועוסק במוות ובחיים, ובקו התפר שביניהם    הופעה קולחת, ללא רגע דל, גורפת פרצי צחוק וגם נותנת חומר למחשבה מעמיקה יותר
צילה שיר-אל
מצב הכוכבים הכללי בשמים לשבוע זה    שינויים ורצון לשבירת מסגרת    ביקורו של כוכב אורנוס במזלות דגים, מאזניים, אריה, בתולה, קשת ותאומים    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
מרגלית מולנר גויטיין
בגיל 20 הוא היה הכוכב הגדול של האמנות בניו-יורק, בגיל 25 מכר עבודות במיליונים ובגיל 27 (1988) מת ממנת-יתר    תמרה דייויס, ידידתו הקרובה משכבר הימים, מציגה סרט דוקומנטרי בפסטיבל אפוס לסרטי אמנות על חייו המרתקים של ילד הזוהר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il