X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
קו לסת מרובע, מרחיב את החלק התחתון של הפנים ונחשב גברי ניתוח אסתטי חיטוב קו הלסת באמצעות הזרקת בוטוקס לשליש תחתון של הפנים הטיפול מהיר ונטול כאב
▪  ▪  ▪
בעלת קן לסת צר [צילום: פלאש 90]

אידיאל היופי של פנים נשיות, הינו חידה שעל פתרונה שקדו ציירים, אומנים ופילוסופים משחר ההיסטוריה. אידיאל זה מורכב מפרמטרים המתייחסים לחלוקה מבנית, היחס בין מקטעי הפנים השונים ותצורה מבנית, ואלה נחקרו רבות.
מבנה פנים אסטטי תואר כבעל צורה דמויית חרוט הפוך, פנים דמויי לב או משולש שקודקודו פונה כלפי מטה. קווים מעוגלים, משחק בין קמירויות וקעירויות המתמשכים בזרימה וחידודים הדרגתיים מאפיינים פנים צעירות.
יהא התיאור הגיאומטרי אשר יהא, המשותף בין כולם הוא חתך רוחב של מרכז הפנים, שהינו ארוך משמעותית יחסית למקבילו בשליש התחתון של הפנים.
כזהו קו מתאר אידיאלי של מבנה הפנים בנשים בעלות עצמות לחיים בולטות (חלק מרכזי של הפנים) עם חידוד הדרגתי של צל הפנים מלמעלה למטה וקן לסת צר (שליש תחתון של הפנים), דוגמת הזמרת ריהנה, השחקנית סקרלט ג'והנסון, והדוגמניות נעמי קמפל ובר רפאלי.

הטיפול

הטיפול הכירורגי המקובל, כריתה חלקית של סיבי השריר, במטופלים עם עיבוי מסטר הגורם להפרעה פונקציונלית ואסתטית, לעיתים בשילוב עם תרופות מרפות שריר וסדים מיוחדים, עשוי לגרום לנפיחות, כאב ושטפי דם.
טיפול זעיר פולשני התופס תאוצה, הינו חיטוב קו הלסת באמצעות הזרקה של דיספורט / בוטוקס לשליש תחתון של הפנים. הטיפול עצמו מהיר, נטול כאב וכרוך בשני מפגשים במרווח של שלושה שבועות האחד מהשני. התוצאה היא הרפיית השריר ובעקבותיה שיפור בתסמינים המלווים כגון הקלה בחריקת שיניים בשינה ושיפור בכאב מפרק הלסת. השיפור האסתטי משמעותי, הקוטר הרוחבי של הפנים יורד וקווי מתאר הפנים נעשים מחודדים יותר ועל כן אסטתיים ואטרקטיביים יותר. שיפור משמעותי זה זוכה לשביעות רצון גבוהה בקרב המטופלות.

קו לסת מרובע

קו לסת מרובע, מרחיב את החלק התחתון של הפנים ונחשב גברי. ניתוח אסתטי של פיגורות נשיות שהם בבחינת מודל אסתטי, דוגמת: דמי מור, ג'ניפר אניסטון ואף אנג'לינה ג'ולי, מצביע בבירור על מלאות צידית מעל זווית הלסת המקנה לפנים מראה פחות אסתטי. יתכן כי זוהי הסיבה להסוואת הלסת על-ידי רעמת שיער ובחירת זוויות צילום מחמיאות יותר.
קו לסת מרובע, המתבטא במלאות צידית מעל זווית הלסת, נגרם על-פי רוב, מעיבוי סיבי שריר המסטר (MASSETER), שריר לעיסה המצוי בחלקו הצידי תחתון של הפנים. לעיסה לא סימטרית, הנגרמת מבעיות שיניים, הפרעות במפרק הלסת, לעיסת מסטיק, חריקת שיניים בשינה או הפרעות פסיכיאטריות, עלולות לגרום לעיבוי סיבי השריר וכתוצאה מכך להרחבת השליש התחתון של הפנים. לעיתים, עיבוי המסטר יופיע רק בצד אחד של הפנים, אולם על-פי רוב, המעורבות תהיה משני צידי הפנים.
במוצא אתני אסייתי - דרום מזרח אסיה וסין - רווחת שכיחות עיבוי שרירי המסטר. התחקות אחר מודל קווי יופי מערביים, הינה הזרז למספר גדול של מטופלים המבקשים לעצב את לסתותיהם באזורים אלו. כך לדוגמא, הזמרת, שאריס פמפנגקו, "ילדת הפלא" ממוצא הפיליפיני, בת ה-18 בלבד, עברה טיפול לחיטוב קווי לסתה על-מנת להקנות לפניה "מראה של פנים עגול", כחלק מהכנותיה להשתתפות בסדרת הטלוויזיה המצליחה GLEE. טרנד זה תופס תאוצה רבה בחברה המערבית ובישראל.

הכותבת היא מומחית לכירורגיה פלסטית ואסתטית ברשת מרפאות כללית אסתטיקה
תאריך:  20/02/2011   |   עודכן:  24/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בר רפאלי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלגה רקנטי
יציבות ושלמות כלי הדם שלנו, קשורה לרקמת הקולגן והאלסטין האחראים על הגמישות והחוזק של העור שנוצרים על-ידי חומצות אמיניות, ויטמינים ומינרלי קוורט - אלו הם תוספי תזונה הכרחיים לשיקום רקמות החיבור ולטיפול מוצלח בהעלמת צלוליט
ד"ר ראול רודריגז
זיהומים ויראלים שונים, פוגעים בתפקוד מערכת החיסון, ומפחיתים את יכולתה לשלוט בהתרבות הקנדידה    ניתן לטפל באמצעות ויתור על מאכלים המכילים סוכר ומעבר לתזונה המושתת על דגנים מלאים קטניות
ד"ר אולגה רז
עוף, הודו, דגים, בשר רזה וחלמון ביצה מכילים B12 וברזל    לקפה השפעה מעוררת ומחדדת    יש להרבות בצריכת ירקות מכל הצבעים ובשתיית נוזלים ללא סוכר כולל מים, סודה, קפה ותה    אל תפריזו באלכוהול
עליס בליטנטל
מאז הפרה-היסטוריה נוצרו בארץ ישראל כלים וכדים עשויים מחומר, שמכונה ביומיום קרמיקה. מוצגים אלה מצויים ברוב המוזיאונים בישראל    תערוכת הביאנלה השישית הנערכת כרגיל במוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב והמוני המבקרים בה, מעידים על התפתחות והישגים מרשימים בקרב האמנים הישראלים
יהודה קונפורטס
מי שחי פה יום-יום, לא מצליח להבין את הדנ"א של החוכמה והחדשנות הישראלית, ולרבים בעולם עובדה זו היא בגדר הפתעה מוחלטת    "אחד המאפיינים שלנו כפי שהוא נתפש בעיני העולם, הוא שאנו כל הזמן חושבים מחוץ לקופסה", אומר שאול זינגר, אחד ממחברי הספר "ישראל מדינת סטארט-אפ", שתורגם רק כעת לעברית, והפך לרב-מכר עולמי    אז מה הדנ"א שלנו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il