X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תנועת "רעננים"
ב-16 במרס מזכירים לח"כים: לא מפקירים לוחמים
בתאריך זה תעלה פעם נוספת להצבעה בכנסת ישראל ההצעה לבדיקת המימון של ארגונים בארץ כדי להגן על עצמנו, אנחנו חייבים לחשוף את מקורות המימון של כל הארגונים שפועלים כשליחי גופים זרים בתוכנו "רעננים" - תנועת צעירי הציונות הדתית, החליטה להזכיר בעזרת הציבור לח"כים את תפקידם האמיתי - להגן על חיילי צה"ל, ופתחה "עצומת פייסבוק"
אהוד גרנד פעיל בתנועת רעננים - צעירי הציונות הדתית
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

אפרים קישון, אחד מאוחזי העט המוכשרים שידע הציבור הישראלי, היטב לתאר את המציאות בה אנו חיים בסיפוריו השנונים. בטורו "זוהי ארץ" כתב קישון "זוהי ארץ בה כל אדם חייל, ובכל זאת כל חייל-אדם". כולנו שירתנו בצה"ל, לכולנו יש חברים וקרובי משפחה בשירות סדיר וקבע, כולנו יודעים שצה"ל חשוב ונחוץ לעצם קיומנו כמדינה עצמאית.
ישנם לא מעט גופים, ארגונים ומדינות אשר מכריזים השכם והערב על רצונם בהשמדתנו. אחד יש בדרום, הלא הוא החמאס, עוד אחד בצפון ושמו חיזבאללה וגם הפת"ח לא בדיוק שה תמימה, ואלו רק הקרובים אלינו. אומנם לא תמיד אנחנו מסכימים עם פעולות הצבא, יש מקרים בהם אנחנו כועסים מאוד על התנהלות כזו או אחרת ואנחנו דורשים סטנדרטים שיש לעמוד בהם. ובכל זאת, אין לנו צבא אחר.
חיילי צה"ל מגינים עלינו בשדה הקרב, בעמדות השמירה ובפעילות המבצעית השוחקת. הצלת חייהם של אזרחי ישראל חשובה ומוסרית לאין ערוך, גם במחיר חייהם של האויבים. אם נעשות פעולות הנוגדות את המוסר כגון הפניית הקנים כלפי אזרחים ישראלים, השופט של צה"ל הוא הציבור הישראלי. מימושם של השיפוט והבקרה מתבצע באמצעות המוסדות הלאומיים המוסכמים, קרי בית המשפט, הכנסת וגופי הבקרה הפנימיים של הצבא. כאשר גופים אלו נכשלים בתפקידם מוטלת עלינו האזרחים החובה להעיר אותם ולהחזיר אותם למסלול הנכון.
ישנם ארגונים כגון "יש דין" ו"מחסום ווטש" שהתוצאה הישירה של פעילותם היא החלשת יכולות העמידה של צה"ל. המעשים שלהם הם לא פחות מרדיפה - ממש כך - של קציניו וחייליו. לפני מספר ימים נודע כי אבי בניהו, מפקד גלי צה"ל, נאלץ להשתמש בשם בדוי כאשר טס לאנגליה כדי שפעילים לא יטרידו אותו בתביעות שווא בבית המשפט הבריטי.
קורא יקר, האם הסמכת את אחד מהארגונים הללו כשופט ובעל סמכות?. קוראת יקרה, האם הסכמת לכך שאדם פרטי ימרר את חייהם של הקצינים בצבא של מדינתך?. אם היה מדובר על גופים של אזרחים ישראלים בעלי דעה המביעים את דעתם, ניחא. זוהי דמוקרטיה ולכל אחד יש הזכות להביע את דעותיו המשונות בפומבי.
הבעיה מתחילה כאשר עומדים מולנו שכירים המקבלים את כספם מממשלות זרות ופועלים, במודע או שלא במודע, כסוכנים זרים. כל ההתפלפלויות והסברות לא ישנו את האמת הבסיסית שבעל המאה הוא בעל הדעה, וכאשר אתה מתפרנס מכספו של ספונסר נדיב אתה מבצע את רצונו.
רבותי, אסור לנו להרשות לממשלות זרות לפעול בתוכנו כרצונן! כל פעולה בין-מדינתית צריכה להתבצע באמצעות הצינורות המקובלים. אם לממשלת דנמרק יש חוסר שביעות רצון כלשהוא מפעולות כמו בניה יהודית בירושלים מוזמן יורגן יורגנסון לשלוח קובלנה רשמית למשרד החוץ ולהמתין לתשובה.
הפעלת ארגון כגון "עיר עמים" ודומיו למימוש המטרה הדנית לא מקובלת ואינה מוסרית. מרגיזה ומקוממת עוד יותר היא הפעלת פיונים אלו, השיכורים מיורו שוטף כנהר, לרדיפת קצינים כאבי בניהו עד שהאחרונים נאלצים להסתתר מאחורי שמות בדויים.
בתאריך 16 במרס תעלה פעם נוספת להצבעה בכנסת ישראל ההצעה לבדיקת המימון של ארגונים בארץ. כפי שידוע, נבחרי הציבור נבחרו על-מנת שיעשו את רצונו של הציבור. אנחנו האזרחים מבינים את חשיבות הריבונות העצמאית של מדינת ישראל, אנחנו יודעים באיזו אדיקות שומר צה"ל על מוסריות (יש שיאמרו מוקצנת) במלחמתו מול אויב אכזר שטובח נשים וילדים ללא נקיפות מצפון.
כדי להגן על עצמנו אנחנו חייבים לחשוף את מקורות המימון של כל הארגונים שפועלים כשליחי גופים זרים בתוכנו. "רעננים" - תנועת צעירי הציונות הדתית, החליטה להזכיר בעזרת הציבור הרחב לחברי הכנסת את תפקידם האמיתי-להגן על חיילי צה"ל-ופתחה בסוף השבוע האחרון "עצומת פייסבוק". הכנסו לדף הפייסבוק של התנועה והביעו הזדהות.
אותם פיונים של הממשלות הזרות ינסו לדבר תחת כל עץ רענן על סתימת פיות אך את האמת לא ניתן להסתיר, שחופש הביטוי אינו הנושא כלל וכלל. יאמר יריב את דעתו כאוות נפשו, אנחנו רוצים לדעת איזה יורגן מכסה לו את המשכנתא.

תאריך:  07/03/2011   |   עודכן:  07/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלי צה"ל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ב-16 במרס מזכירים לח"כים: לא מפקירים לוחמים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיר גלבוע
התעלמות מהמציאות והבאת "הוכחות" ממקרים בודדים וספורים, גם אם קשים, מוכיחה פעם נוספת את הטיית האישוש, לפיה אנו מתעלמים מעובדות לשם הוכחת דעתנו. כך, מחלץ פרופ' נבנצל מסקנה כי דרישת תוספת ראייתית, המעוגנת "במציאות האובייקטיבית" תיצור "תמריץ לחוקרים למקד את מאמציהם באיסוף ממצאים מהשטח במקום לחילוץ הודאות". התמונה האמיתית שונה.
עמוס שריג
מה קודם למה - פתרון הבעיות החברתיות לשלום, או ההפך? אני ושכמותי סברנו כבר לפני כ-25 שנים כי רק רווחה כלכלית תאפשר הידברות על שלום צודק; אחרים חשבו ההפך - וניצחו    עכשיו, כששלי יחימוביץ' הודיעה כי תתמודד על ראשות העבודה, אני מאמין כי הדגל החברתי יונף גבוה לפחות כמו הדגל המדיני, אם לא יותר    לכן בכוונתי להתפקד למפלגה, לסייע לח"כית הדינאמית ולהצביע עבורה    היא התקווה - גם של העם וגם של המפלגה
ספי סגל
כל אחד יכול להגיד "גלעד הוא בני" עד שיכחילו פניו, אלא שהדבר בלתי אפשרי בעליל    לכן, הצעות לפעילות אנרכיסטית של ציבור בהקשר של גלעד בתואנה ש"הוא הבן של כולנו" הן צביעות מזוקקת
איילת רז
זוהי אמירה חברתית-מוסרית נגד מדיניות ההפרטה, שמובילה לכך שעובדים בעלי הכשרה מקצועית מקבלים יחס ותנאים מתחת לכל ביקורת - ללא צבירת ותק, ללא גמול השתלמות, ללא תשלום על שעות נוספות    "רואה ת'תלוש - כמעט נח-נק! בוא נצא למאבק!"
יאיר כחל
למרות החשיבות הרבה של חופש הביטוי, דמוקרטיה אינה יכולה להתקיים ללא איסורים והגבלות גם על חופש הביטוי. זכות זו אומנם בעלת ערך בסיסי וחשוב מאוד, אך היא איננה מוחלטת ויש לה גבולות הקובעים את היקפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il